המלצות לסופ'ש בעל הכיפאק...

Carcass

New member
המלצות לסופ'ש בעל הכיפאק...

Turbulence - Notorious ,אז בטיון הזה שומעים קצת זרימה יותר לכיוון ההיפ הופ,אבל מצוין,יושב על ה Scallawah Riddim,טיון באמת ממכר. כה יצא לסיזלה אלבום חדש בשם Waterhouse Redemption,טיונים שראוי לציין ממנו: Play Me Some Music,Thanks And Praise ו Smoke Marijuana,שיצא כבר לפני כמה חודשים בתור סינגל.. קצת דאנסנהול: Bad Up Bad Up Riddim 2006 אחלה רידים ,יושבים עליו בין השאר: ביני מאן,וייבז קרטל,סיזלה,טי או קי,אלפנט מאן ומיסטר וגאס. ועוד טיון אחד לסוף... Fantan Mojah - Cant Stop The Time , שיושב על ה Confessions Riddim 2006,נופל לי הטמבון כל פעם מחדש מפנטן מוג'ה. שבת שלום..
 
ההמלצה שלי להיום היא.....

הדאנס היום בקולטורה!!!!!! עם פישי הגדול! גיא מר מהדג נחדש! קושבטי סאונד וספנסר סאונד! הרבה ראגמאפין יהיה.. הרבה נקבות יזיזו ת'תחת שלהן.. כניסה עולה 40 ש"ח, פתיחת דלתות ב- 23:00 היום ב- 8.6! -כשף!
 
+ עבדכם הנאמן מתארח בהופעה!

קצת התראה מאוחרת אבל מי שיכול לבוא, שיגיע, הולך להיות ניייייייייס!
 
אוהד, אחי.. היית אחלה!!!!!!!

באמת היית ההפתעה הטובה (בשבילי בכל אופן..) של הערב הזה!! לא ראיתי את ההודעה הזו, אלא רק עכשיו! ואיזה וייבזים שידרת על המיקרופון! אמרתי את זה גם בוואלה!! כל אחד יותר מוכשר מהשני בקרו הזה!! ריספקט! וכמובן, לא נחים לרגע!!! היום בסלואו משה רוד בוי סאונד ושוקביט סאונד!! יאללה סוף שבוע מוצלח ומהנה!! -כשף!
 
RRRESPECT

תודה רבה על הפרגון מותק, שמחנו לראות אותך וה-CREW שלך (מזל שמישהו דאג שיהיו בנות במקום
) וב"ה - there is more to come! בקצרה על הערב אתמול - היה ערב די קטן ואינטימי, ולמרות שהקהל היה קצת עייף אדם-פישי נתן הופעה מפתיעה עם חומרים ישנים וחדשים ובסופו של דבר גם להקפיץ את כולם כמו שרק הוא יודע. so big up the man ושוקביט, אתם פשוט הקרו עם הכי הרבה וייבים שאני מכיר וזה עובר מצויין לקהל! love unu bad, שיהיה בהצלחה הערב!
 

shockbit

New member
Respect back Seen I Mon../images/Emo66.gif

Sista C.Le will increase awa next session wida nuff wickedness Check panner bad new tune release Ya Mon
 

ZeusMan

New member
מגיע לך ../images/Emo127.gif על כל המלצה, מבחינתי...

מצתרף להמלצה הזאת בחום ובאהבה Smoke Marijuana של Sizzla.
 

ZeusMan

New member
Cross Breed Riddim בכיכוב :

Anthony B :: Weed party Elephant Man :: Dance to di rhythm Lukie D :: Two face Sizzla :: Man a warriors Turbulence :: Bounce with di natty דאנסהאל שורף אש !!
 

ZeusMan

New member
למי שעדיין איכפת לו...

Medallion Riddim רידים כייפי להאזנה, רידים רגוע ונעים. כדאי לשמוע במיוחד את : Fantan Mojah - Perfect match Gyptian - Tell me how גם מזמרים על אותו רידים : Turbulence - Jah jah way Luciano - Fire & ice Chuck Fender - Control Good Over Evil Riddim עוד אחד מהרידימים הרגועים והנעימים הללו... גם פה יושבים בכירי העייסק שנותנים לנו את הזווית האישית שלהם. בין המזמרים אפשר למצוא את : Jah Mason - Feel my pain Gyptian - Rise & live Lutan Fyah - Life like this Lukie D - Too many wars
 

Carcass

New member
המדליון רידים הזה....

נפל לי הטמבון ממנו... מצטרף להמלצה.. ושבוע טוב.
 
למעלה