המלצה לכופרים שבינכם

המלצה לכופרים שבינכם

אם אתם באמת רוצים לאכול סטייק לבן טוב, ברמה, בלי קונצים ופלצנות של ברוקולי מסביב (ע"ע דיקסי) ושאר התיפיפות גורמה בורגנית, אני מזמין אתכם לאיזה מקום שנקרא "אלברט" על כביש אזור (דרך השבעה). בטח חלקכם מכיר, אבל שם תוכלו למצוא בתפריט חזירון עסיסי תחת השם "סטייק מיוחד". מומלץ 400 גרם (יש מבצע בימי חול 400 גרם במחיר 300). חתיכת בשר עסיסית נטו, עבה, מתובלת בדיוק כמו שצריך, לא לפחד לבקש אותה WELL. תוותרו על חומוס וכאלה, סתם יהרוס, באמת. אישית, הסטייק הכי טעים שאני מכיר. ובלי שום קשר: אם אתם מזמינים שם סטייק או משהו (זה בא עם צ´יפס, בד"כ כאילו הכינו אותו באגזוז של הארלי, אבל די טעים) ונניח אחרי שאכלתם חצי אתם רוצים שקצת יכינו לכם אותו עוד, ישימו לכם עוד מנה של צ´יפס :) בתאבון.
 
וכמובן

יש גם אסאדו מצויין.. יש במרכז הדלפק חתיכת בשר ענקית תלויה על שיפוד. זה לא שווארמה.. אני חושב שזה חזיר. בכל מקרה, טעים. ויש גם את עזרא ובניו.. המקום נראה כמו דיר אבל הבשר זול
 

daniela82

New member
עזרא ובניו

המקום הכי פצצה לאכול בו בשר! זול וטעים והכל באוירה סבבה ביותר עזרא ובניו על האש rulz!
 

Meat is my life

New member
האמת היא...

שלא אהבתי בשר לבן מעולם,אכלתי ממנו אבל לא יודע לא היה לי טעים. לעומת זאת אכלתי,בשר ארנבת וזה פשוט מעדן !!! אין על בשר ארנבות,לעשות אותו על האש זה פשוט אני אפילו עדיין יכול להרגיש את הטעם בלשוני. אני לא יודע לגבי חזיר,אני פשוט לא אוהב...אבל ארנבת,זה עולם אחר,אני יודע גם שהלכתי לצוד אותן בפרדסים לשם אכילה וגם הייתי קונה אותן לשם שחיטה. אבל מבחינתי הבשר הכי טוב באמת,זה בשר צבי צעיר. תנסו ותראו !!!
 
למעלה