שמלת תחרה1
Well-known member
המכוניות החדשות מתוחכמות מבעבר ועתירות מערכות בטיחות, התרעות וצפצופים.
ומספר התאונות לא יורד.
ומספר התאונות לא יורד.
אולי דווקא בגלל זה? יותר בטחון שנותנים הנהגים ש'הרכב' יידע להזהיר אותם מבעוד מועד מפני התנגשות ומתוך כך הם מרשים לעצמם יותר?המכוניות החדשות מתוחכמות מבעבר ועתירות מערכות בטיחות, התרעות וצפצופים.
ומספר התאונות לא יורד.
כי כמות המכוניות על הכביש גדלה באופן לא פרופרציונלי ממה שהכביש מסוגל לשאת ולא יעזור כל טכנולוגיה, היא רק תפחית בקצת את התאונות, אולם לא תימנע אותם לגמרי ומכיוון שיש מס' רב יותר של מכוניות, כמות התאונות עולה.המכוניות החדשות מתוחכמות מבעבר ועתירות מערכות בטיחות, התרעות וצפצופים.
ומספר התאונות לא יורד.
בדיוק. הצצה בסטטיטיקות מלמדת שבשנת 2000 היו בישראל כ- 1.8 מיליון כלי רכב, ב- 2023 היו מעל ל- 4.1 מיליון. אורך הכבישים גדל רק ב- 18%, שטחם (כלומר הוספת נתיבים) ב- 42%. זאת לפני שהתיחסנו לעליה בנסיעות של כל רכב. אז מה הפלא שאין ירידה במספר התאונות?כי כמות המכוניות על הכביש גדלה באופן לא פרופרציונלי ממה שהכביש מסוגל לשאת ולא יעזור כל טכנולוגיה, היא רק תפחית בקצת את התאונות, אולם לא תימנע אותם לגמרי ומכיוון שיש מס' רב יותר של מכוניות, כמות התאונות עולה.
יותר רכבים בכבישים המכונית יותר מהירות פחות חפחות חזקות שיהיו יותר קלותהמכוניות החדשות מתוחכמות מבעבר ועתירות מערכות בטיחות, התרעות וצפצופים.
ומספר התאונות לא יורד.
הרמת להנחתה לאבי, שרשור שתפור עליו ככפפה לידיותר רכבים בכבישים המכונית יותר מהירות פחות חפחות חזקות שיהיו יותר קלות
הנהג/ת הישראלי עושה הכל באוטו נשים מתאפרות גברים מתגלחים
והגורם הכי בעייתי הפון אנשים מדברים מתכתבים עיניים בוויז הטלפון ביד
עושים הכל רק לא נוהגים
הציפיה שמספר התאונות הכולל ירד בזמן שהצפיפות בכבישים עולה ופיתוח התשתיות איטי בהרבה מהגידול בכמות כלי הרכב וצרכים חדשים של האוכלוסיה (עקב פיתוח ערים קיימות וחדשות) היא לא ריאלית, קל וחומר שיש פיגור הולך וגדל גם בתחזוקת התשתיות הקיימות.המכוניות החדשות מתוחכמות מבעבר ועתירות מערכות בטיחות, התרעות וצפצופים.
ומספר התאונות לא יורד.
היה גם שדרוג משמעותי באיכות הכבישים (בעבר היו הרבה הרוגים מהתנגשות חזיתית בכבישים ללא גדר הפרדה)המכוניות החדשות מתוחכמות מבעבר ועתירות מערכות בטיחות, התרעות וצפצופים.
ומספר התאונות לא יורד.
כמו ככול שמדבריםנומסברים על אמצעי מניעה, יש יותר הפלות.אולי דווקא בגלל זה? יותר בטחון שנותנים הנהגים ש'הרכב' יידע להזהיר אותם מבעוד מועד מפני התנגשות ומתוך כך הם מרשים לעצמם יותר?
כמו ככול שמדבריםנומסברים על אמצעי מניעה, יש יותר הפלות.
סעיף 3 שלך אקטואלי ורלוונטי במיוחד. בעבר הרחוק וולוו היו בונים מכוניות מפלדה שרק תאונה קשה היתה הורסת. רוב האחרות היו נשברות, מתעקמות, נמעכות, ההגה היה מוחץ את הנהג. בעשרות השנים האחרונות התכנון הפך יותר ויותר מתחשב בבטיחות. נבנו איזורי קריסה, כך שאפשר לראות רכב שכל החלק הקדמי שלו הפך לקונצרטינה ובתא הנוסעים אפילו הזכוכית לא נסדקה. ההגה לא נדחף לתא הנוסעים, שלא לדבר על כריות האויר שביחד עם חגורות הבטיחות חוסכים פגיעות ראש וחזה קטלניות. מי שמתמצא בוודאי יכול להוסיף עוד נקודות.ואחרי שנרגעתי....
1. לגבי הפלות, בדומה למה שנאמר לגבי תאונות, האוכלוסייה הולכת וגדלה. יותר נשים = יותר הפלות. דווקא שבודקים את שיעור הפניות לוועדות להפסקות להריון ל 1000 נפש רואים ירידה ככל שהמודעות לאמצעי מניעה עולה.
2. בניגוד לתאונות דרכים, שעוד שם יש אפשרות לנהג (הגורם האנושי) להיזהר יותר, להקפיד לשמור על החוק וכו' - בכל הנוגע להפלות זה לא רלוונטי. איך בדיוק אי שימוש באמצעי מניעה יכול לגרום לפחות הריונות??? הדרך היחידה זה לא לעשות סקס. אפשר גם להחליט שלא מפילים, אבל ההריון הבלתי מתוכנן (או התאונה) התרחש.
3. בנוגעת לתאונות , בנוסף לנימוקים הנכונים שציינו פולגאר ומשתפרת, הבדיקה צריכה להתייחס לקטלניות התאונות (או כמות ההרוגים/נכים ביחס למספר התאונות). בטיחות הרכב יכולה להתבטא לא רק בפחות תאונות, אלא בהפיכת תאונות קטלניות של פגיעה בנפש לתאונות המסתכמות בפציעות קלות או בפגיעה ברכוש בלבד.
כפי שכתבתי בשרשור ההמשך שלך, אין לי מושג מהיכן לקחת את הנתונים האלו, אך מיד קפץ לי שמשהו לא הגיוני בהם, כמו למשל איך הודו ותאילנד לא נכללים ברשימות?נצל"ש: ארה"ב היא המדינה עם הכי הרבה תאונות והכי הרבה הרוגים (מתאונות דרכים) ל100000 נפש מבין מדינות הOECD, בערך פי 4 מממוצע הOECD, מה יכול להסביר את זה? למה הפער כה גדול?
יש שם הרבה נתונים מוזרים, זה המקור: https://worldpopulationreview.com/country-rankings/countries-with-the-most-car-accidentsכפי שכתבתי בשרשור ההמשך שלך, אין לי מושג מהיכן לקחת את הנתונים האלו, אך מיד קפץ לי שמשהו לא הגיוני בהם, כמו למשל איך הודו ותאילנד לא נכללים ברשימות?
איך יפן במקום ה-49 כאשר נדלקת להם נורה אדומה באוטו אם הם עוברים את המהירות המותרת, בדומה למה שיש כאן בתח"צ, כך שאף אחד לא עובר את המהירות.
לשאלתך, בארה"ב הגודל הוא הקובע והרבה אנשים נוסעים ברכבים גדולים שלא מותאמים להם, בעיקר נשים וזקנים, לכן אין להם שליטה מוחלטת על רכבם וקיבלת את התוצאה העגומה.
ביפן יש הרבה יותר ישישים עם רשיון נהיגה לעומת ישראלכפי שכתבתי בשרשור ההמשך שלך, אין לי מושג מהיכן לקחת את הנתונים האלו, אך מיד קפץ לי שמשהו לא הגיוני בהם, כמו למשל איך הודו ותאילנד לא נכללים ברשימות?
איך יפן במקום ה-49 כאשר נדלקת להם נורה אדומה באוטו אם הם עוברים את המהירות המותרת, בדומה למה שיש כאן בתח"צ, כך שאף אחד לא עובר את המהירות.
הנסועה בארה"ב גדולה בסדרי גודל מכל מדינה אחרת, בגלל המרחקים הגדולים שתושבי הערים הקטנות והאזורים הכפריים נוסעים מדי יום (ויש שם פחות רכבות, ויש שם מגבלות רגולטוריות שהפחיתו מאוד את התעבורה הימית כך שיש שם הרבה יותר תעבורה דרך משאיות).נצל"ש: ארה"ב היא המדינה עם הכי הרבה תאונות והכי הרבה הרוגים (מתאונות דרכים) ל100000 נפש מבין מדינות הOECD, בערך פי 4 מממוצע הOECD, מה יכול להסביר את זה? למה הפער כה גדול?
גם לפני המלחמה וגם במהלכה, נסעתי הרבה בכבישי הצפון. "הצעירים" משתוללים. בתחילת המלחמה, חשבו ש"בעל הבית השתגע", נסעו יותר רגוע מבשוויץ. אחרי כמה חודשים הכל חזר לקדמותו.אם ננבור במספרים - הייתה השנה עלייה של 75 הרוגים לעומת שנה שעברה (זינוק של 61%)
תעשו פרצוף מופתע:
61 מאותם הרוגי-תאונות נוספים - ערבים
כך שהייתה עלייה של 14 הרוגים שאינם ערבים
מה שמתורגם - לעלייה של 5% במספר ההרוגים הלא-ערבים, בשנה שבה האכיפה הייתה אפסית עקב המלחמה
כאשר יש סיכוי גבוה שגם עליה זו - נגרמה ע"י תאונות שבוצעו ע"י נהגים ערבים שנהגו בפראות
סיום המלחמה ונסיונות ההפיכה שליוו אותה - יאפשרו להחזיר שוטרי תעבורה לתפקידם
וכך יוכלו לחזור להגביר אכיפת חוקי תעבורה נגד עבריינים ערבים,
מה שיפחית שוב את כמות ההרוגים
תעשה סיבוב בנגב. אמא'לה!גם לפני המלחמה וגם במהלכה, נסעתי הרבה בכבישי הצפון. "הצעירים" משתוללים. בתחילת המלחמה, חשבו ש"בעל הבית השתגע", נסעו יותר רגוע מבשוויץ. אחרי כמה חודשים הכל חזר לקדמותו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.