המלצות ואזהרות
אהלן אנשים. קודם כל מזלטים על הפורום החדש! אז ככה: אני עובד בשליחויות (לצערי) וזו לא הפעם הראשונה שאני בעבודה הזאת (שוב לצערי) ויש לי אני חושב עשרות אלפי ק"מ על קטנועים למיניהם, ולכן החלטתי לשתף אתכם במה שאני מכיר על כמה קטנועים. הקטנועים היו חלקם חדשים לחלוטין, חלקם הרוסים, חלקם בסדר, לא התייחסתי למה שנגרם מבלאי שליחויות. סאן-יאנג אטילה 150 , מכירים? לקחו את הסופר-דיוק, שמו סטרואידים בדמות 4 שסתומים במנוע. הקטנוע אשכרה טס! אבל מה, טאייוואני נשאר טאיוואני - לא חשבו על הואריאטור שצריך עדכון, ולכן הרצועה נקרעת בלי שום אזהרה מדי פעם, אפילו 1000 ק"מ אחרי שהותקנה חדשה. אה, ואם תכננתם לעצור מהמהירויות שה"עמלץ" מספק, שכחו מזה - הברקסים והמתלים לא בדיוק עומדים בזה, ויש סכנה לנעילת גלגל קדמי או אחורי. הסיבה היחידה לקנות אותו היא כוח המנוע, אבל שאר המכלולים לא עומדים בו. בקיצור, להתרחק. ניו-דיוק 125. עוד עבודה טאיוואנית בעיניים. איך לקחת דגם שמצליח שנים, הסופרדיוק, ולהרוס אותו. אם אתם מעל 1.70 בגובה, תנוחת הישיבה צפופה עד מאד עד בלתי אפשרית מעבר לרבע שעה. אין מקום לרגליים, והכיסא עוד מושך אותך קדימה. התנהגות כביש מזוויעה, בבלימות חזקות יש הרגשה של ספגטי נמעך. היתרונות: טיפה יותר מקום מתחת לכיסא, כי טנק הדלק מקדימה, אבל תא הכפפות לא ננעל. יצא עכשיו קטנוע חדש, קימקו מובי 125. (קטנוע שאוכל סרטים??) במילה אחת: מעולה. גלגלים גדולים וצמיגים רחבים, נוח, מתנהג טוב, כיפי, מנוע של סופר-ג'וקי (סופר אמין ואמיד, לא חזק במיוחד, אבל יותר מדיוק) נראה טוב. נקווה שיהיה אמין. טוב, אין לי כוח יותר, נמשיך אח"כ. וגם, מדריך להתקנת רמקולים על קטנוע.
אהלן אנשים. קודם כל מזלטים על הפורום החדש! אז ככה: אני עובד בשליחויות (לצערי) וזו לא הפעם הראשונה שאני בעבודה הזאת (שוב לצערי) ויש לי אני חושב עשרות אלפי ק"מ על קטנועים למיניהם, ולכן החלטתי לשתף אתכם במה שאני מכיר על כמה קטנועים. הקטנועים היו חלקם חדשים לחלוטין, חלקם הרוסים, חלקם בסדר, לא התייחסתי למה שנגרם מבלאי שליחויות. סאן-יאנג אטילה 150 , מכירים? לקחו את הסופר-דיוק, שמו סטרואידים בדמות 4 שסתומים במנוע. הקטנוע אשכרה טס! אבל מה, טאייוואני נשאר טאיוואני - לא חשבו על הואריאטור שצריך עדכון, ולכן הרצועה נקרעת בלי שום אזהרה מדי פעם, אפילו 1000 ק"מ אחרי שהותקנה חדשה. אה, ואם תכננתם לעצור מהמהירויות שה"עמלץ" מספק, שכחו מזה - הברקסים והמתלים לא בדיוק עומדים בזה, ויש סכנה לנעילת גלגל קדמי או אחורי. הסיבה היחידה לקנות אותו היא כוח המנוע, אבל שאר המכלולים לא עומדים בו. בקיצור, להתרחק. ניו-דיוק 125. עוד עבודה טאיוואנית בעיניים. איך לקחת דגם שמצליח שנים, הסופרדיוק, ולהרוס אותו. אם אתם מעל 1.70 בגובה, תנוחת הישיבה צפופה עד מאד עד בלתי אפשרית מעבר לרבע שעה. אין מקום לרגליים, והכיסא עוד מושך אותך קדימה. התנהגות כביש מזוויעה, בבלימות חזקות יש הרגשה של ספגטי נמעך. היתרונות: טיפה יותר מקום מתחת לכיסא, כי טנק הדלק מקדימה, אבל תא הכפפות לא ננעל. יצא עכשיו קטנוע חדש, קימקו מובי 125. (קטנוע שאוכל סרטים??) במילה אחת: מעולה. גלגלים גדולים וצמיגים רחבים, נוח, מתנהג טוב, כיפי, מנוע של סופר-ג'וקי (סופר אמין ואמיד, לא חזק במיוחד, אבל יותר מדיוק) נראה טוב. נקווה שיהיה אמין. טוב, אין לי כוח יותר, נמשיך אח"כ. וגם, מדריך להתקנת רמקולים על קטנוע.