המלצה חמה!!!!והודעה לשלוםשלום....

or841

New member
המלצה חמה!!!!והודעה לשלוםשלום....

אני ממליצה לכם לא לכתוב בפורום הסקסלוגיה בוואלה, שם רק תוקפים ופוגעים. ולבסוף גם חוסמים אותך. ספרתי אותו סיפור וקבלתי שם תגובות חריפות. ולמנהל הפורום שלוםשלום שכן גם גולש כאן, יש לי רק דבר אחד לומר שזה ממש חוסר כבוד לבן אדם שזקוק לעיצה ועזרה ובאים ותוקפים אותו. אתה יודע שאני בחורה שסבלה מאנורקסיה בעברה וסובלת מחרדות, אז בבקשה בלי לתקוף, יש לשקול מילים לפני שהן נאמרות. אז מכייון שלא הצלחתי לשלוח לך שם הודעה אני אשלח כאן בתקווה שתראה אותה ותסיק מסקנות לעתיד. מה קורה והיית כותב לכם בחורה כמוני והיית לוקחת דברים ללב שהיו גורמים לה לדכאון למשל ואף לנסיון התאבדות?! מה אז היית אומר. לכן שקלו את הדברים שלכם לפני שהם נאמרים כי אתם לא יודעים מי עומד מאחורי כל הודעה.
 

or841

New member
עוד משהו

אם כבר כתבתי שסבלתי מאנורקסיה, אז כן אולי תבין עכשיו שלוםשלום למה אני שואלת ומתעניינת, כן כי אין לי נסיון מהעבר ואני מנסה ללמוד דברים עכשיו אחרי שהחלמתי, אני כמו בחורה בת 17 מתחילה הכל מחדש בלי ידע והבנה מעמיקה לחיים אז במקום לתקוף ולהשמיץ תעזור ותייעץ, הלוא בשביל זה נועד פורום. ןתודה לכם הגולשים כאן באמת עזרתם לי בניגוד לפורום בוואלה אתם אנשים נפלאים המשיכו במעשיכם.
 
שלום לך

כמה דברים לי אלייך, ראשית הפורום כאן הוא נהדר ואם נוח לך ולאחרים לכתוב פה זה מצוין. שנית לא ידעתי שהיית חולת אנורקסיה בעבר, מן הראוי היה שתצייני את כל העובדות הרלוונטיות לשאלה אחרת התשובות שתקבלי יהיו חלקיות ואו שגויות. שלישית אין שום חסימה באפשרות הכתיבה שלך בוואלה. מצטער עם דרך תשובתי פגעה בך, לא זו הייתה כוונתי. שיהיה לך בהצלחה
 

or841

New member
למה אני לא מצליחה לכתוב הודעה בוואלה?

אני כותבת הודעה ושולחת וזה לא מופיע בתצוגת הפורום.
 

whynotd

New member
אני מסכימה איתך לחלוטין!

לגבי הפורום של וואלה ,אני מסכימה איתך לחלוטין.. ההתייחסות של מר שלומלום (המנהל של הפורום) לא נעימה , ותשובותיו גסות...:mad: גם אני כתבתי את סיפורי בפורום הנ"ל והרגשתי שאין התייחסות והבנה.. מצד שני יש שם בחור שמשתתף בפורום בשם אייל שהוא עונה לשאלותינו בצורה מאוד ראויה ..הוא היה נחמד מאוד :)
 

or841

New member
כן אייל לב בחור סימפטי!!!

הוא גולש בעוד פורומים ויש לו תשובות לעניין.
 
מסכים איתך

אייל הוא בחור נפלא שעונה תשובות חשובות. לגבייך, לא התכוונתי לפגוע אלא להיות זה שיצלצל לך בפעמון שדרך פעולתך לא תביא אותך לפתרון. אני מוכן לשלם את המחיר של להיות בוטה כשצריך (ולחטוף תגובות לא סימפטיות כמו עכשיו למשל) כדי שהאדם השני יתקדם לפתרון. אני לא עסוק בלהיות נחמד אלא בלהיות יעיל. הכי קל היה לי לתת לך תשובה פרווה שאולי תיצור לי תדמית נחמדה אך תשאיר אותך תקועה במקום, תתפלאי אך תדמיתי פחות חשובה לי וטובתך חשובה לי יותר. לכן אני חוזר על דבריי אלייך גם אם הם לא נעימים לך. מצבך דורש טיפול מיני ואני מקווה שתיגשי אליו במהרה אחרת יעברו עוד 4 וחצי שנים ולא יהיה שינוי וזה חבל. שיהיה לך בהצלחה.
 
למעלה