המלצה על המסעדה הכשרה ROOTS בעכו העתיקה (אולמות האבירים)

trilliane

Well-known member
מנהל
המלצה על המסעדה הכשרה ROOTS בעכו העתיקה (אולמות האבירים)

התגלגלנו אליה די במקרה, היינו באזור וחיפשנו מסעדה שכולנו נוכל למצוא בה מה לאכול (בשר, דגים ורצוי גם כשרה, למי ששומר) ושלא תהיה יקרה מדי. המסעדה נמצאת בחלל יפה, האווירה נעימה, כיסאות/מושבים מרופדים. השירות היה טוב, אבל ישבנו באמצע השבוע בשעה די מתה והמסעדה הייתה ריקה למדי, אז לא יכולה להעיד איך היא בזמנים עמוסים.

התפריט בסגנון ערבי/ים תיכוני (כשר, כאמור). אין כוסברה בתפריט אבל חשדתי מראש (בצדק) וביקשתי בלי. במנה שביקשתי מפורשות לא היה, במנה אחרת שהזמנתי לא הבינו לבד שכנראה גם שם אני לא רוצה (ולא חשבו לשאול אותי), אז הסרתי בעצמי (זה היה רק מעל) ואחרים אכלו. אגב, באתר לא כתובים כל הקינוחים בתפריט, יש גם כנאפה ומשהו עם שוקולד (ויתרנו כי אלה לא קינוחים שמדברים אלינו).

הוזמנו:
מחשי מיקס קישוא, חציל ובצל ממולאים [מנה ראשונה, ₪38]
ממולאים באורז מתובל בקינמון על בסיס יוגורט טבעוני עם צנוברים. אני יודעת שיוגורט טבעוני נשמע רע, אבל הוא הפתיע את כולנו לטובה
. כ"כ נהניתי ממנו שהשתמשתי בו גם לניגוב ולטבילה של מנות אחרות. מבחינתי זו הייתה המנה הטעימה ביותר, הייתי מזמינה אפילו שתיים (לו נשארתי רעבה).

פרגית במרינדה גלילית של סומק ועשבי תיבול לצד פריקי [₪68]
שלושה נתחי פרגית יפים. הפרגית הייתה מעט שרופה מבחוץ, עם פסי צלייה שחורים (אם כי ככה זה ברוב המקומות). אין תלונות, אבל זו מנה די סתמית; את המרינדה לא הרגשתי. הפריקי הגיע בקערית בצד, מטוגן עם בצל. נחמד.

קבב חאלבי קציצות עגל ברוטב עגבניות פיקנטי, עם מכסה בצק אפוי [₪72]
מנה נדיבה, היו לא מעט קציצות, והבצק שכיסה את הסיר היה כיפי.

דניס טרי צלוי/ מטוגן/ חצי חצי לצד צ'יפס [₪88]
דג שלם, הוזמן אפוי בתנור. היה עשוי היטב, עסיסי וטעים.
הוגש עם קערית צ'יפס בצד, לא עבים ולא דקיקים, פריכים למדי.

חלקנו חלקים מהמנות אז טעמתי (כמעט) מהכול, ומה שלא אכלתי בעצמי אכלו בשמחה אחרים. היו דברים טעימים מאוד או קצת פחות, אבל לא היו נפילות. המנות היו מכובדות והכול נאכל עד תום, השארנו צלחות ריקות. יצאנו שבעים ומרוצים, אם נזדמן לשם שוב בהחלט נשקול לחזור.
 
למעלה