המשותף לעליות גונן ווסט , ונס הרים זה הקטע של ...

ariasdo

New member
המשותף לעליות גונן ווסט , ונס הרים זה הקטע של ...

ה 5.6 ק"מ הראשונים
מצורף גרף השוואה , בשני העליות הפרש הגבהים כמעט זהה כ- 418 , 408 מ' ( שיפוע ממוצע זהה כ % 7.2 .
דבר משותף נוסף 2 העליות חשופות לשמש . והגובה היחסי לים גם די דומה
אבל בגונן ווסט העלייה ממשיכה כמעט באותו שיפוע ממוצע עד כ 1.5 ק"מ עד הפניה לקלע
ההמשך עד 5 ק"מ עד צ' ווסט זה שיפוע מתון יותר של 4.5% שמשולב עם כמה גבהות .

אתמול הייתי בצפון לצרכי פרויקט בעבודה וניצלתי את ההזדמנות גם לרכיבה .
חשבתי לתומי לעשות בקטנה מהמתחם של גומא לבנטל משהוא שעשיתי הרבה מאוד פעמים .
אבל טעיתי בגדול התחלתי מאוחר 900 בבוקר ולא לקחתי בחשבון את החום המתגבר אתמול ,
בקיצור התפרקתי , הרגלים ממש עצרו לאחר קטע של 5.5 ק"מ בתוך העלייה , את ה1.5 ק"מ עד קלע בקושי משכתי המים בבקבוקים היו חמים .

בקלע עשיתי 15 דקות הפסקה לקחתי ג'ל והמשחתי לאט עד המתחם בווסט ( למי שלא מכיר יש מתחם חדש שקיים בערך 3 שנים המקום יפה )
לפי מד המעלות במקום היה בחץ 38 מעלות אז בקטע העלייה בשמש היה יותר .

את ההמשך לבנטל לא עשתי ולרדת זה ממש מסוכן מי קלע לגונן הכביש רותח אז תכננתי כגיבוי לרדת עם האוטובוס . ( יש קו אוטובוס 5 פעמים ביממה היורד לקרית שמונה )
התכנית שלי הייתה לתפוס את האוטובוס של 12.45 עשיתי הפסקה גדולה במתחם בווסט אכלתי המבורגר שווה במסעדת אסדו . אבל למזלי הרע האוטובוס הקדים ופספסתי אותו .
נשאר לי אופציות , להמתין שהכביש התקרר או לאוטובוס ב 15.30 , או להזמין מונית מקרית שמנה זה 130 ₪ עד סוף הירידה וכנ"ל עד גומא .

למזלי אחרי ממש 3- 2 דקות שאני עומד בתחנה יורד רכב פרטי עם גגון לאופנים ראה את הסימן שלי עצר וחוזר ברוורס וכך ירדתי לגונן .
לא זוכר את שמו של בעל הרכב , אבל הוא רוכב שטח מהמרכז ואני ממש מודה לו .

אריה סדובניק

 
למעלה