המצב הכי משתנה בחיינו

  • פותח הנושא magy
  • פורסם בתאריך

magy

New member
המצב הכי משתנה בחיינו

ה ג י ל!!! איך אנחנו מתמודדים איתו? קשה!!! קשה!! די קשה לנו לקבל את השינויים החלים בנו מנטלית ופיסית. לא קל לקבל את השינויים במצב הבריאותי במצב "החתיכי"...... איך להשלים עם השינויים מבלי להכנס למרה שחורה...? איך להבין שהשינויים מתחייבים.... שהם טבעיים? שאי אפשר להשאר "צעיר לנצח"..... איך מפנימים את זה על אמת???????? כשהעולם שייך לצעירים.... ואנחנו רק ספיחים מדור שהולך ונעלם....... שמודעות האבל כבר מדברות על בני גילנו....ולא גיל הורינו.... איך?????
 

magy

New member
טביעת אצבעותינו

כבר לא מזיזה לעולם. לא נכבוש יותר את האוורסט לא נמציא תרופה לסרטן לא נקבל פרס נובל לא יפרסמו את יופיינו בעיתונים לא נלד יותר ילדים מוצלחים לא נשיר כמו ברברה סטרייסאנד לא נפרסם את הציור הכי יפה במאה הנוכחית אובר בּוּטל..... עבר זמננו........ לא? מה נשאר לנו לעשות פרט למתן עצות לדור הצעיר שבין כה וכה לא מקשיב ורוצה לחוות על בשרו את הכשלונות/הצלחות.
 
להנות מהפירות של הגיל הצעיר?

לגלוש באינטרנט? לשחק משחקי מחשב? להתמכר? בלי לחשוב על ההשלכות "ארוכות הטווח" של מה שאנחנו עושים? בלי להתלבט אם ללכת ללמוד מחשבים או קולנוע, ולדעת שזאת החלטה שעלולה להשפיע על הביטחון שלנו בעתיד? בלי להתעסק בשאלה "איך זה בנוי", "ממה זה מורכב" כי אנחנו צריכים לדעת את הדברים האלה על מנת להתקבל לשוק העבודה? אולי פשוט ללכת לטייל כל יום על החוף, ולדעת שהוא היה פה עוד בתקופת מלכות המלך דוד, והוא יהיה פה גם אחרי שכל הצוציקים שהעולם "שייך להם" ילכו בדרך כל אדם? אני צוציק... בן 22... ואני מודה שברוב חוצפתי אני מעז לקנא בבחורים בני 18 שאני רואה בדרכי. להם עוד יש לסיים בגרויות, לסיים את התיכון, להתגייס, לשכב בפעם הראשונה (בעצם לרובם כבר אין את זה, נכון?), ואני כבר עברתי את כל זה, וזה לא יחזור אף פעם. ואני כבר עכשיו מביט לכיוון משבר גיל העמידה בפחד נוראי... אני סוג של "פיטר-פן", מפחד להתבגר. אבל אני מרגיש את השינוי שחל בי עם הזמן... מתחיל להרגיש "בסדר" עם להקים בית, לגדל ילדים... אולי עד שאני אגיע לגיל העמידה, אני לא אפחד ממנו כל כך... אני מתאר לעצמי שזה תלוי בהצלחה שתהיה לי בחיים - אם אני אכבוש את הפסגות שלי, אם זה בכלל אפשרי, כשאחרי כל פסגה יש פסגה גבוהה יותר שמתחבאת מאחוריה. בסופו של דבר, אם נחשוב בצורה אקזיסטנציאליסטית, יוקל לנו, לדעתי. אנחנו פשוט פה, ואין שום דבר מיוחד בזה, וצריך פשוט לעשות מה שיגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו, כי כל דקה שעוברת היא דקה שלא נחייה בה שוב.
 
מגי יקירתי שלי

מה העגמומיות הזאת שקפצה עלייך לפתע? מה עם קצת אופטימיות? מה עם למשל "אני כמו יין טוב משביחה עם השנים" , עכשיו שאני כבר למודת נסיון אוכל לעשות בחירות טובות יותר, עכשיו שלא הכל זה רק יופי והבלים יש זמן לאיכויות אחרות ויותר עמוקות, לא כל כך חשובה הכמות אלא האיכות, נכון אולי לא נמציא המצאות שישנו את העולם כולו ,אבל, נמציא לנו את ההמצאות הפרטיות שלנו כדי שחיינו יהיו יותר שמחים, יותר שלמים, יותר ברי ביצוע, יותר אמיתיים, כי הרי כבר לא צריך לשחק את המשחקים של הצעירים נכון? כבר עברנו הרבה, דברים ששכחנו הם עדיין לא יודעים . ואיזה כיף זה נכון? הכי טוב לראות את הצד הבהיר של הירח מאשר לדמיין את החלק החסר שלו. באהבה רבה.
 

magy

New member
חחחחחח

ראית פעם את הירח בעת לידתו? זה קורה אחת ל- 28 ימים.......(יהדות) תראי כמה צר החלק המואר וכמה רחב החלק החשוך.......והמסתורי...... זה בערך ככה בגילי.... גם באופיי..... ובגלל התכונה לחפש איכות.......ולא כמות אני די במיעוט ......ובתוך עצמי...... יש בעיה במציאות איכות...... מצרך נדיר על פני האדמה וגם לא מוכרים בשוק לוד-רמלה....... "בעשר שקל"...... אגב, בנושא היין..... יש יינות מאד מאד יקרים ששוכבים במרתפים חשוכים.....ויד אדם לא נוגעת בהם בגלל שהם יקרים ונדירים...... הם לאספנות בלבד....... לא פותחים אותם משום שהיין כבר אינו יין....אלא חומץ כלומר?????? בטח הבנת שלא הגיל קובע.......את האיכות..... איכויות יכולות להתווסף עם השנים...ואנינות....וטעם טוב אבל הן היו שם תמיד...... והן הן אלו המטרפדות את הבחירות. החיפוש אחרי האיכות......... ובעצם...מהי איכות? הרי איכותוגרפיה היא ענין של גיאוגרפיה.... פרשטנדבו? חחחחח
 
לפעמים נדמה לי

שאני אחרונת האופטימיות בעולמנו. למרות שגם זה בזמן האחרון לא כל כך אי אי אי אי.... אבל לא מתנצלת על כך. אני אופטימית גאה.
 

magy

New member
גאה? על זה לא סיפרת לנו...../images/Emo3.gif

אגב, האם פאריז בוערת? היה סרט כזה.........
 
אמנם לא במובן

שאת מתכוונת אליו אבל יש בי גאווה בהחלט. ובקשר לפריס?? לא מעניין מצידי שתישרף.מגיע להם לאנטישמים.
 

הזוייה

New member
אוח מגי איזה כדור לקחת?

אני רוצה גם כזה.אולי זה יעזור לשפעת שלי לחלוף כבר.אני עם חום גבוה ואין לי כבר סבתא שתרקח עבורי תרופות. יש לי ריח של אדמה וגיל עובש אך נהפוך הוא- אני בדמי עלומי ונעורי ואת, את בכלל צדיק התמר יפרח יפרח. גיל זה רק מספר, איכות היא התוצר שאת מפיקה מעצמך. העולם שייך לקידמה שדווקא אותה בנו הקשישים והצעירים רודפים אחרי התורה שבעל פה כאילו הגורו כתב אותה. וממלמלים:"נשמע ונעשה". מי שרואה רק קיר מולו לעולם לא יראה את מה שמעבר, מאד קשה לשכנע מישהו שיש משהו מעבר לקיר. הרי האדם רואה את המציאות בעיני רוחו בדרך האשלייתית האופטימית שלו.אם תראי את הגיל כחומה לעולם לא תרצי לדלג מעליה. אם תראי פרצה בחומה- תעברי בה. מעבר לחומה נמצאת הסיבה לאייך שהדברים נראים בתוך החומה, אבל בתוך החומה אין סיבה לאייך שהדברים נראים מחוצה לה, בפנים העולם לא הגיוני, מקובע, מפחיד, אי אפשר להסית את החשיבה למקומות רחוקים. בחוץ ההיגיון חוגג. הבעיה שלך היא שלא מדובר על לראות פעלולים ומיצגים מפתיעים או דברים שלא ראית לפני כן, אלא לראות את אותם הדברים בדיוק רק מרמת תודעה אחרת. אי אפשר להילחם בשינוי הביולוגי שלנו אבל אפשר להילחם בצמיחה הפנימית שלנו.
 

magy

New member
את יודעת איזה כדור עוזר לי?

אני מכירה את הכדור..... אבל לא זוכרת איפה קונים אותו....... אחרי שאני בולעת אותו.... אני כותבת אחרת.. חושבת אחרת מרגישה אחרת...... קוראים לו...........: להתאהב......!!!!!!!!!!!!!!!!
 

הזוייה

New member
צ'טערת

לא מצאתי עד היום את החנות שמוכרים את הכדור שלך.וחבל לי באמת.
 

magy

New member
זובי דיוק הבעיה......

החנות... אני חושבת שסגרו את המפעל שמייצר את הכדור הזה.... אין בארץ אולי צריך לקנות בחו"ל?????
 

ענבר.

New member
להזוייק'לה המשופעת

אם גיל הוא רק מספר, למה אנשים, או בעיקר נשים, מתביישים במספר הזה? שפעת? עכשיו? באת במגע עם עוף? שלא תתעטשי כאן, הא? אומרים שזה מידבק.
 
למעלה