המרכז הישראלי לבדיקות קרינה ?????

רותי ת

New member
המרכז הישראלי לבדיקות קרינה ?????

לפני כשעה התקשרה אליי בחורה שטוענת שהיא מדברת מה"מרכז הישראלי לבדיקות קרינה" ושיש מבצע מהשרד לאיכות הסביבה. היא הפחידה אותי שאני חייב לבדוק את המיקרו גל בעלות מדהימה של 180 ש"ח ושהטכנאי יתקן את המכשיר במידה וצריך. ברקע שומעים עוד הרבה מוקדניות שמשווקות את המבצע. השיחה שלי איתה מוקלטת ... האם יש דבר כזה או שזה סתם חברת שיווק שמתכוונת לעשות מליונים בבדיקות של 5 דקות באיזור ????
 

dmainsinner

New member
כפי שאני זוכר

מזמן עבודתי עם המשרד לאיכות הסביבה יש רק גוף אחד מוסמך בארץ לקרינה מיינת וזהו מכון המחקר בנחל שורק. אין לי מושג מי הוא המרכז לבדיקת קרינה אבל אני חושב שתוכלי להתעלם מהם.
 

odedg

New member
איכות השיווק מקרינה!

החשדות שלך מוצדקות. אם המיקרו תקין ולא נחבל או שיש סיבה אחרת לדאגה, לא נראה שיש טעם להשקיע בעניין. אנטנות הסלולארי ועמודי החשמל (בעיקר מתח גבוה ושנאים)מוצאים גם הם קרינה, שלא לדבר על מכשירי הטלפון הסלולארי,,, והרשימה ארוכה. אכן לא קלה היא דרכנו. ניתן כמובן לתאם עם מכון התקנים ונדמה לי שגם היום הם עושים בדיקה ללא תשלום (רק צריך להביא המכשיר לשם), וכן יש הבדלים כלשהם בין התקן לבין הנחיות משרד לאיכות הסביבה. לעניין השיווק, תוכלי לבקש פרטים, ואפילו שיפקססו לך ההצעה ו"המבצע", ועם זה ניתן לפנות לעוסקים בצרכנות( אירגוני צרכנים , תקשורת)!
 
למעלה