המספרים מדברים, המירוץ להוואי 2

המספרים מדברים, המירוץ להוואי 2 ../images/Emo20.gif

היום ב-16:00 יחל הגמר הגדול של המירוץ להוואי 2: שני ושרון, שרי, ענבל ושרית וטיפטיפונת תתמודדנה על הזכות לחופשה חלומית בהוואי בתוכנית הריאליטי היחודית של Blog TV וערוץ Yes Real. במהלך השידור נחלק לגולשים תספורות חינם, קעקועים ופירסינג מתנה, מנויים במכון כושר ועוד פרסים מדליקים, וגם תוכלו לפגוש live את נמרוד שיקלר, בתי ולירון לב שישירו באולפן
ויענו לשאלות. אתם חייבים לבוא! יהיה מדהים
הערב ב-19:00 פרופ' רון אהרוני, יתארח בפורום מתמטיקה ויענה לשאלותיכם בנושאים הקשורים לחינוך ולהוראת המתמטיקה. פרופסור אהרוני הוא מרצה מן המניין בטכניון, המתמחה בהכשרת מורים והורים לחינוך למתמטיקה, פרסם מספר ספרים ומאמרים בנושא, ועקרונות השיטה שהוא פיתח מיושמים בהצלחה בלמעלה מ 120 בתי ספר בארץ. הכינו שאלות מראש!
 
אאאאאאאאאההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!

הייתי חייבת להוציא את זה. הבצפר מחורבן. אני הולכת להירגע *קוראת קצת מעריב לנוער*. חזרתי. אאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלייז'ה מופיע במעריב לנוער! בגלל החברה שלי! הייתן מאמינות? זו היא! בכלל לא ידעתי שהיא מכירה אותו! בהכי הכי! אני לא מאמינה! ומי שתוכל שתסרוק לכאן בבקשה את התמונה. אני לא כותבת מהמחשב שלי כך שאין לי פה את הסורק.
 

Piece of Wood

New member
את יכולה יורת לפרט?../images/Emo19.gif|אליהו|

יש משהו רציני? כי אם כן אני אלך לקנות
 
זה לא הכי רציני

יש שם תמונה ממש יפה שלו, אבל אני התרגשתי יותר בגלל שהחברה שלי היתה שם. את יכולה להבין אותי, לא? לא בכל יום את פותחת עיתון ומגלה שם שכתבו על חברה שלך. ואל תיקני את העיתון, תבקשי מחברה שלך, אלא אם כן את רוצה לבזבז 20 ש"ח (או כמה שזה לא יעלה) על התמונה הזו.
 

MoNeT1

New member
מצטרפת לשאלה..?../images/Emo105.gif../images/Emo15.gif

דרך אגב היה לרייטינג כתבה שלמה עליו!! לפני די הרבה זמן..כתבה ממש ממש יפה ועוד עם תמונה ענקית... הרי התמונה שהייתה--->
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifוואו תמונה יפה!!

בעיתון ראש 1 יש כזה דבר, ששולחים SMS אם מה שרוצים ומפרסמים את זה בעיתון, אז סתם קראתי, והיה רשום שם "תשימו תמונות ופרטים של אלייז'ה ווד ההורס!!" אז הייתי בטוחה שאולי זו מישהי מהפורום, מישהי?
 

moe7

New member
ככל הנראה זה לא היה "רייטינג"

עם הכתבה... אני קוראת "רייטינג" כמעט מהגיליון הראשון, ולא זכור לי כתבה על אליהו, מלבד כמ אזכורים קטנים במדור הקולנוע. אגב, מה בדיוק כתבו עליו השבוע ב'מעריב לנוער' ?
 
כבר אמרתי

לך שברגע שיחזירו לי את האינטרנט למחשב אני אסרוק את התמונה. ואם את רוצה שאני אתאר לך אותה אז יש לו קוצים ממש ארוכים שם, והוא לובש מין חולצה ירוקה-כחולה-אפורה (הצבע לא כל כך ברור) עם הדפס של דונלד דאק כשהשרוולים שלו מגולגלים למעלה. ויש לו ג'ינס שחור. מוכר לך?
 

MoNeT1

New member
אההההה מכירה ת'תמונה!../images/Emo105.gif../images/Emo15.gif

יש לי אותה.... אופ!! אני לא מוצאת אותה! לא נורא.. תודה :]
 

MoNeT1

New member
מה עיתון?../images/Emo105.gif../images/Emo15.gif

במבצע? לא הבנתי :/
 

MoNeT1

New member
רגע העיתון בשער יש את נערת ונער

השנה? או שזה של שבוע שעבר? כי ראיתי את העיתון הזה היום וחיפשתי ולא מצאתי...אז כנראה שזה של שבוע שעבר
 
למעלה