המשך אישור מיוחד לאזורי טיסה
בהמשל ל-"צעדים בוני אמון" עם מנהל התעופה, קיבלנו אישור מיוחד לשישי - שבת הקרובים 3-4 לאוקטובר (3-4.10.03). מנהל התעופה אישר טיסה באישור מיוחד, בתנאים הבאים ואתם מוזמנים לנצלם תוך הקפדה יתרה על מילוי כל התנאים ככתבם וכלשונם ומתוך ידיעה שזהו נסיון וכל כשלון יביא להכשלת כל הפרוייקט - הרחבת כל מפת הבועות. 1. האישור ניתן לביצוע טיסות ממ"ג בתאריכים 3-4 לחודש אוקטובר 2003 עם אופציה להערכה לתקופת חול המועד סוכות ועל כך תבוא הודעה נפרדת. 2. קטע הטיסה המותר והמוגדר הוא בדרום קיבוץ געש. בשום פנים ואופן !! לא מעליו וקצת צפונה ממנו. בצפון - חירבה הנמצאת בקו רוחב 572 ליד מכון וינגייט ולפני נחל פולג. שמו לב, הרעש מפריע מאוד לשחקני הגולף בגעש ונא התחשבותכם. 3. הטיסות יתבצעו מעל קו המים - ולא קו החוף !! בגובה של לא פחות מ - 100 רגל ולא יותר מ- 200 רגל. 4. אין לבצע סיבובים ואו פניות ויש לטוס בקו ישר תוך שמירה קפדנית על כל כללי הטיסה. מי שטס דרומה מפנה דרך ע"י סטיה לימין, מערבה, למי שטס צופנה. יש לזכור כי לטסים צפונה אין אפשרות לפנות לימין בגלל הצוקים. 5. חל איסור מוחלט לטוס מעל אנשים !! 6. יש לזכור כי כל תלונה תגרור לכך שלא יהיה המשך לפרוייקט !! במטרה להקטין צפיפות כלי טייס ויצירת מצבים מסכנים - חובה לפנות בבקשה לאישור טיסה בנתיב, לטייס הראשי גילי - ישירות, או דרך מנחת הדרים. בברכת שנה טובה, גמר חתימה טובה וכמובן ! - טיסות בטוחות !!! וועד הממגי"ם
בהמשל ל-"צעדים בוני אמון" עם מנהל התעופה, קיבלנו אישור מיוחד לשישי - שבת הקרובים 3-4 לאוקטובר (3-4.10.03). מנהל התעופה אישר טיסה באישור מיוחד, בתנאים הבאים ואתם מוזמנים לנצלם תוך הקפדה יתרה על מילוי כל התנאים ככתבם וכלשונם ומתוך ידיעה שזהו נסיון וכל כשלון יביא להכשלת כל הפרוייקט - הרחבת כל מפת הבועות. 1. האישור ניתן לביצוע טיסות ממ"ג בתאריכים 3-4 לחודש אוקטובר 2003 עם אופציה להערכה לתקופת חול המועד סוכות ועל כך תבוא הודעה נפרדת. 2. קטע הטיסה המותר והמוגדר הוא בדרום קיבוץ געש. בשום פנים ואופן !! לא מעליו וקצת צפונה ממנו. בצפון - חירבה הנמצאת בקו רוחב 572 ליד מכון וינגייט ולפני נחל פולג. שמו לב, הרעש מפריע מאוד לשחקני הגולף בגעש ונא התחשבותכם. 3. הטיסות יתבצעו מעל קו המים - ולא קו החוף !! בגובה של לא פחות מ - 100 רגל ולא יותר מ- 200 רגל. 4. אין לבצע סיבובים ואו פניות ויש לטוס בקו ישר תוך שמירה קפדנית על כל כללי הטיסה. מי שטס דרומה מפנה דרך ע"י סטיה לימין, מערבה, למי שטס צופנה. יש לזכור כי לטסים צפונה אין אפשרות לפנות לימין בגלל הצוקים. 5. חל איסור מוחלט לטוס מעל אנשים !! 6. יש לזכור כי כל תלונה תגרור לכך שלא יהיה המשך לפרוייקט !! במטרה להקטין צפיפות כלי טייס ויצירת מצבים מסכנים - חובה לפנות בבקשה לאישור טיסה בנתיב, לטייס הראשי גילי - ישירות, או דרך מנחת הדרים. בברכת שנה טובה, גמר חתימה טובה וכמובן ! - טיסות בטוחות !!! וועד הממגי"ם