המלצות לשבת ולשבוע הבא עלינו לטובה.

Carcass

New member
המלצות לשבת ולשבוע הבא עלינו לטובה.

2007 Dark Again Riddim רידים דאנסהול חם חם חם ישירות מהיארד. Vybz Kartel שורףףף עליו עם send fi mi army.. עוד יושבים עליו aidonia ו פריסקו קיד.. קיצר צבבה. ניו רוטס וקונשס: Bodo Riddim 2007 איזה רידים ,איזה אמנים שיאאלה...: סיזלה,קפלטון,הוראס אנדי,ראס מיידאק,קוקו טי,ביני מאן,אל פאנצ'ו,אנת'וני רד ועוד ועוד,תענוג. כמו כן,קיבלתי את אלבום הפרומו של alborosie האיטלקי,אמיתי- אם אינך את זה ואתה רוצה,תיודע איך להשיג תי,בכל מקרה כמה טיונים נחמדים וקומביניישנס עם ג'ה קיור,קימאני מארלי ועוד.. צ'ון שבאמת תפס אותי,זה ספק רי-מייק ספק קומביניישן עם black uhuru בגרסא מחודשת ועדכנית ל guess whos commin to dinner האגדי והקלאסי,קיצר צבבה.
 
יאללה ניתן בראש!

לא יודע אם המליצו כבר על הSilver Screen Riddim, אבל אני חייב לומר שהטיון של בייבי שאם עליו Possess הוא אחת היציאות החזקות ששמעתי השנה! אין דברים כאלה! ליריקס חזק ונוקב, משהו שעוד לא היה, לפחות השנה.... ממש ממליץ! קונשס טיים י'נוו... מה חוץ? הTaxi כבר הספיק להיעלם ממחוזותינו, אחרי הכיבוש של בוג'ו עם הDriver A... היום יצא לי לשמוע טיון של Bitty McLean על הטקסי, משהו חזק ביותר, נקרא Lately. חפשו! שבוע טוב שיהיה!
 

ZeusMan

New member
זה לא אלבום פרומו...

אלו קטעים שהוצאו לאינטרנט בהלוך השנים... אבל בכל זאת תודה שאתה חושב עליי
 

matansig

New member
אפשר בבקשה המלצות לשירים חדשים?

שלום פורום רגאיי, אפשר בבקשה המלצות לשירים חדשים מסגנון הרגאיי והדאנסהול שהולכים טוב במועדונים? כל מיני להיטים וכדו'.. תודה רבה לכם!
 

eviaman

New member
Einstein - Rise de machin

שיר חזק שלו על הפאוור קאט רידים
 
למעלה