המסך של ה-TX מת לאחר שלושה שבועות

cinargy

New member
המסך של ה-TX מת לאחר שלושה שבועות

אז קניתי את הפאלם TX שלי לפני שלושה שבועות. נהניתי ממנו (למרות שהיו לא מעט קריסות וריסטים) וגם השקעתי וקניתי לו תוכנות ומקלדת IR. הוא לא נפל או עבר שום טראומה ו... היום הדלקתי את המסך והוא מלא קווים צבעוניים וגם קו דק שחור עם קצת כתום מסביבו. לאחר מספר שיחות עם התמיכה הטכנית בקנדה (אני גר בטורונטו) הגענו למסקנה שהמסך מת והם הודיעו לי חגיגית שזה לא כלול באחריות המוגבלת של החברה ושזה לא ממש מעניין אותם איך השתמשתי במכשיר או כמה זמן עבר מאז שקניתי אותו, כי האחריות לא כוללת נזקים למסך. אני חסיד של פאלם הרבה שנים ויש לי M130 וגם TE ותמיד המלצתי לאנשים לקנות פאלם בגלל האיכות, היציבות והאמינות והנה נתקעתי עם מכשיר שעלה לי המון כסף לפני שלושה שבועות וכרגע אין מה לעשות איתו ללא השקעה רצינית במסך חליפי. אני עוד לא התייאשתי ומתכוון להמשיך ולהציק למנהלים של תאגיד פאלם עד שמישהו יקשיב לי. הם צריכים לקחת אחריות על נזקים בייצור של המכשירים שלהם ולא להתנער מאחריות ולהתחבא מאחורי עורכי דין. אני מבין אם הם לא כוללים באחריות נזקים כתוצאה מנפילה או הכנסת המכשיר למכונת כביסה, אבל משימוש יומיומי לא אמור להתקלקל מסך לאחר שלושה שבועות. קובי.
 

boazj

New member
יש לי את ה TX מזה חודשיים

ופייר, אני מאוכזבת. בעיות של יציבות, סינכרון עם outlook, ובטריה שנגמרה לי פעמיים במפתיע אחרי יום וללא שימוש מסיבי. לקוח של פאלם כבר 10 שנים +, אבל מה קורה שם ? מקווה עוד להתגבר על זה ולהתיחס לכך כקשיי ילדות. אבל עם כזה ותק בשנים ומול תחרות גואה, פשלות כאלה לא מקובלות.
 

popo128

New member
ניסית HARD RESET ?

מה שאתה מתאר יכול להיות גם בעית תוכנה. נסה לרסט את המכשיר. אם עדיין אתה רואה את התופעה, אז כנראה יש פה בעית חומרה, שלא קשורה בהכרח במסך עצמו. יכול להיות שמחבר לא יושב טוב, יכול להיות שהרכיב (צ'יפ) שאחראי על המסך לא מתפקד, ואז האחריות כן תופסת. מסה לפנות לפאלם העולמית, ושאל לדעתם. יום נעים (או שאצלך כבר לילה ?) פופו
 

cinargy

New member
כן - ובקשה

עשיתי עשרה Hard Reset, חמישה מתוכם תוך כדי שיחה עם נציגי התמיכה של פאלם ארה"ב ופאלם קנדה. הם אמרו שמהתיאור של הבעיה ברור שהמסך נפגם ושאין טעם אפילו לשלוח להם את הפאלם. אם הייתם קונים אוטו ואחרי שבועיים המנוע היה נפגם כך שאי אפשר לנסוע בו והחברה הייתה אומרת לכם שזה לא באחריות, מה הייתם אומרים? אשמח אם תוכלו לעזור לי להשיג אימיילים או מספרי פקס של מנהלים בחברת פאלם. אני מנסח מכתב חריף ומעוניין לשלוח אותו לכמה שיותר מנהלים בחברה. תודה, קובי
 
+++

קודם כל, לפי כתב האחריות של פאלם, האחריות לא מכסה נזק פיסי למסך. שנאמר:
This warranty excludes (1) physical damage to the surface of the product, including cracks or scratches on the lcd touchscreen or outside casing;​
ככה שאם הם טוענים שהנזק הוא בגלל שהמסך נשרט, התעקם או שהתיישבת עליו (קורה יותר פעמים ממה שרוצים להאמין), אז אין לך בשביל מה לשלוח אותו לתיקון. רק אם באמת מדובר במשהו פנימי במכשיר. לגבי איך ליצור קשר, נסה כאן
 

cinargy

New member
אין שום שריטות או חריצים- הוא דנדש

המכשיר בין 3 שבועות והוא נראה ככה - נקי משריטות, חריצים ופגמים חיצוניים. לצערי זה לא ממש מעניין אותם...
 

cinargy

New member
חדשות טובות !!!

שלחתי לפני יומיים מכתב לכל חברי ההנהלה של תאגיד פאלם (10 במספר). לפני מספר דקות התקשרו אלי מחברת פאלם והודיעו לי שהם מוכנים לבוא לקראתי ולהחליף את ה-TX במכשיר חדש ללא תשלום.
 
למעלה