המלצות לפארקים בבלגיה וגרמניה

  • פותח הנושא obbb
  • פורסם בתאריך

obbb

New member
המלצות לפארקים בבלגיה וגרמניה

שלום, עוד שבועיים אני טס עם ההורים לבלגיה ואיזור בון וקלן בגרמניה. אשמח להמלצות על פארקים (בן 21 אבל עדיין חובב) לאו דווקא קיצוניים אלא גם משהו שההורים יהנו. אני יודע שיש המון פארקים באיזור אבל לא נבקר בכולם ורציתי לקבל המלצות על המוצלחים מביניהם.
 

obbb

New member
אשמח לשמוע

מעט פרטים מהנק' מבט שלך על הפארקים.
 
אני הייתי רק בפנטזיהלנד

הפארק חזותית מקסים, האטרקציות נעימות ומתונות. מתאים מאוד למשפחות. הווליבי וורלד - הייתי בפארק המקביל אליו בהולנד. אני מאוד מאוד נהניתי ממנו. אם אתה מחפש פארק המשלב בין מתקני אקסטרים לרוגע - זה הפארק. לגבי האירופה פארק - יש האומרים שזה הפארק אקסטרים הכי טוב באירופה. יש בו רכבות הרים מעולות, כאלה שנוסעים במיוחד בשביל לעלות עליהם. אני באופן אישי הייתי רץ אליו. לסיכום: אם אתה מחפש פארק נעים ורגוע - לך על הפנטזילנד אם אתה מחפש פארק אקסטרים - לך על האירופה פארק. אם אתה מחפש שילוב של השניים (עם דגש מועט על האקסטרים) - לך על הווליבי וורלד. חשוב! אל תשכח לבדוק מרחקים. גרמניה מדינה ענקית, ואין עניין שתבלה בדרכים שעות על גבי שעות בשביל להגיע לפארק מסוים.
 

tomashi

New member
../images/Emo31.gifיש את הוורנר ברוס. קרוב לקלן

אחלה פארק אקסטרימי. חסר תפאורות אבל עם מבחר רכבות הרים (יחסית לאירופה). כשאני הייתי היו תורים נורא נורא ארוכים, אבל שווה יום בילוי. האירופה פארק הוא ללא ספק הפארק הכי טוב באירופה ואחד הטובים בעולם הן מבחינת תפאורה והן מבחינת אקסטרים, אבל הוא נמצא מרחק 8-9 שעות נסיעה מקלן. אם מחליטים לנסוע לאירופה פארק, מומלץ להקדיש לו יומיים-שלושה
 
יומים שלושה זה שיא המוגזם

לא מדובר פה על פארקי הענק של דיסני. אם מדובר בעונת השיא, אז אולי יומיים זה עוד בסדר. אבל גם זה רק אם הוא ממש לחוץ לראות את הכל כולל הכל.
 
למעלה