המסיבת גג אתמול.

Carcass

New member
המסיבת גג אתמול.

היתה שגעון(למעט קצת חפירות פה ושם :) בכל מקרה היה על הכיפאק,אחלה מוזיקה,אחלה אווירה.. נוכחות גדולה מהפורום(אני,מורן,שיידי,קייסי,אור)..על הכיפאק לראות את החברים במקום אחד. חג עצמאות שמח!!
 

DuBsYs

New member
הייה ערב מדהים...

מאות אנשים על הגג באוויר הפתוח, כולם רוקדים עד הבוקר לצלילי רוטס ודאב, כולם מבסוטים ובגוד וייבס, אלכהל זרם כמים, גנג'ה באוויר ועוד ועוד רוטס מיוזיק, האם זו תל אביב של שנת 2008? ממה שיצא לי לשמוע (ולצערי רוב הזמן הייתי עסוק בלהריץ את המסיבה, לעבוד בבר ולהריץ את התורים בקופה) הייה סלקשן מעולה של אלופי הרוטס הישראלים my lord sound, יגאל גנג'ה וייבס וברק סקנקרייד שניגנו טיונים חזקים ביותר, המון דיג'אים אורחים עלו להתארח וחיזקו את הוייבס. בתוך כל הבלאגן שהייה שם לא הספקנו לעלות לסט של Z DUB HI FI אז לכל מי שפספס אנחנון מופיעים ביום רביעי הקרוב בלימה לימה עם הדבר האמיתי, הופעת להקה מלאה של ZVULOON DUB ויש לי הרגשה שההרכב מעולם לא נשמע כ"כ טוב כמו שהוא נשמע בימים אלה.
 

K C

New member
אין ספק, חגגנו

מיקום נכון, אוירה רגועה, ומוזיקה טובה. גאנג'ה וייבז מצדיק את שמו
 
מסיבה מדהימה!

פשוט תענוג. לא יצא לי להגיד לאיש מהמארגנים, אבל לרגע פשוט עצמתי את העיניים והרגשתי כמו באיזה סשן דאנסהול בקינגסטון ב- 81'!!! המון כבוד למארגנים, לנוכחים, ולתפארת מדינת ישראל!!!
 

JamicaniT

New member
אחלה

אחלה אחלה אחלה. והלוואי ותהיה עוד אחת כזאת בקרוב. זה מה שיש לי להגיד.
 
למעלה