המלצות לסופ"ש

ב ז ו ק ה

New member
המלצות לסופ"ש

טוב חברים, כמה המלצות לי אליכם לרגל הסופ"ש. קודם כל רידימים: dark again riddim - רידים עוצמתי של סטפן מק'גרגור, מפיק מצויין שסומן כהצלחה כבר כשהיה בן 17, ושמצליח כבר תקופה ארוכה להחדיר לנו בהפוכה רידימיםמצויינים (Breaking news riddim,Tremor riddim, Power cut riddim). תם עידן דון קורלאון? קשה להגיד עדיין אבל אם כבר מדברים על דון קורלאון - אז הרי לכם תחילת מלחמה בין שני המפיקים הללו - AIDONIA נותן על הרידים עקיצה ל MUNGA וגם לדון קורלאון על הדרך. Aidonia - Empty את אותו הדבר בדיוק, אם כי בצורה קצת פחות משכנעת, עושה גם DELLY RANX עם Shoot Out הלהיט התורן שייך חד משמעית קארטל - אחת היציאות החזקות של התקופה האחרונה שייכת לו על הרידים. Vybz kartel - Send fi mi army כדאי לבדוק את הקליפ גם. לא נופל ממנו גם Frisco Kid הוותיק עם Migrane Headache אגב, מעתה אל תאמרו פריסקו קיד אלא Anciant Monarchy אפשר לומר שהוא נולד מחדש - כי בשמיעה ראשונה ממש ממש היה קשה להבין שמדובר בפריסקו קיד. סטיל אחר, ישיבה שונה לגמריי ממה שהכרנו. ולסיום,אחד הטיונים שייצאו כנראה בנאגלה הבאה על הרידים הזה יהיה הטיון של DR.EVIL -See Dem A Pree עם פזמון שהולך ככה: su su su su su su su su su suck yuh muma לא פחות.. עם סטייל מעיף שיעשה הרבה רעש בדאנסים הקרובים. הלאה, - Back Ache Riddim דון קורלאון החליט לשבור לנו את הגב עם Back Ache Riddim הבולטים: שוב קארטל נותן שעור בחינוך מיני על איך לשבור לבחורה את האגן, או הגב במקרה הזה - Vybz Kartel - Bruk yuh Back מי שדווקא מפתיע לטובה הוא ווין מרשל שנותן בסטייל חזק ומחזק את כל ה ganja man dem. Wayne Marshall - Cloud Nine מי שמאכזבת פה היא Alane. אחת הסנסציות הצעירות של עולם הרגאיי שעשתה הרבה דברים מעולים על רידימים רגועים בהרבה עם יכולות קוליות מצוינות, עד שהגענו לרידים הזה. טיון מיותר שלא מתאים ולא הולם את מה שהיא יודעת לעשות באמת. לא מופק טוב במקרה זה. Alane - I want it Clash buisness: בעולם הסאונד סיסטמס הפסד מביך ששייך דווקא לאלופים.Bass Oddessey המנצחים הגדולים ב UK cup clash האחרון חטפו 7:2 ב dub fi dub מול Stone Wall, סאונד ותיק מאנטיגואה, לפני יומיים. כואב לראות: http://www.youtube.com/watch?v=QAtktvUDC2Y - חלק א http://www.youtube.com/watch?v=i2kXV3rLv1o - חלק ב (האמת, בצפיה שניה זה נראה קצת כמו משחק מכור..) זהו להפעם. סופ"ש חם אש לכולם. Bless! לא לשכוח לבוא לחווה היום.
 

Carcass

New member
מוסיף...

שגם הצ'ון של באונטי קילה על ה dark again חריף לגמרי - bullet will burn dem skin.
 

Carcass

New member
המלצה.

carribean riddim 2007 ניו רוטס סטרייט פרום דה יארד.. מורגן הריטג',לוציאנו-עם 2 צ'ונים,אנתוני בי,ג'ה מייסון,פרפקט,אליג'ה ועוד.. תענוג.
 
../images/Emo207.gif בקשר למיקסטייפ של אבויה, עזרה!

דבר ראשון, אחד המשובחים יש לציין, דבר שני...אני מנסה לברר של מי הטיון בטרק מס' 43 די בהתחלה מופיעות המילים RING THE ALARM ואחרי זה זה ממשיך... אני חייבת למצוא את שם הטיון המלא (במיקסטייפ זה נמשך בערך 30 שניות) ומי שאחראי לו... תודה !
 
חחח רעות את לא חברה שלו?היית מתקשרת אליו

היה יוצא לך יותר טוב
 

Carcass

New member
רק כי היא שמעה את זה אצלי ברצף באוטו :p

הפך להיות הדיסק אוטו הקבוע,ולצורך הענין גם הדיסק משמרות לילה הקבוע חח. אגב תגיד תשולח לי תדברים למייל שדיברנו בה'פ בפורום המקביל?
 

K C

New member
בזכות הסט של איימר במסיבה האחרונה

והטיונים שאתה וסם שולחים הלאה עם השרשור
 

DuBsYs

New member
עוד רבע שעה בבבלגנג'ה../images/Emo133.gif

שבת הזאת בבלגנג'ה - יגאל גנג'ה וייבס וברק סקאנקרייד על הסלקשן + 2 אורחים מיוחדים על המיקרופון : אייל "12 טרייבס" קונגו ראנקינג לוי (מיי לורד סאונד) קול הקמפוס 106FM - שבת 21/7 בצהריים 15.00-16.00 + שידור חי באתר של 106FM http://www.106fm.co.il Original roots selection without objection
 
למעלה