הממשלה ימנית,העם שמאלני...

שמאלני

New member
הממשלה ימנית,העם שמאלני...

לא יאמן מה שקורה,הממשלה ימנית העם שמאלני. וזה ראיתי כבר לפי הסקרים אבל לא יכלתי להאמין שעד שפרופסור שמתמכה בחברה ההישראלית עלה לשידור ברשת ב´ ואמר שלפי מה שהוא חקר רוב העם שמאלני. ששאלו אותו איך זה יכול להיות,הרי שרון ניצח בבחירות,וביבי מוביל בסקרים. הוא אמר,שהחברה ההישראלית מעדיפה מנהיג עם בטחון שמראה כמה שיותר כוח,כמו ששרון עשה בבחירות. כולם חשבו הנה הוא יעלה לשלטון שרון כבר יכניס להם,אבל שרון שנחשב כאריה שיכנס בפלסטינים בכל הכוח,מתגלה כשפן שלא יכול להגן על אזרחי מדינת ישראל. מה שונה שרון מברק? הם פועלים אותו דבר בדיוק,וככה גם ביבי יפעל. ביבי שרואים אותו בטלויזיה משדר הרבה בטחון וכוח,ומשום כך הוא יבחר. חשבתי שהפרופסור הזה מבלבל את המוח ואז העלו סקר של רשת ב´ שיראה שיותר מ-50% מהעם תומכים בהצעת השלום של הסעודים,ואז הבנתי שמה שהפרופסר אמר זה נכון. טוב נקווה שיהיה מנהיג שישדר כוח ובטחון,ואז יעלה מנהיג שמאלני,בדיוק כמו שהיה רבין ז"ל.
 
תגידו...

עכשיו ברצינות, אני פונה לכל חברי הפורום לקרוא את ההודעה של שמאלני בתחילת הפתיל הזה. תתעלמו משגיאות הכתיב כרגע... זו לא אחת ההודעות הכי מפגרות שראיתם בחיים שלכם? חבל לי לומר את זה על בנאדם, במיוחד אחד שלא עשה לי כלום, אבל שמאלני - יכול להיות שהפורום הזה אינו לרמתך? נסה אולי למצוא פורום לבני-נוער, אני בטוח שתמצא משהו שיענה על ציפיותיך ושיתאים לך.
 

Alder

New member
אכן כך

בתחילת דרכי בפורומי האקטואליה השונים, נדדתי גם לפורום "אקטואליה לנוער" שם ראיתיו זורק כה הרבה דברי הבל, עד שהרגשתי צורך עז להתערב. נוער או לא, יש גבול לשקרים ולהסתה דוגמת "אני שונא מתנחלים" שהוא זרק שם. לצערי הרב, מלבד שטף של מילים, המלוות בברכות דוגמת "שקרן" ושפה בוטה, אין בו הרבה תוכן. ניתן לראות זאת בקלות גם בהודעתו כאן.
 

שמאלני

New member
alder...

זה שאתה משתף פעולה עם ליאור שהוא דיסלקט ומפגר,זה מראה גם משהו על עצמך. זה שיש בהודעות שלי הרבה תוכן והרבה הבנה זה לא אומר שאני כותב שקרים,תראה מה כתבתי ותשווה. כתבתי שצריך לבנות גדר,כעבור זה מה שרון נואם נאום לאומה,ואומר שישראל הולכת לבנות גדר. לעומת זאת אתם הימנים תומכים בטרנספר,אני לא רואה שהולכים לעשות טרנספר בעתיד הקרוב. זה כבר מראה למי יש תוכן ולמי אין. לעומת זאת לך אין שום תוכנה בהודעות,אלא רק שקרים ודברים ששיכים להסתה של הימין.
 

שמאלני

New member
ליאור...

עכשיו ברצינות אני פונה לכל חברי הפורום,שמתם לב שליאור הוא דיסלקט מפגר? מפגר זאת לא קללה,יש כאלה ילדים שהם מפגרים,מסכנים רק לרחם עליהם. בנוסף לפיגור,ליאור הוא ילד מסכן שמנסה לקרוא,מרוב שהוא מזיע הוא מוותר. ולכן אני מגיע למסקנה שהוא דיסלקט,כי כל מה שאני כותב הוא לא עונה לעניין,תשימו לב לזה בקשה. ואז חשבתי אולי הוא דיסלקט,חיכיתי לעוד כמה הודעות שהמפגר יענה,הוא ענה ואז גיליתי שהוא דיסלקט. תנסו אתם,תכתבו לו משהו תראו על מה הוא יענה לכם. אני מציע לליאור להפסיק לעשות צחוק מעצמו,לעזוב את פורום זה ולכתוב בפורומים שמתאימים לרמה שלו,כגון: ילדים עם פיגור שכלי,ילדים עם בעיות כתיבה וקריאה ועוד.... אולי שם הוא ימצא את מקומו.
 
הנה בעייה...

א. ליאור לא ממש דיסלקט..מהכרות אישית ב. הבעייה היא אתה-תסביר לי בדיוק למה אתה מתכוון כשאתה אומר דיסלקט-יש לך מושג מה זה? כי לי ניראה שלא. אם אתה משתמש בזה כדי לכנות אדם "טיפש" אז כנראה שאתה הוא הטיפש. הידיד הכי טוב שלי דיסלקט ויש לו איי-קיו של 129 (ואם מטומטם כמוך לא קולט זה איי-קיו המון מעל הממוצע). סתם לידע כללי וכדי שלא תעשה מעצמך שוב צחוק, במקום אחר כי פה יותר צחוק ממה שכבר עשית מעצמך ניראה לי שאי אפשר-דיסלקט זה בן אדם עם לקות למידה-לא אדם טיפש. ג. אם ברצונך להעליב מישהו אל תקרא לו "מפגר" אנשים מפגרים (במקרה שוב מהכרות אישית) יכולים להיות האנשים הכי מקסימים בעולם. זה שגורלם מנע מהם להוולד רגילים זה לא אומר שאדם אידיוט וחסר כל חיים שהם (זאת אני מסיקה מכך שאתה כל היום בפורום רב עם אנשים) כמוך ישתמש בלקותם כקללה. צא מעצמך טוב? לפני שאתה מדבר תחשוב. חופית
 

שמאלני

New member
חופית...

אחד מנוער הליכוד אמר לי שאת ילדה דפוקה,אני מבין למה הוא אמר זאת. אני לא רוצה לצין את שמו מכיוון שאת יכולה להפגע מאותו איש. אבל למרות זאת אני אגיב לדבריך. א. "ליאור לא ממש דיסלקט",זאת אומרת הבן אדם דיסלקט. כתבת לא ממש זאת אומרת כן,ליאור המפגר הוא גם דיסלקט,לא יודע לקרוא,הטיפש הזה צריכים ללמד אותו. ב. לא מעניין אותי ידיד שלך,כנראה שאת סתם משקרת בקשר לידידי שלך,כי בדרך כלל החכמים לא מתחברם עם ילדים דפוקים,ואחד מנוער הליכוד אמר שאת דפוקה. ג. זה שיש לי חיים את לא צריכה לקנא בי,עובדה שלך אין חיים כי את בנוער הליכוד. אין לך חברים אז הלכת לנוער בכדי שיהיו לך חברים,מרוב שאת ילדה דפוקה חסרת חיים חשבת ששם תמצאי מישהו. ובהחלט יש שם מישהו שמתאים לך בול,קוראים לו יאן. גם ילד שאף אחד לא סובל אותו,מעניין רק את סובלת אותו. טוב מצא מין את מינו. תמצאי חיים,את לא עושה כלום חוץ מלכתוב בפורום נוער הליכוד.
 

ש לכ ת

New member
אם בפיגור עסקנו .... שמלאני יקר

"... אני מגיע למסקנה....... ואז חשבתי......" מסתבר ידידי שלחשוב זה לא הצד החזק שלך , אז בבקשה ממך אל תנסה לאמץ את רמת ה - I.Q כבר שמנו לב לתוצאות וכאן אם יורשה לי לצוטט אותך "יש כאלה ילדים שהם מפגרים, מסכנים רק לרחם עליהם...." אז קבל את רחמיי הכנים עד מאוד
 

שמאלני

New member
שלכת...

כבר שמנו לב לרמה שלך,את לא צריכה להראות להבליט אותה. פשוט לרחם עליך.
 
למעלה