השאלה היא מה את עושה היום?
כי אם את לא עושה, אז מה שתבחרי להתחיל איתו יעבוד הרבה יותר מכלום...
יש לך לקוחות, ואת דרך התקשורת איתן תבחרי לפי מה שהכי נח להן.
יש כאלה שפייסבוק עובד להן נהדר, ממש ממש נהדר, עד כדי כך
שהחנות באטסי היא הכנסה צדדית בכלל מול המכירה הישירה בפייסבוק.
אני חסידה גדולה מאד של שיווק ישיר במייל, זה ערוץ מדהים
עם כלים מאד פשוטים לתפעול.
פייסבוק מעולה כשאת יודעת איך לעוד איתו נכון (כאמור, יש כאלה שזה בא להן בקלות
ובטבעיות, יש כאלה שלומדות איך לעשות זאת עם כלי מימון בתוך הפייס כמו הPOWER EDITOR)
טוויר מעולה, צריך לדעת איך לעבוד איתו, בארץ הידע מועט יחסי, אבל מבחינת לקוחות,
שזה מה שמענין אותך אם את רוצה למכור לעולם, זה כלי מאד חזק.
פינטרסט כלי נפלא, ממש, גם איתו צריך לדעת איך לעבוד,
ויוטיוב כנל, דורש למיד של כלי וידאו וקצת עריכה.
חשוב מאד להתחיל עם משהו, להיכנס בעובי הקורה, לבדוק אותו, להתנסות בו ולבדוק מול יעדים
אם הוא מספק אותך, ואז לקפוץ לערוץ שיווק נוסף.
ריבוי ערוצי שיווק הוא המפתח בסופו של דבר, אבל זה תהליך, וכאמור, להתחיל עם משהו
זה המפתח של המפתח.