המצב לא טוב - שורף לנו בעיניים כבר
באופן מפתיע - גם היום בוטלה המשימה, לאור ראות של בערך חצי קילומטר. למרות זאת - סחבק החליט לעלות לעמדה עם כולם - ואפילו טרח להמריא עם הגלשן הקשישא. אילן סרב להצטרף בתוקף. לנהגת שלנו לא נשאר הרבה חוץ מלעלות להראות לי ולחבר הספרדי שצורף לנבחרת שלנו את העמדה. לאחר פחות משעה הוכרז על ביטול המשימה. זה לא מנע ממני להמריא ולבדוק את האוויר. אמנם אפשר לראות את החברה שמטרמלים איתך - אבל לצאת לקרוס - שכחו מזה. עקבתי רק אחרי הGPS כדי לדעת לאן אני אמור לטוס כדי להגיע חזרה לMT BEAUTY. זה לא עזר - ידעתי שמחכה איזה הר גבוה בהמשך - וחבל לקחת סיכונים מיותרים . נחיתה בשדה הנחיתה הרשמי (ליד גולשות מפינלד שבאו לבקר.... אהמממ...) ותגלית מרעישה - קצה הכנף שלי היתה שבורה - או שזה מחום, או מהלחות, או לא יודע ממה - אבל יש לי קצה כנף שבורה עכשיו - ושום דרך להשיג קצה כנף כזו (מקרבון כמובן) מאף אחד. מסתבר שICARO העתיקו די לחלוטין את הגלשן של MOYES, אבל פיספסו קצת באורך, אז אי אפשר להשתמש בקצה הכנף האוסטרלית. כוס אמק על האיטלקים האלה. אז כנראה שאין ברירה - אני אצטרך לקנות את הגלשן המקומי, או לפחות להשכיר אותו לעוד כמה ימי טיסת עשן... בכל מקרה - אחרי 4 בירות אין לי ממש כוח לחשוב על שום דבר אחר. העשן כאן הגיע למצב שהעיניים באמת שורפות לנו כבר. הריאות כנראה נראות כמו מישהו שעישן 15 שנה. בסוף נמות פה מסרטן בריאות ולא מהגלישה... בקיצור - לילה טוב לכולם, חלומות פז. עמית
באופן מפתיע - גם היום בוטלה המשימה, לאור ראות של בערך חצי קילומטר. למרות זאת - סחבק החליט לעלות לעמדה עם כולם - ואפילו טרח להמריא עם הגלשן הקשישא. אילן סרב להצטרף בתוקף. לנהגת שלנו לא נשאר הרבה חוץ מלעלות להראות לי ולחבר הספרדי שצורף לנבחרת שלנו את העמדה. לאחר פחות משעה הוכרז על ביטול המשימה. זה לא מנע ממני להמריא ולבדוק את האוויר. אמנם אפשר לראות את החברה שמטרמלים איתך - אבל לצאת לקרוס - שכחו מזה. עקבתי רק אחרי הGPS כדי לדעת לאן אני אמור לטוס כדי להגיע חזרה לMT BEAUTY. זה לא עזר - ידעתי שמחכה איזה הר גבוה בהמשך - וחבל לקחת סיכונים מיותרים . נחיתה בשדה הנחיתה הרשמי (ליד גולשות מפינלד שבאו לבקר.... אהמממ...) ותגלית מרעישה - קצה הכנף שלי היתה שבורה - או שזה מחום, או מהלחות, או לא יודע ממה - אבל יש לי קצה כנף שבורה עכשיו - ושום דרך להשיג קצה כנף כזו (מקרבון כמובן) מאף אחד. מסתבר שICARO העתיקו די לחלוטין את הגלשן של MOYES, אבל פיספסו קצת באורך, אז אי אפשר להשתמש בקצה הכנף האוסטרלית. כוס אמק על האיטלקים האלה. אז כנראה שאין ברירה - אני אצטרך לקנות את הגלשן המקומי, או לפחות להשכיר אותו לעוד כמה ימי טיסת עשן... בכל מקרה - אחרי 4 בירות אין לי ממש כוח לחשוב על שום דבר אחר. העשן כאן הגיע למצב שהעיניים באמת שורפות לנו כבר. הריאות כנראה נראות כמו מישהו שעישן 15 שנה. בסוף נמות פה מסרטן בריאות ולא מהגלישה... בקיצור - לילה טוב לכולם, חלומות פז. עמית