המלצה על אולם

גלית882

New member
המלצה על אולם

שואלת בשביל חברה...מישהי יכולה להמליץ על האולם קיסר ים מניסיון אישי? אפילו בתור אורחת..
חברה ממש התלהבה מהאולם, אבל היא מהמרכז ולא הייתה שם אף פעם באירוע..
תודה מראש!
 
יכולה להמליץ כאורחת

וראיתי כאן ובמקומות אחרים עוד הרבה המלצות.
מקום מאד יפה ומיוחד, את האוכל לא זוכרת אבל זה אומר שהיה בסדר. רק דגש אחד אפשר לתת למקום והוא לנסות לא להושיב אנשים בצפיפות מדי (וגם זה לא כל כך נורא). ממש ממליצה לסגור שם.
 

Mika Yannai

New member
כאורחת בחתונה של בן דוד

טוב אם את הולכת לכיוון של קיסר ים,אז ברור שיש לך טעם טוב. את בטח יודעת שאת מכוונת גבוה, מקום מהמם. החופה בחתונה שהייתי הייתה בחוץ, ממליצה לך בחום לקיים את הטקס גם בחוץ, ככה את מרוויחה גם את הנוף של העתיקות המהממות של קיסריה וגם את גולת הכותרת- הים. אחרי החופה והקבלת פנים נכנסו פנימה, האולם לא מאוד גדול וזה מצויין בעיני, האורחים לא נבלעים, אין כזה דבר שכל אחד יושב בקצה ולא רואים אחד את השני, בעיני זה עדיף פי כמה על אולמות ענקיים והמוניים.
מעבר לזה כמו שכבר כתבו לך האוכל היה מצויין, שום רוטב או מנה לא חוזרת על עצמה בקונסטלציה כזו או אחרת פעמיים. כאורחת התרשמתי ממש לטובה.
 

MajiMagic

New member
אקוסטיקה ועוד:

הייתי שם בתור אורח לא מזמן. בחתונה של כ-200 איש.
אקוסטיקה: ייתכן וזה היה הדיג'יי שלא ידע לתפעל את המוזיקה, אבל האקוסטיקה לא היתה בשמיים..
המקום עצמו: מה שטוב, זה שהשולחנות מבודדים מאולם הריקודים, הם נמצאים בחוץ. פחות אהבתי: הבר התחלק ל-2: ברחבת הריקודים - בר קטנצ'יק ואנשים הצטופפו יחסית כדי לקבל יחס מהברמנים, שגם לא היו נראים מקצוענים מי-יודע-מה (שוב , לא ביררתי איך העניינים הולכים שם וגם לא ראיתי מי חברת הבר) ובחוץ בבר לא היו את כל המשקאות שהיו בפנים.

התרשמות כללית - סה"כ סבבה. אהבתי את החופה שהיתה ממש "על הים". האזור מקסים ושווה אולי לעשות טיול לפני תחילת החתונה.
אוכל לא רע
 
למעלה