המלצות לתווים חינם או בתשלום, לקנות או להוריד

tmrwnvrnws

New member
המלצות לתווים חינם או בתשלום, לקנות או להוריד

של מוסיקה אלט'? לא נייטוויש וכימיקל בקשה. ראיתי בארץ חוברות של רדיוהד ופינק פלוייד, אבל לא הרבה יותר מגוון. לסינתסייזר, בעתיד אינשאללה פסנתר. לא מסובך מדי. בלי עיבודים , אני מניחה לכפתורים כרגע. תווים. זאת השיטה היחידה נכון ? אין מקבילה של טאבים לקלידים ? ואני צריכה עזרה עם לימוד מחדש של סולמות. משום מה אני נתקעת. בעיקר לליווי שירה. גם קלאסיקות פופ רוק מומלצות. תקועה קצת בביטלס. אז אני מעדיפה משהו שנכתב במקור לקלידים, ואז נתקעת עם אלטון ג'ון... תניחו לג'אז סטנדרטס ומיוזיקלז. קשה מדי. החוברות ההכי טובות ולא קשות מדי. ותזכירו לי איזו תוכנה ההכי פשוטה להקלטה בלי ערוצים והכל, פשוט הקלטה, לא תוכנה כבדה, המחשב שלי בקושי סוחב, לא בא לי לפרמט, ושאפשר לשנות בה סולמות, ואיך, אם יש לינק למדריך. נניח כמו טייפ 4 ערוצים פשוט. פשוט. קל. קליל. בלי באגים.
 

tmrwnvrnws

New member
אמנם זה שייך לקלאסיקות מיינסטרים, אבל הנה מה

פסלתי בראש עד עכשיו רופוס בילי ג'ואל אלטון ג'ון סטיבי וונדר, אולי אני אשוב אליו הקלידן של קווין פרוג אני משוכנעת שאחד מהצרפתים של פעם לא היה מבוסס גיטרה צביקה פיק דניאל סולומון כל מה שרנרט אי פעם נגע בו כל מה שמשה לוי אי פעם נגע בו כל מה שקשור לאביב גפן לא בא לי לנגן מתי כספי או אביתר או שבן לשוב לחו"ל באמת אין הרבה חייב להיות משהו כיפי ולא ממש קשה חוץ מקליידרמן אי שם בינו לבין סינת פופ נמצא משהו אפשרי כסולו בבית לבד זהטו לבינתיים צריכה לחרוש במרום
 
יואוווו

לא היית פה כבר פעם? לפני שנה או יותר? כתבת מונולוגים פסיכיים עד שדעכת?
 

gozala

New member
כזה שפע של מידע, אפשר לקבל רקע?

על איזה כלי את מנגנת? תוכנה להקלטה? יש תוכנה שמקליטה דרך מקרופון למחשב 3D MP3 Sound Recorder G2, זה מה שאת צריכה? להקליט ממה??? שירה? נגינה??
 
למעלה