המלצה קצת לפתוח את הראש עם ידידינו הוראס אנדי

Ras Or

New member
המלצה קצת לפתוח את הראש עם ידידינו הוראס אנדי

נכוןןן.... שזה לא רגאיי, אבל מכיוון שכולנו פה (או רובנו לפחות) מתעסקים במוזיקה רוב הזמן ורוב החיים ורוב המחשבות מעורבות עם מוזיקה העבודה (או הלימודים) מעורבים אם מוזיקה תוך כדי ו... הכל הוא מוזיקה, אז אני רוצה להמליץ על דיסק (דיי ידוע האמת) שאני מנעתי מעצמי לשמוע בעקשנותי הלא מובנת עד היום והדיסק נקרא "Mezzanine" של להקת Massiv Attack (וכן הם באמת מאסיב) שבמשך עשר (+-) השנים האחרונות מלווה אותם בשירה וביצירה ידידנו המופלא HORACE ANDY המדהים, לדעתי הדיסק הוא חובה לכל בן אדם שמחשיב את עצמו מוזיקלי, שאוהב מוזיקה טובה לכל צבעייה וגווניה. אני ישמח לשמוע דעות של אנשים על הדיסק, ובאמת שכדאי להוריד, אם לא אוהבים?, מוחקים. באהבה וברכה לכולכם, ראס אור איירי.
 

ita89

New member
big up!

באמת אחד האלבומים היותר טובים של המוזיקה האלקטרונית והטריפ-הופ במיוחד! הקול של הוראס אנדי (שלפי דעתי הוא אחד מהאמנים היותר מעניינים שיצאו מג'מייקה) משתלב כמו כפפה במוזיקה של מאסיב אטטאק. הוא באמת עושה כל סגנון אפשרי מרוטס לדאנסהול ודאב. אני הגעתי לאלבום שלו שהוא עשה גירסה לשיר horse with no name (נו השיר הדבילי הזה שנשמע כאילו לקוח מאיזה סרט הר ברובק סטייל) במין גירסת סקא שכזו ואפילו כמה שירי Fאנק. בכל מקרה אם אתם אוהבים מוזיקה בכללי הוראס אנדי הוא אחד מהאמנים שנותן הכל פשוט.
 

MASHNEK69

New member
ביג אפ בנאדם.

הורס אנדי אחד הזמריים היותר גדולים של הרגאיי . קיים יותר מ30 שנה ועדיין נותן בראש. מי שלא מכיר ורוצה לשמוע רגאיי רוטס איכותי מהו - אני ממליץ להתחיל עם אלבום שלו שנקרא in the light - נראה לי אחד המוצלחים ביותר שיצאו לו. ובכלל מאסיב אטאק להקה גדולה. למרות שלא יצא לי לשמוע את הדיסק הנ"ל ,אשמע בהזדמנות.
 
מקשיבים, בטח שמקשיבים

הוראס אנדי אחד האומנים האהובים עלי, גם במיי ספייס שלי שמתי וידאו שלו ושל ג'וזי וויילס יחד עם מלוטאון סאונד, סאונד אגדי משנות ה80 בג'מייקה. מי שלא יצא לו לראות את הוידאו חובה! ראית איך עשיתי לך קשר לרגאיי להודעה? ולעניין נוסף - מעט מאוד אנשים יודעים, אבל הוראס אנדי היה בארץ יחד עם מאסיב אטאק והופיע איתם! (קרדיט לפיסת המידע הזו בזכות גיל ראסטה בונשטיין, כנראה היחיד שזיהה את הוראס אנדי שם...)
 

Ras Or

New member
תותח אתה, האמת ששמעתי על זה

היה בנמל ת"א (נכון?) לפני איזה כמה שנים טובות הופעה שלהם שם או משהו וחבר שהיה שם סיפר לי שהוא באמת הופיע איתם, דאנס עם הוראס , נשמע טוב =] יום טוב, ראס.
 
למעלה