המשחק מתחיל לשעמם-מתי מתחילות המשימות ???

amiram001

New member
המשחק מתחיל לשעמם-מתי מתחילות המשימות ???

חלאס זה מתחיל לחזור על עצמו וזה כבר לא מעניין ... מתי הם מתכוונים להכניס קצת משימות חסינות וכל מיני תרגילים שיגרמו למחנות ??? יאללה האח הגדול תתעוררו - תדליקו את הוילה - סומכים עליכם . תגובות אנשים תגיבו כבר להודעות שלי רבאק !!!
 

יNOT

New member
אתה יכול לתת דוגמאות?

חסינות זה נשמע רעיון מעניין, אבל צריך משהו ממש גדול בשביל חסינות לפי דעתי...משהוא שממש ייצרוך הקרבה עצמית (כביכול). מה הכוונה לתרגילים? אתה יכול לתת דוגמאות למה אתה מתכוון או מה היית רוצה לראות?
 

amiram001

New member
אני לא יודע אני לא עובד בהפקה אבל --->

אם הייתי עובד בהפקה אז בטוח היו לי רעיונות . אבל סתם הם חייבים לעשות עוד יום אחד בשבוע איזה יום של משימות או לעשות בכוונה תחילה בלאגן ואש בין המתחרים . אני לא מבין מה עשו באח הגדול במדינות אחרות ???
 

AlexH26

New member
כל עוד הדורבן בשטח, זה לא יהיה משעמם

צריך לשמור על בובליל כל עוד אפשר. להעיף את כל הילדים המאוהבים בעצמם להחריד וגם אלה שבארון
 

יNOT

New member
../images/Emo6.gif להחזיק רק את הדורבן ,אה?!

אתה חושב הוא יצליח להחזיק תוכנית שלמה לבדו? (נראה לי הוא שייצא מהווילה פותח קריירה של סטנדאפיסט יימלא אולמות בלי בעיה לפי התגובות בפורום
)
 

Lady in red2

New member
רק אותי הוא לא כ-ז-ה מעניין?

אין לי יותר מדי נגדו, הוא לא תככן ומניפולטיבי כמו כמה אחרים שם. יפה מצידו שהוא קם מוקדם ושוטף כלים, מנקה את הבית וכו'. אבל ממש מתלהבים ממנו בפורום: "התוכנית לא תהיה מעניינת בלעדיו" וכו'. לא יודעת, אני לא כזה מתלהבת מהקטעים שלו. כמו שמישהו אמר כאן, מנסים בערוץ 2 לעשות מהתוכנית The Bublil Show ולהראות אותו ברדיפה אחרי צרצרים וכו'. לא מעניין במיוחד לדעתי...
 
למעלה