המלצה על קבוצה

Shir17

New member
המלצה על קבוצה

אוקיי אז הטופיק הראשון שאני יפתח כאן הוא על קבוצה קטנה וחביבה מהליגה האנגלית השלישית (D2) ששמה הוא WIGAN ATHLETIC. אז ככה- זו הקבוצה שהכי נהניתי לשחק בה מאז מנג´ר 97\98 (אחח ניוקאסל ניוקאסל). לקבוצה יש אצטדיון עם קיבולת חביבה ביותר (22 אלף מקומות ישיבה, לא תצליחו למלא אותו בעונות הראשונות), תקציב די גבוה לליגה שלה (המצב שלה הוא SECURE, היחידה בליגה הזאת, תקציב של כ-8 מיליון פאונד) וכמה שחקנים מוכשרים כשבראשם אחד החלוצים הטובים באנגליה NATHAN ELLINGTON וכמו כן שחקן הכנף הסקוטי הצעיר GARRY TEALE. בקיצור לקחתי את הקבוצה , הבאתי לה כמה שחקנים (פול ריצ´י, ניקיפורנקו, טסיגאלקו, ועוד...) ועליתי ליגה בעונה הראשונה בקלות רבה עם 104 נק´. התחלתי את העונה השנייה לפני איזה 3 חודשים עם חיזוק די רציני (דין אשטון המצויין ועוד כמה שחקני סגל) ובינתיים אני צמוד למילוול במקום השני ב- D1 אחרי היורדת סנדרלנד שנשארת מושלמת כבר 11 משחקים. הקבוצה מאוד מאוד מומלצת למנג´רים בינוניים +- כי היא לא ממש אתגר רציני.
 

אורD

New member
אכן קבוצה כיפית

לקחתי אותה פעם ועליתי אתה לפרימייר ליג. אבל הפיתוי של הכסף היה גבוה מידי, ומכרתי חצי קבוצה
דבר שהגדיל את הקופה, אבל הוריד אותי ליגה.
 

Shir17

New member
את מי מכרת???

כי אני לא ממש קיבלתי הצעות רציניות עדיין... וחוצמזה יש לי סכום מאוד נכבד בבנק, מכל ההכנסות מהטלוויזיה וכדומה הגדלתי את התקציב לכ-50 מיליון דולר מ-20 בפתיחת המשחק! ככה זה כשהרכישה הכי יקרה שלך היא ב-3 מיליון דולר ב-24 תשלומים.
 

אורD

New member
הגדלה נאה עשית ../images/Emo13.gif

אני לא זוכר את מי מכרתי, זה היה בעונה ה-6 איתם (השחקנים כבר לא אותם שחקנים..)
 

Shir17

New member
ואם כבר וויגאן...

הנה וויגאן שלי נכון ל- 12.10.02. לא כ"כ קשור לוויגאן המקורית אז תהנו!
 
אני לא מבין רק דבר אחד...

איך לעזאזל החתמת את ניקיפורנקו וציגלקו הבלארוסים...? איך הם קיבלו וורק פרמיט?
 

muzza

New member
באמת איך?

בכל מקרה אלי הם לא מסכימים לעבור, פוחדים משינוי סגנון חיים ושפה.
 
לא התכוונתי לזה...

הם יכולים להסכים בלי בעייה, אבל הם אבל פעם לא מקבלים וורק פרמיט, כי אין להם הופעות בנבחרת והם לא מהאיחוד האירופי...
 

muzza

New member
באסה

ניסיתי להחתים אותם (בהשפעת הפורום אני משחק עם וויגאן, אני לא מנג´ר טוב במיוחד) ושניהם הסכימו אחרי הרבה ניג´וסים של "סגנון חיים ושפה" ואז לא ניתן להם וורק פרמיט. מעצבן. חסר לי סטרייקר דחוף. רציתי לקנות את בובי זאמורה המעולה, אבל הוא לא מוכן לעזוב את ברייטון! המלצה קטנה-לפחות לרמת הליגה השנייה בחור מצרי צעיר (23) העונה לשם bebo, הוא חלוץ טוב מאוד.
 

Shir17

New member
וואלה שאלה טובה...

כנראה שבעדכון האחרון שהורדתי שינו את הסטאטוס של בלארוס והפכו אותה למדינה בתוך האיחוד האירופאי... בכל מקרה, אני נהנה מזה!
 
למעלה