המלצות עדכניות לצפון (גליל) אחרי ביקור של שבוע בשבוע שעבר:

המלצות עדכניות לצפון (גליל) אחרי ביקור של שבוע בשבוע שעבר:

מסעדת צ'יז בבית הלל - מסעדה מצוינת. שרימפס, רביולי בשר, וקינוח לימון חצוף היו מעולים. על הקרבונרה כדאי לוותר (לא ברור מה זה הדבר הזה שהם מגישים בתור בייקון).
מסעדת פוקצ'ה בגן הצפון - זכינו להגיע בזמן העסקית כי הסתבר שהעסקית עד 18:00. מנה ראשונה של כבדים + רביולי בצל הייתה מעולה, וגם מנת נקניקיות מרגז הייתה טובה. לעיקריות השרימפס מצוינים, ובמנות הילדים נרשמה התלהבות מיוחדת מהפסטה בשמנת (על אף שזו מנה שאוכלים אצלנו במסעדות לעתים קרובות). רק על התוספת של עדשים עם ירקות כדאי לוותר (אצלי בחרתי אותה כתוספת לפורל - יש אופציות אחרות, שכנראה עדיפות). לקינוח לקחנו את הגרסה שלהם לפבלובה שהייתה טובה מאוד, אם כי המסקרפונה היה קצת כבד עבורנו אז לא סיימנו את המנה.
מסעדת הקוקייה בדפנה (שאם הבנתי נכון מתישהו תצטרך לעבור כי הולכים לבנות שם קניון) - פיצה טובה, פילה לברק + פירה מצוינים, פסטה שמנת פטריות טובה. מהניוקי לא התלהבתי מאוד. לקינוח עוגת מוס שוקולד הייתה טעימה, עוגת אגסים פחות.
מיטשוס בשדה אליעזר (יש סניף אם ותיק יותר בקצרין) - הגענו בשני שבו משלמים על הבשר לפי המחיר בקצבייה הצמודה. הבשר לא היה עשוי מספיק לטעמנו, אבל החתיכה שהחזרנו כדי שיעשו אותה עוד הייתה מעולה כשחזרה - בין הטובות שאכלתי בארץ (הם מגדירים את זה כוול דאן - אנחנו כמדיום וול), וחבל שלא הכל היה עשוי כך. גם ההמבורגר היה מצוין. אז כדאי לבוא ביום שני, ולדאוג שיעשו את זה לטעמכם, שזה לאו דווקא איך שמוגדר במקומות אחרים...
ולבסוף - גם בגן הצפון (יחד עם פוקצ'ה, וגם קלומפוס שלא יצא לנו לטעום) מסעדונת חדשה בשם סמוקי בר שמגישה רק בשר מעושן פחות או יותר - אכלנו שתי ארוחות - ארוחת מיקס אסאדו ובריסקט, וארוחת כנפיים - המיקס היה מעולה, ואם מתחשק לכם משהו כזה - תקפצו לשם.
בסיכומו של דבר, לפחות מבחינתנו יש איפה לאכול בגליל, ולאכול טוב.
סוף קיץ נעים!
 

יעלוש968

New member
תודה על הדיווח

שמחה שיש עוד מקומות טובים בגן הצפון חוץ מפוקצ'ה שאף פעם לא אכזבה אותנו.
 
למעלה