תשובות לשאלות:
1. גשר ה-BRT הוא גשר הירידה החדש במחלף שבעת הכוכבים משד' שבעת הכוכבים אל איילון לצפון.
הגשר עובר מעל לחניון המזרחי של תחנת הרכבת הרצליה.
בשד' שבעת הכוכבים יעבור הקו הורוד של ה-BRT מכפ"ס למרינה בהרצליה וההיפך.
2. תחנת הרכבת הרצליה עוברת שינוי מוחלט: נבנות בה מסילות חדשות, רציפים חדשים (כחלק מההכנות לקליטת המסילה המהירה החשמלית לירושלים וההכנות לקליטת מסילת השרון שתבוא מרעננה בין נתיבי דרך 531), נבנית לה כניסה חדשה לנוסעים ממערב לנתיבי האיילון, נבנה לה חניון מערבי חדש לכלי רכב ליד כניסה זאת ואפילו מכניסה זאת מתוכנן קו רכבל אווירי עד למרינה דרך אזור התעשייה.
ניתן יהיה להיכנס לתחנה החדשה משני צידי האיילון (כמו בתחנת האוניברסיטה).
3. קיים היום גשר להולכי רגל מעל לנתיבי האיילון מהכניסה לתחנת הרכבת לכיוון מערב אל הרצליה-פיתוח.
4. נכון להיום, האיילון הושלם לכיוון צפון לכל אורכו, עד לחיבורו לכביש החוף.
מצפון למחלף המעפילים יש עוד שני מחלפים: מחלף שמריהו מזרח (מחבר בין דרך האיילון לדרך 531) ומחלף רשפון-געש (מחבר בין דרך האיילון לכביש החוף).
מחלף שמריהו-מזרח נפתח לתנועה חלקית אך ורק לצפון מדרך האיילון ולצפון מדרך 531 (בנוסף לפתיחתו המוקדמת מהאיילון לצפון לכיוון מזרח אל דרך 531).
מחלף רשפון-געש נפתח לתנועה חלקית אך ורק לצפון מדרך האיילון ומדרך 531 .
האיילון לדרום עדיין לא נפתח מכביש החוף (מחלף רשפון-געש) ומדרך 531 (מחלף שמריהו-מזרח).
5. לפרוייקטים של הרכבת יש תמיד לוחות זמנים אחרים שמפגרים אפילו בעשור ומעלה לעומת הפרוייקטים של הכבישים והמחלפים.
כבישים ומחלפים- נבנים במהירות ונפתחים לציבור לפני הזמן.
מסילות ותחנות רכבת- נבנים באיטיות בשל מורכבותם ועלותם העצומה לקופה הציבורית.