המנצח הגדול הוא אלקנה מרציאנו

פולספגן

New member
ת'כלס הנצחון שלו הוריד את התוכנית לרמת כוכב נולד ואולי

אפילו יותר נמוך ...
 

yonbosk

New member
התגובות כאן מביישות

הוא לא בא לייצג מגזר מסוים ולא אף אדם חוץ מעצמו.
הוא לא התנהג בברבריות ובחוסר נימוס אלא ניתן היה לראות שמדובר באדם עם שמחת חיים והמון חיוכים. עקבתי אחרי התכנית ולא ראיתי שום דבר רע שהוא עשה לאדם אחר, אלא נראה שאנשים כיבדו אותו והוא כיבד אחרים אבל..
מאיזושהי סיבה כשהוא ניצח מדברים על ערסים? מה הוא עשה שקישרתם אותו להתנהלות של ערס? קילל? התנהג בברבריות? חוסר נימוס לאחר? זה לא קרה.
המממ... מעניין מאוד למה.

אז הוא לא בא ממשפחה עם אמצעים, ולא היו לו הזדמנויות כמו של אנשים עם משפחה שכזו אבל באמת שלא ראיתי דבר אחד בהתנהלות שלו שניתן לקשר לערסים.
ודבר נוסף, אני ממש לא מתחבר לסגנון המוזיקה שלו. אוהב מזרחית אבל לא מתחבר לסגנון הזה שבמזרחית ובכל זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש שיש לו קול ענק, ואני כותב את זה למרות שאני לא מתחבר לסגנון שלו.
 
מסכימה לכל מה שכתבת

מה שראית גם אני ראיתי. אכן בן-אדם עם קול גדול ואני מאחלת לו המון בהצלחה בהמשך דרכו....
גם אני לא אהבתי את התגובות האלו, זה מקטין אותנו כבני אדם.
 

yonbosk

New member
במגיבים!! איך זה לא ברור לך כמו שזה ברור לי?

אני לא מאשים אותך בדרך החשיבה שלך.
מקריאת ההודעות שלך לדעתי אתה פשוט מרגיש מאוים.
אתה אדם חלש ואתה מאוים מערסים, אנשים חזקים, קולניים וכוחניים, עם כוח שלך אין. לכן, נוח לך להרגיש בראש שלך שהם x,y,z, אתה מבדל את עצמך מהם ומספר לעצמך שאתה יותר טוב מהם, הם פחות טובים ממך ואתה רק רוצה להתרחק מהם. שוב, כי אתה מרגיש מאוים וחלש מולם.
ושוב אני שואל, מעניין למה קישרת את אלקנה לערסים?
אני לא באמת מצפה לתשובה. זו שאלה רטורית.
 

Uri04

New member
אענה לך בכל זאת, כי אתה כל כך נחמד

אכן, אתה צודק. אני אכן מרגיש מאויים. מאויים מתרבות מגעילה שפושה בכל חלקה טובה של מה שנשאר מהמדינה הזו. תרבות של אנשים אלימים וכוחניים, ואני איני כזה, אבל נאלץ להיתקל בזה ביומיום (כמו רובנו, אני מאמין). האם טענתי שאני יותר טוב? לא בטוח. לי יש את החולשות שלי והדפיקויות שלי, כמו לכל אחד אחר. האם אני אדם חלש? אני לא חושב. האם אני מרגיש מאוים? כן.
למה קישרתי את אלקנה לערסים? ראית את התכנית? אתה באמת עד כדיי כך תמים, או שאתה מתחסד?
 
למעלה