המלצות לטיול של שבוע באונטריו

iuval65

New member
המלצות לטיול של שבוע באונטריו

אני מתכנן טיול של שבוע באונטריו ואשמח אם תוכלו להמליץ לי מנסיונכם האישי על המקומות שכדאי לבקר בהם.
 

kevinMcGil

New member
אונטריו זה מאוד גדול

איפה באונטריו? קודם כל ניאגרה, בלי זה אסור לצאת מאונטריו
 

kevinMcGil

New member
וכשאני אומר ניאגרה

אני מתכוון לא רק למפלים אלא ל Niagara on the lake שהיא עיירה ציורית ומדהימה ולכל האיזור הזה שמלא בייקבים וחוות. תחפש בגוגל את הנ"ל ותמצא מלא קישורים להמון דברים יפים שתוכל לראות\לעשות שם.
 

iuval65

New member
באופן עקרוני, כל אונטריו

אני ממוקם בטורונטו, אבל יש לי שבוע ואם שווה לנסוע רחוק אז נוסעים. תודה על הרעיון של ניאגרה (הייתי לפני מספר שנים). עוד רעיונות?
 

drz400e

New member
צפונה לפארק אלגולקין

פארק מדהים,מלא אגמים ויערות, אבל דורש שניים עד שלושה ימי קמפינג כדי להרגיש אותו.אפשר לשכור שם קנו מצויד לכמה ימים שאתם רוצים, ולצאת לשייט לתוך מערכת האגמים והנחלים, עם לינה בעומק הפארק. הטבע הקנדי במלו הדרו (האונטראויי הצנוע...)
 

iuval65

New member
Thanks, now we're getting somewhere

Thanks Dudu, keep the ideas flowing. Algonquin is definitely on my list. What about Manitoulin Island in the north(Huron Lake)? Anybody was there? Peelee Island in the south?
 
אממ יש כמה אתרים

שלא שווה להפסיד. אז מנקודת מבט של תייר, דברים שלא מצריכים הליכה: במוזיאן הROM (אם זה עוד שם) יש עכשיו עתיקות ממצרים, אני מאוד אהבתי... מגדל הCN SKYDOOM- אני לא יודעת אם יש משחקים אבל שווה לבדוק מפלי הניאגרה- חובה! אם בא לך לסוע לעיר בירה של קנדה זה יכול להיות גם נחמד. אם אתה בקטע של ספורט- היכל התהילה של ההוקי ובכלל רחובות טורונטו בקיץ מאוד יפים- BLOOR וצ'ינה טאון ויש בקרוב גם יומיים לכבוד איטליה הקטנה (אמור להיוץ דוכנים וכאלה), ובהמשך בחודש יש גם את פסטיבל הג'ז אם אתה מתעניין. וזה כל מה שאני יכולה לחשוב עכשיו.... תהנה!!!
 

iuval65

New member
תודה שלגיה. את טורונטו כבר מיצינו,

הכוונה היא באונטריו מחוץ לטורונטו - נאפלאות הטבע הקנדי.
 

kevinMcGil

New member
לא ממש נפלאות טבע אבל...

upper Canada Village - כפר שמדגים את החיים בקנדה לפני שנים רבות. לילדים זה חבל"ז ולמבוגרים זה מעיניין אמרו כבר 1000 האיים? (הייתם?) אוטווה יפה
Gatineau שזה אמנם בקוויבק אבל ממש מעבר לאוטווה ריבר - פארק מאוד יפה זהו, לא יצא לי ממש להתרחק אבל יש גם "סתם מקומות" יפים על כביש מס' 7
 

libimom

New member
תשמע אם אתה מחפש את נפלאות הטבע

בוא ל-B.C תראה כאן טבע שנשמתך תעתק מחזך... ואני לא צוחקת, זה קרה לי בפעם הראשונה שראיתי את ההרים מקרוב באיזור HOPE זה מחזה של ONCE IN LIFE TIME ולמי שאוהב טבע ממש - זאת התמכרות. הטבע במלוא הדרו הטבעי,שיד אדם לא נגעה בו, והדובים מסתובבים שם חופשי, ונהר הפריזר זורם בתחתיתם. ממש משגע, חוויה לעיניים,הנשמה והלב.
 

blondini

New member
אפשר להקיף את אגם אונטריו

עם כיוון השעון: נוסעים מטורונטו מזרחה על 401 - רצוי לא לצאת בשעות העומס. אחרי שעה ורבע אפשר לעצור ב-Port Hope, עיירה נחמדה עם רחוב ראשי ציורי. יותר מזרחה כדאי לעצור ב-Cobourg (חוף יפה ובתים עתיקים) ובפארק פרסקיל ליד ברייטון (יש שם מגדלור יפה בקצה חצי האי). עוד שעה וחצי נסיעה מזרחה מגיעים לקינגסטון, עיר שווה ביקור. אם יש לך זמן כדאי לך לסטות צפונה ב-Napanee ולנסוע צפונה שעה על כביש 41 לפארק בון-אקו - פארק עם מסלול הליכה לאורך צוק מדהים ואגם. חצי שעה מזרחית לקינגסטון ואתה באלף האיים. שם כדאי לעלות על מגדל התצפית ולקחת סירה לטירת בולדט. אח"כ אתה חוצה את הגבול לארה"ב ונוסע על אינטרסטייט 81 דרומה לסירקיוז, ומשם מתחיל טיול מערבה לאגמי האצבעות - איזור מקסים ביופיו ששווה הודעה נפרדת ויומיים טיול לפחות. משם נוסעים מערבה על אינטרסטייט 90 לבאפאלו ולמפלי הניאגרה. אגב, פתחו שם קאזינו ענק שלשום. משם צפונה על הדרך הנופית הקלאסית עד ניאגרה-און-דה-לייק. טיול בעיירה, סיור באחד היקבים, ויאללה - חזרה לטורונטו על ה-QEW. יש גם מקומות אחרים במרחק שעות ספורות מטורונטו: 1. איזור הקוטג' קאנטרי והאגמים צפונית לאוריליה - מוסקוקה, האליברטון, פארק אלגונקין. 2. ברוס פנינסולה - 3 שעות צפונית מערבית לטורונטו, בשפיץ של הג'ורג'יאן ביי. 3. סט. ג'ייקובס, Elora ו-Fergus - עיירות נחמדות. בראשונה יש שוק איכרים מפורסם פעמיים או שלוש בשבוע.
 
למעלה