המלצה על סרט וברכות למנהל החדש.

gofish

New member
המלצה על סרט וברכות למנהל החדש.../images/Emo41.gif

קודם כל אני רוצה לברך את Soak (מאור) על הפורום החדש.
מכיוון שרוב האנשים נוטים יותר להמליץ על סרטים גדולים ושוברי קופות ופחות על סרטי אינדי קטנים (B MOVIE),אני אנסה להתייחס בהמלצותי יותר לכיוון הזה. והפעם אני אתייחס לז´אנר הקומדיה,לא רק בגלל שלדעתי זהו הז´אנר הקשה ביותר לביצוע (דורש תסריט הרבה יותר טוב לעומת סרטי פעולה לדוגמה),אלה שקומדיה טובה בהחלט קשה למצוא בשנים האחרונות ,ואני לא מתייחס לכל סרטי הנעורים כגון "אמריקן פאי/גאי או שאר הזבל ההוליוודי בעלי תסריט ירוד,משחק קלוקל,ילדות בביקיני ובימוי רע (אם אפשר לקרוא לזה בימוי). מלבד זאת למי שמחפש "ביצועים בסאונד" ראוי לומר שכאן זה לא המקום. בקיצור,הסרט על הקנה שרציתי להמליץ לכם הפעם הוא SIDEWALKS OF NEW YORK,מדובר בז´אנר "קומדיית יחסים" המתאר מערכות יחסים בין נשים וגברים,רווקים ונשואים ובכלל איך אנחנו נראים מבחוץ בזוויות מסויימות. הסרט מומלץ מאוד בעל תסריט חריף ושנון מבית היוצר של אדוארד ברנס (יש המכתירים אותו כוודי הלן הבא),יופי של סרט עם משחק מצויין ואמין של הקאסט,בימוי נהדר ובעיקר טקסט שנון ומפתיע,סרט נפלא שמראה לנו שאנחנו בעצם היחידים שמקלקלים לעצמנו את מערכות היחסים יותר מכל גורם חיצוני. מכיל המון "סאב טקסט" בין השורות והמון חומר למחשבה לעתיד. מומלץ בחום לרווקים ולזוגות נשואים בתחילת הדרך. במידה וצפיתם בסרט ואהבתם את הסגנון,ממליץ בחום לגשת לספריית הוידאו הקרובה ולקחת בוידאו את סרטו הראשון של אדוארד ברנס משנת 95 (שאגב כתב/ביים/משחק והפיק את שני הסרטים) "משפחת מקמילן" שלדעתי הוא פשוט "מאסטרפיס" בז´אנר קומדיית יחסים. תבלו.
 

jerri

New member
מומלץ ביותר. ישודר ביולי בyes1 למי

שרוצה לראות פריוויו לפני שהוא קונה את הDVD.
 

gofish

New member
אתה בטוח?../images/Emo12.gif

באיזה תאריך? כי כרגע הוא יצא חדש ב-DVD באיזור 1 (ללא תרגום). או שמע התכוונת ל"משפחת מקמילן" סרטו הראשון (שהוקרן כבר בעבר בטלוויזיה).
 

jerri

New member
100 אחוז. ישודר ביס 1 ביום שישי ה12

בפריים טיים 21:30.
 

gofish

New member
מצויין.

נשאר רק לקוות שהתרגום בעברית לא יפגע בכל הפאנץ-ליין והדו-משמעות שנמצאים ברוב הטקסט של הסרט. (לצערי,מה שבדרך כלל קורה בקומדיות,דוגמה מצויינת היא סדרות הקומדיה המתורגמות המשודרות בטלוויזיה).
 
למעלה