המלצה למסלול של שבועים בערך

אברום 71

New member
המלצה למסלול של שבועים בערך

נחיתה והמראה מדלהי בתקופת אוקטובר.
 
מסלול מומלץ לשבועיים בצפון הודו

שלום אברום
אוקטובר זה חודש מצוין מבחינת מזג האויר לטיול בצפון הודו. בהרים עדיין לא קר מידי ובמישורים עדיין לא חם מידי.
בשביל להמליץ לך על מסלול לשבועיים שיתאים לך אשמח לשמוע באילו דברים אתה מתעניין - טבע ונופים / תרבות / אתרים ומונומנטים / רוחניות / כפרים / שווקים, אחרים...
כמו כן איזה קצב ואופי אתה מתכנן לטיול - האם אתה מתכנן לטייל בקצב מהיר עם רכב ונהג צמודים למעברים ממקום למקום או שמסתמך על תחבורה מקומית ורוצה לשהות מספר ימים בכל מקום.

מחכה לשמוע ממך
יום טוב וד"ש מדרום הודו
 

אברום 71

New member
הי רוני,שינוי קטן

אני מסיים את נפאל בסוף אוקטובר בקטמנדו,ורוצה להגיע לדלהי ,אני מסתמך על תחבורה מקומית מה את ממליצה,יהיה לי בערך שבוע וחצי זמן לטייל.
בתודה אבי
 
שבוע וחצי בצפון הודו

היי אבי אם אתה טס מקטמנדו אל דלהי ויש לך בערך 10 ימים לטייל בהודו, בהסתמכות על תחבורה ציבורית אני ממליצה לך על אחת מה אופציות האלו: 1. ה'אופציה הקלאסית': לקחת רכבת מדלהי אל פושקר (לעיר קרובה בשם אג'מר) ואח'כ לחזור אל דלהי דרך ביקורים בג'ייפור (בחרת רג'סטן) ובאגאה (הטאג' מהאל) 2. מדלהי אל דרמסלה (מרכז טיבטי וכפרים יפים על רכס ההימלאיה) באוטובוס לילה או רכבת לילה (לפטנקוט) או טיסת פנים. אחכ משם לנסוע לאמריצר (מקדש הזהב של הסיקהים) וברכבת לאזור רישיקש והארידוור (טקסים ועולי רגל לאורך נהר הגנגס). שיהיה לך בכיף רוני * אם תרצה, אני גם מקיימת פגישות ייעוץ אישיות לגבי טיולים בהודו. אם מעניין אותך לשמוע פרטים אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי.
 
למעלה