המצב לא כ"כ גרוע.

המצב לא כ"כ גרוע.

אני חוזר ברגעים אלו ממש בסיור של כמעט כל היום בעיר הקודש, ירושלים. בהשוואה לכפ"ס - העיר הזאת נמצאת במצב גרוע ביותר, רחובות מלוכלכים, גנים ציבוריים הרוסים, המון המון שכונות עוני, מערכת רמזורים שלא עומדת בעומס התנועה, בלאגן. שחזרתי סוף סוף לכפ"ס, הרגשתי שאני בסביון. מה דעתכם? מה אתם חושבים על פני העיר?
 
ירושלים של זהב

אני חושבת שהאופי הירושלמי שונה מאוד מאופי העיר שלנו ולכן לא ניתן להשוואה. לפעמים אני מרגישה שפני העיר קצת זולים ומוכרים. הייתי רוצה לראות קצת יותר צבעוני וירוק וקצת פחות בתים ישנים ומלוכלכים. הייתי רוצה יותר ספסלים בכל מיני צורות- כמו בחולון, תחנות אוטובוס יותר מזמינות ופסלים נחמדים סתם ככה באמצע הרחוב.
 

ba r2 0 1 0

New member
לדעתי פני העיר לא רעים בכלל...!

אף פעם לא נראה לי ככה...אמנם הכל קצת ישן, תמיד יש מקום לשיפור אבל בסה"כ תחשבו כמה גנים ירוקים ויפים יש לנו בעיר (זוכרים את החוברת הזאת שחילקו לפני איזה שנה או שנתיים עם הגנים בעיר)... יש חלקים בעיר שמטופחים מאוד ויש כאלה שפחות (וזאת מהסיבה שצריך להשקיע בהם בדברים אחרים אני מניח...) אשמח אם יתקיימו הבקשות של ליאור
 

nofar17

New member
יש לנו אחלה עיר.

אין תלונות. תמיד יש מקום לשיפור.
 

badboy3919

New member
לדעתי באמת אין מקום להשוואה אבל

יש הרבה מקום לשיפור בחזות היע רוהבעיה העיקרית היא הבניינים השינים והמיישנים בעיר ובעיקר על רחוב ויצמן שזהו הרחוב המרכזי.אני יודע למשל שמול הבית שלי ברחוב תקומה יש בניין שעד לפני 4 שנים היה בניין פשוט מתפורר ומאד מאד לא יפה מבחוץ,לפני כ4 שנים בשיתוף עם האגודה למען הדיור הדירים עצמם ואולי עיריית כפר סבא (אני לא בטוח) עשו שיפוץ כללי חיצוני לבנין והיום הוא נראה כמו בניין חדש ואני לא מגזים. לסיכום,לדעתי יש מה לעשות בכל הנושא של חזות העיר והעיקר הוא שיפור חזות הבנינים שהם בעצם תופסים את האחוז הגבוה ביותר מבחינת נוכחות בעיר.
 
אני מסכים לחלוטין..

אני לפני כמה זמן הייתי בחיפה.. וחוץ מ שווארמה + המבורגר ב 10 שקל.. לא היה שם שום דבר טוב
 
למעלה