המלצה למנהלי הפורום וגם לכל השאר

RasArbel

New member
המלצה למנהלי הפורום וגם לכל השאר

שלום רב היפנוטיק פויזן ושיידי ראנקס! דבר ראשון, אני שמח על הפורום נראה כאילו הרבה אנשים שלא הגיעו לוואלה מגיעים לפה! כבוד! עכשיו ההמלצה שלי עליכם היא לוותר על כל החוקים והכללים וכל מה שהמצאתם פה כדי שהודעות לא "יעלמו". כל העניין בפורומים האלו (יש לי קצת נסיון) הוא שתהיה תנועה ושהפורום יהיה דינמי... ההודעות פה לא עשויות מזהב ואין מה לשמור אותם (גם אם הם היו מזהב ויהלומים לא היה מה לשמור) אם מישהו רוצה הוא תמיד יכול לעשות הקפצה לנושא שלו או של אחרים... אינשאללה עוד תעברו הרבה הרבה הרבה דפים בפורום הזה - אתם באמת חושבים שאת מישהו יעניין ללכת אחורה לחפש המלצה? במיוחד אם כל יום יהיו פה המלצות... להעביר את כל הודעות ההמלצה לשירשור אחד היה רעיון לא כל כך טוב לדעתי - אני אישית כבר לא הבנתי מי כתב מה ומתי והכל נהיה בליל שלם של המלצות. הרגשתי משהו כמו זה: "רגע ברנינג ספיר הקליט על ה-jump off רידם שיר סקא בשנות ה-90 המוקדמות דואט עם נינה סקאי?!" רגאיי זו מוזיקת מחאה - מוזיקה ששוברת כללים לא ממציאה כאלו. שחררו את ת'מחשבה הגוף כבר יבוא אחר כך! ובסימן זה, הנה כמה המלצות למוזיקת רוטס שורשית: 1.it's been so long של wayne wonder יש לו קול שעשוי מדבש! בחיי! 2.cool as the breeze של i-wayne. הזמר הזה הוא אחד מזמרי הרוטס המובילים היום בעולם. תקשיבו לקול הזה ותתרגלו אליו כי הוא הולך להשמע בכל מקום! ויותר מזה - תקשיבו למילים. הבנאדם משורר ברמה מאד גבוהה. 3.songs my mother used to sing של לא אחר מנסיך הרגאיי המוכתר - דניס בראון! שיר ישן מלא מלא מלא מלא מלא ב-soul. חובה לכל אוהב רגאיי באשר הוא! חובה! 4. אם כבר אנחנו מתעסקים בזמרים של פעם אז alton's official daughter של אלטון אליס מתוך האלבום aquarios rocks בהוצאה המעניינת pressure sounds. הוצאה שמתמחה בהוצאות מחדש של אלבומים וקטעים ישנים. שווה לבדוק את כל הקטלוג שלהם - מעולה! 5.וחזרה לחיים המודרנים... send a prayer של ג'נלמן. ג'נטלמאן זה סיפור מאד מעניין כי הוא בכלל לא ג'מייקני - הוא כולו גרמני מגרמניה. אבל הוא מצליח בכל העולם ובג'מייקה גם שזה דבר דיי נדיר שאומן לא ג'מייקני (ועוד לבן) יצליח ככה. זה נותן לי תקוה שגם לאומנים שלנו בישראל יש סיכוי. בכל מקרה שיר מדהים. 6.jah glory של glen washington פשוט שיר רוטס מעולה לה לה - כל מילה מיותרת! 7. youths get cold של ריצ'י ספייס על הרידם המוחדש של truth & right. במקור, קלאסיקה של studio one האגדי עם ג'וני אוזבורן על השירה. הגירסא המקורית היא אחד השירים היותר טובים שיצאו מג'מייקה אי-פעם זהו שבע המלצות לשבת! שבת שלום ושבוע טוב! אהבה אחת, ראס ארבל
 
אממ...

קודם כל אתה יכול לקרוא לי מיכל. בכל אופן, העניין של השרשורים והחוקים בא ליצור סדר, חוץ מזה אנחנו כפופים לחוקי תפוז ונמשיך להיות כפופים. אז עם כל הכבוד אלייך ולמוזיקת הרגאיי כולנו נצטרך להתמודד עם זה.
 

Ambitionz

New member
ג'נטלמן לבן בכלל??

מאיפה המבטא? הוא זמר מעולה. ובכלל אחלה המלצות!
 

rudeboy sound

New member
ג'נטלמן לבן לגמריי, אבל נשמע

כמעט כמו ג'אמייקאי. המבטא כנראה משמיעה כבדה של רגאי כל החיים - ואני מאמין שהוא גם חי בסביבה של ג'אמייקאים וגדל איתם. רק ככה אתה יכול לקבל תמבטא החזק הזה..
 
למעלה