המקום הכי חם בגיהנום

debby12

New member
מנהל
המקום הכי חם בגיהנום

משתפת באתר העיתונאי הזה שגיליתי עכשיו בעקבות הידיעה שבכותרת שהיתה גם בטמקא. נראה מאוד עצמאי: https://www.ha-makom.co.il/ - אבל בטח עכשיו תפקחו את עיני.... אתם יודעים עליו משהו?
 

vinney

Well-known member
לא הכרתי את האתר...

יהונתן קלינגר (היועץ המשפטי של האתר) - השם היה נשמע לי מוכר. הוא כתב ב״עבודה שחורה״, פעיל בתחום האינטרנט החופשי, ובתחום זכויות האדם. מזוהה פוליטית עם מרץ והעבודה, והיה יועץ משפטי של רשימתו של דב חנין לעריית תל אביב. &nbsp האתר במוצהר נוטה שמאלה בפן הברתי, ולא מתיימר להיות ״נייטרלי״, אבל הוא כן עצמאי. &nbsp נחמד, אשמור את הקישור, תודה!
 

debby12

New member
מנהל
אכן התכוונתי ל"עצמאי", לא נייטרלי

לא נראה כמו שופר של מפלגה מסוימת או משהו כזה, אבל שמאלני בפן החברתי. כל הכבוד לעיתונאית שם שלא התקפלה מול תביעת ההשתקה של הסוחר בנשים.
 

xbuffalomen

New member
האתר נמצא אצלי במועדפים יחודו בהעדפת חברה על כסף ...

וכזה "שאין לו אלוהים" כשצריך , על אף נטיה לשמאל כשצריך הוא אינו חוסך שיבטו
 

CANADA101010

New member
המקום הכי חם בגיהנום שמור למי שבזמנים של משבר מוסרי.........

שם האתר נבחר בעקבות אמרה המיוחסת לעיתים לסופר האיטלקי דנטה אליגיירי, לפיה "המקום הכי חם בגיהנום שמור למי שבזמנים של משבר מוסרי שומר על נייטרליות". מרטין לותר קינג, מנהיג התנועה לזכויות האזרח בארצות הברית, השתמש בביטוי זה בנאום שנשא בשנת 1967 בכנסיית איבנאזר שבאטלנטה, שם דיבר נגד המעורבות האמריקאית במלחמת וייטנאם. על פי פישביין ודולב, "הוא לא השאיר מקום לעמימות או לנייטראליות. הוא האמין שמול מעשה עוול או איוולת - עדיף תמיד לקרוא תיגר, ולא להסתופף תחת אורו החמים והמנוון של הקונצנזוס. יש זמנים שבהם שקט הוא בגידה."[3] פישביין ודולב רואות באמרה זו את אופי האתר ותפקידו: "לצעוק, להתריס, לבקר, לא להיכנע לתכתיבים שיווקיים, ולהיות נאמן לערכיו, לקוראים ולמה שחשוב באמת."[4] https://he.wikipedia.org/wiki/המקום_הכי_חם_בגיהנום
 

ranshe

New member
עושים עבודה טובה ועמוקה

לפעמים קצת 'חופר' מדי, אבל שווה. בעיקר כתבות חברתיות כאלה ואחרות. ענייני התביעות של שרון שפורר מרתקים (ניצחה את כולן לאחרונה). &nbsp אני תורם להם מדי פעם.
 
למעלה