המלצות שלי על עגלות שלי.

המלצות שלי על עגלות שלי.

אז סתם ככה התלהבתי שראיתי שפתחו פורום לעגלות במיוחד. אני אישית יכולה להעיד בהיריון "בזבזתי" יותר זמן בלבחור עגלה ממש שהתלבטתי על בחירת רכב.

לעיינינו אני לא יכולה להעיד על עגלות שאין לי, לחלופין, אני לא מפרסמת מטעם אף אחד שום דבר.

לפני הלידה קניתי פג פרגו בוק פלוס שהיתה אז ממש חדשה (מאי 2013) בצבע הכי יפה בעולם בעיני (טורקיז)

יתרונות: העגלה יפהפה (טוב שאלה של טעם) מאד נוחה ודיי עמידה (אחד הגלגלים הקדמיים דיי מהר הרגיש כאילו שיש לו אישיות משלו)., קניתי סט קומפלט (אמבטית שכיבה, טיולון, סקלקל). מאד מאד נוח שהסלקל מתלבש על העגלה (כמובן שצריך לקחת בחשבון שזה פחות בריא לתינוק לאורך זמן להיות בסלקל וזה בלי קשר אבל). אבל לקפיצה קצרה נגיד לטיפת חלב מתאים פרפקט.. האמבט שכיבה בעל מנגון כזה שהוא יכול לעמוד יציב על הרצפה לגמרי קצת מוגבה ויש מצב שהוא גם יכול לקבל נדנוד קל להרגעת התינוק.. למזלי הבובה שלי נולדה מאד רגועה (כן, ואני בתור אמא טרייה חשבתי שגם זה שהיא רגועה מידי זה מלחיץ.. למה היא לא בוכה?.. הייתי כל הזמן צריכה לבדוק שהיא נושמת מרוב שהיא נולדה קטנה כל הזמן דאגתי שמא ואולי "משהו לא בסדר" תינוקות בוכים שלי לא בוכה.. כן זה נדיר כן זה לתת כאפה לאמא שמספרת שהתינוקת שלה עושה לילה שלם של 5-6 שעות בגיל 5 שבועות אבל בכל זאת האמא לא ישנה אל תדאגו, זה הטבע החכם סידר לי לקום כל הזמן..) מה אמרנו על העגלה?...
חסרונות: קיפול נוח לבריות, מצד שני תופס הרבה מאד מקום בתא המטען, שזה אולי מגניב בהתחלה שיש ילד ראשון וכל המקום בעולם מוקצה אך ורק לו, ולא חושבים לשנייה, רגע איפה נשים את הקניות/דברים שלנו/שאר הדברים של התינוקת?... :) מחיר: היה אז מחיר ביניים קצת גבוה. אני חשבתי שבגדול היתה תמורה, חוץ מזה שבתור טיולון היא מסורבלת לנסיעות קטנות.

העגלה השנייה - טיולון מקלראן (BMW - אני צריכה לחפש איך מכסים את הסמל ההוא) - הלכתי על הטופ. אם מישהי מתעניינת אני אפרט למה אני פשוט חולה על המקלארן שלי, אבל זה טיולון שמיועד לתינוק היושב כבר.. נוח בטירוף. יקר. שווה מאד. בעיני.
 
זה לא הגיל זה הגודל ככל שמדובר בתינוקות..

אז הפג עדיין ממש טובה כמובן, אני פשוט עם פריצת דיסק ומצאתי אותה מסורבלת וכבדה להכנסה ולהוצאה לכל נסיעה קטנה...

קניתי את המקלארן בגלל פריצת הדיסק שלי בעיקר ורציתי טיולון שמתקפל בקלות ולא תופס הרבה מקום, ואני מניחה שגם זולים יותר היו יכולים להספיק מצד שני אני מקווה שקניתי איכות שתחזיק גם לגורים הבאים :)

כשקניתי את המקלארן (דגם שראיתי עשרות פעמים אצל קהילות מרובות ילדים, וזה מבחינתי אומר דרשני!!) פיצה היתה בת שנה וחודשיים אבל כן הפג לגמריי מוכנה בכל רגע נתון פשוט בתוך הרכב יש לי את המקלארן מוכנה ומזומנה לסידורים קטנים :)

מקווה שהצלחתי לעזור למישהו לחשוב על ההחלטות ברכישת עגלה..
 
מיס פרלין, תודה ששיתפת בחוויה שלך. מוסיפה רק שמי שתקציבו לחו

לחוץ יכול לבחור בטיולון זול יותר. כפי שציינת אכן המקלארן יקרה (כ-1000 ש"ח).

תודה
 

happy9baby

New member
אתמול ראיתי בחנות את המקלארן bmw ואשמח לשמוע

יתרונותיה. הקיפול שלה הוא כלפי פנים וזה היה נראה לי שהיא ארוכה מאוד ושהיא תופסת יחסית מקום ברכב והתרשמתי שהיא קלה במשקלה אך לא מספיק מרופדת מבחינת המזרן שלה, האם טעיתי?
 
מצטרפת לחוות דעתך על הקמלארן ורוצה להוסיף:

אני אמא לשלושה והרביעי בדרך.
עם שני ילדי הגדולים היתה לנו עגלה שהורכבה מטיולון ואמבטיה. האבמטיה היתה נהדרת אבל היתרון של העגלה היתה המסורבלות שלה ומשקלה הגבוה. לי גם מאוד הפריע שכל פעם צריך לפרק את האמבטיה כדי לקפל את השלדה ולהכניסה לבגאז'. גם הטיולון עצמו היה לא קל. בילדה השלישית החלטתי מהרגע הראשון לקנות טיולון מקלארן XLR המיועד מגיל 0 ונשכב ל-178 מעלות (ובתוספת מזרון קשיח נתן לגמרי 180 מעלות). פי מליון יותר נוח! יותר קל! פחות מסורבל! הטיולון מצויד בכל מה שצריך לתינוק שרק נולד: תומך לראש, כיסוי רגליים, מזרון (ואני כאמור הוספתי מזרון קשיח) וחייבת להגיד שנהנתי ממנו במשך שנתיים וחצי וכעת מעבירה אותו לילד הבא. לאחר כביסת הריפודים, הטיולון נראה ממש כמו חדש.
אומרת שלטעמי לתינוקות שאינם נולדים בחורף הסירבול של עגלה עם אמבטיה הוא מיותר לחלוטין, והחסכון הגדול הוא שאין צורך לאכסן אח"כ את האמבטיה שבה משתמשים לרוב רק כ- 4 חודשים ואח"כ תוספת שטח אכסון רב.
 

happy9baby

New member
קניית טיולון מקלארן XLR

עם התוספות שציינת היה התכנון המקורי שלי לפיצקית, אך שני דברים גרמו לי לרדת מהויתור על החלק של האמבטיה:
1. הלידה עתידה להתרחש בחורף והטיולון מקלארן XLR עם תומך הראש והכיסוי רגליים והצלון הקצר והגבוה במצב שכיבה נראה פתוח לחלוטין ופרוץ מפני רוח.
2. היה נראה לי מסורבל ומאוד לא נוח לקשור את הפיצקית כל עוד משתמשים בעגלה מגיל 0 עד כחצי שנה +- (ובאמבטייה יש חופשיות מוחלטת לתנועה).

קיבלתי מספר המלצות מהורים (מנוסים) לילדים שהמליצו לי כמוך לוותר על שלב האמבטיה וללכת על טיולון נשכב (וכך ניסיתי לעשות), אך בבדיקות ובהשוואות שאני עשיתי בין מספר חברות עגלות בחנויות הבנתי שלי זה פחות מתאים בגלל הסיבות הנ"ל.
 
למעלה