המצב הכלכלי במיקרו

תמר שרוני

Active member
לפני כשבועיים נפטרה אחת הדירות בשכונה שלנו , בגלל בעית החיסונים רק השבוע יצא לי להכנס ולהביע את השתתפותי בצערו של האלמן . דיברנו ודברנו ותוך כדי הראה לי את ביתו , ששופץ לאחרונה , כדי שיתאים לצרכיו [קטוע רגל על כיסא גלגלים] . ואני בהיסח הדעת שואלת מה יעלה בגורל הקומה השנייה , שבה שלושה חדרי שינה ושירותים , והוא , ברגשות מעורבים אמר שבעקבות המצב הכלכלי , שנים משלושת בניו חוזרים לגור בבית , איתו . מצד אחד זה מאד יקל עליו , כנכה , מאידך דור הילדים שלנו שרבים מהם , בימים אלו ,אינם יכולים להחזיק דירה . מזלו שיש לו בית מספיק גדול .
 

ויוי 25

Well-known member
לתמר ,מתברר שהקורונה גורמת לחיוב בהחזרת ילדיו שיהיו לו לעזר בביתו, ועושה לחלק מהאנשים גם טוב .
כמובן שיש להתגונן ממנה ולהישמר בכול הדרכים כי זה חשוב להיות בריאים ,אבל ,,לאור מה שקורה בזכות הקורונה מתברר שישנם גם כמה מהפכים חיוביים בחיים של כמה אנשים כמו לאותו אלמן.
 

תמר שרוני

Active member
רק שהבעיה היא שהם , הבנים , חזרו לבית האב כיוון שאינם יכולים , מבחינה כלכלית , להסתדר בכוחות עצמם . זו תוצאה של המשבר הכלכלי , בעקבות הטיפול הממשלתי הכושל בקורונה .
 

ויוי 25

Well-known member
בהחלט אין עוררין על התפקוד הלקוי של מי עומד בראש המדינה, שבגללו מאוד בעייתי נושא התעסוקה והכלכלה .
נקווה שהבחירות המתקרבות יגרמו לשינוי ניכר ומשמעותי בהחלפת המדיניות ,החלפת השלטון יכולה רק להטיב עם כולנו ולהחזיר את כולם לתעסוקתם ולפרנסתם.
 

ויוי 25

Well-known member
חיסון נגד קורונה לאנשים עם מחלות אוטואימוניות :
מדענים בדקו את החלבונים המוזרקים של "חברת פייזר", ולטענתם ישנם קבוצות אנשים עם מחלות כרונויות אוטואימוניות, ולהם אסורה הזרקת החלבונים הללו לגופם, והחיסון זה מסכן את בריאותם .
 

ויוי 25

Well-known member
הבעייה שלא כולם יודעים שעליהם להימנע מהחיסון לקורונה כשיש להם מחלה אוטואימונית.
 

תמר שרוני

Active member
אני בטוחה שכל מי שיש לו איזושהי מחלה כרונית , ולא משנה אם זה אוטואימונית , סרטן , דלקות פרקים או כל בעיה כרונית אחרת ,יודע שעליו להיות סופר זהיר , ויתיעץ עם רופא המשפחה .
 
למעלה