חושף השחיתות1
New member
המצב גרוע ביותר וכולם כולל כולם נמצאים בתרדמת ולא עושים כלום
מעיון בתצלום המסך המצורף מטה ניתן לראות שמאז שנת 2012 שבה הוציא גדי ביטון את התקליטורים של פרוייקט צעד קדימה, לא יצא שום תקליטור לריקודי עם!!!
למעט תקליטי הבה נרקודה של דב זעירא שזכו בזמן האחרון להפקה מחודשת מעל גבי תקליטורים ותקליטור הילדים של עמוס ברזל, לא יצא שום תקליטור של ריקודי עם!!!
ואם יצא משהו מקורי ואורגינלי, אז מדובר בתקליטורים שנמכרים או מחולקים במחתרת.
ניר דן המומחה של הפורום לתקליטורים ותקליטים, תגובתך מתבקשת.
למיטב ידיעתי הנושא לא מעניין כיום כלל את מר ירון מישר וכיום הוא מתרכז בוידאו בלבד. אם הנושא היה מעניין את ירון מישר הוא היה יוזם ביחד עם חברו וידידו שלמה ממן הפקה מחודשת של תקליטי מנגינות מעל גבי תקליטורים והפצתם לשוק המתמחה.
והמרקידים כיום????
הצחקתם אותם וגם אותי. לרובם אין שמץ של מושג במוסיקה לריקודי עם ולמעשה רובם הם לא יותר מאשר מכסחי השירים כפי שכינה אותם בעבר מר גיל עופר בחוברת שלו אותה הפיץ (האם אתם זוכרים את גיל עופר? כנראה שלא...), או המפיצים של מכסחי השירים. רוב המרקידים כיום מעדיפים בכלל להעתיק (או לקבל מתנות באימייל...) ולא לרכוש סחורה מקורית ורובם בכלל מסתפקים בקבצי MP3 מחורבנים ומצחינים.
האם אתם זוכרים את מר יואב אשריאל, מישאל ברזילי, יהודה עמנואל???
הם אלה שהחלו במלאכת כיסוח השירים ולמעשה נתנו את ידם לתופעת כיסוח השירים תוך כדי ניצול אוזלת ידיו של המדור ההסתדרותי שלא היו לו את היכולות לעצור את הנזקים שהם גרמו לתחום.
וגדי ביטון?
גדי ביטון הוא רק התלמיד של המורים שלו ששמם הוזכר לעייל. גדי ביטון המשיך במסורת אותה למד מהמורים שלו יוזמי ההשתלמויות שרק גרמו נזק לתחום בהשתלמויות המסחריות שלהם.
אבל גדי ביטון להבדיל מהמורים שלו ניחן בכריזמה, דבר שהקנה לו וממשיך להקנות לו יתרונות שאין לאחרים...
ושלמה ממן?
כיום מעניין אותו רק כסף!!! מאז שהוא גילה את תענוגות כרמיאל, הוא זנח את היצירה האמנותית לטובת התענוגות שמקנה לו פסטיבל כרמיאל. וכיום הוא עוסק בבימוי ובהפקה של מופעי זמרים מפורסמים ידועי שם כאשר הרקדנים שלו משמשים להם כתפאורה. האלמנטים הפולקלוריסטיים אבדו לחלוטין מהפקותיו המיוחצנות של שלמה ממן והם קיימים עדיין רק באותן הפקות שלא זוכות ליחסי ציבור ולפרסום כלל.
מעיון בתצלום המסך המצורף מטה ניתן לראות שמאז שנת 2012 שבה הוציא גדי ביטון את התקליטורים של פרוייקט צעד קדימה, לא יצא שום תקליטור לריקודי עם!!!
למעט תקליטי הבה נרקודה של דב זעירא שזכו בזמן האחרון להפקה מחודשת מעל גבי תקליטורים ותקליטור הילדים של עמוס ברזל, לא יצא שום תקליטור של ריקודי עם!!!
ואם יצא משהו מקורי ואורגינלי, אז מדובר בתקליטורים שנמכרים או מחולקים במחתרת.
ניר דן המומחה של הפורום לתקליטורים ותקליטים, תגובתך מתבקשת.
למיטב ידיעתי הנושא לא מעניין כיום כלל את מר ירון מישר וכיום הוא מתרכז בוידאו בלבד. אם הנושא היה מעניין את ירון מישר הוא היה יוזם ביחד עם חברו וידידו שלמה ממן הפקה מחודשת של תקליטי מנגינות מעל גבי תקליטורים והפצתם לשוק המתמחה.
והמרקידים כיום????
הצחקתם אותם וגם אותי. לרובם אין שמץ של מושג במוסיקה לריקודי עם ולמעשה רובם הם לא יותר מאשר מכסחי השירים כפי שכינה אותם בעבר מר גיל עופר בחוברת שלו אותה הפיץ (האם אתם זוכרים את גיל עופר? כנראה שלא...), או המפיצים של מכסחי השירים. רוב המרקידים כיום מעדיפים בכלל להעתיק (או לקבל מתנות באימייל...) ולא לרכוש סחורה מקורית ורובם בכלל מסתפקים בקבצי MP3 מחורבנים ומצחינים.
האם אתם זוכרים את מר יואב אשריאל, מישאל ברזילי, יהודה עמנואל???
הם אלה שהחלו במלאכת כיסוח השירים ולמעשה נתנו את ידם לתופעת כיסוח השירים תוך כדי ניצול אוזלת ידיו של המדור ההסתדרותי שלא היו לו את היכולות לעצור את הנזקים שהם גרמו לתחום.
וגדי ביטון?
גדי ביטון הוא רק התלמיד של המורים שלו ששמם הוזכר לעייל. גדי ביטון המשיך במסורת אותה למד מהמורים שלו יוזמי ההשתלמויות שרק גרמו נזק לתחום בהשתלמויות המסחריות שלהם.
אבל גדי ביטון להבדיל מהמורים שלו ניחן בכריזמה, דבר שהקנה לו וממשיך להקנות לו יתרונות שאין לאחרים...
ושלמה ממן?
כיום מעניין אותו רק כסף!!! מאז שהוא גילה את תענוגות כרמיאל, הוא זנח את היצירה האמנותית לטובת התענוגות שמקנה לו פסטיבל כרמיאל. וכיום הוא עוסק בבימוי ובהפקה של מופעי זמרים מפורסמים ידועי שם כאשר הרקדנים שלו משמשים להם כתפאורה. האלמנטים הפולקלוריסטיים אבדו לחלוטין מהפקותיו המיוחצנות של שלמה ממן והם קיימים עדיין רק באותן הפקות שלא זוכות ליחסי ציבור ולפרסום כלל.