המשך הסיבוב הופעות

anatotel

New member
המשך הסיבוב הופעות

יצאה הודעה רשמית באתר U2.COM, שבתחילת פברואר הלהקה תמשיך את הסיבוב הופעות במקסיקו, דרום אמריקה, ניו זילנד, אוסטרליה ויפן!!! ועכשיו אני רוצה לצאת בהודעה רשמית שאמצע ינואר עד אמצע מרץ אהיה בניו זילנד ואח"כ אקפוץ לעוד כמה חודשים לאוסטרליה ונחשו מי הולך לתכנן לי את הטיול? U2!!! במקום ובזמן שהם יהיו באזור גם אני אהיה. והפעם, שלא כמו באיטליה שוויתרתי על היכרות אישית עם אדם קלייטון, הפעם אני לא מוותרת! נועדנו להיות ביחד ואם הוא עדיין לא מודע לזה אז הגיע הזמן שאיידע אותו!
 

anatotel

New member
אני לא חושבת

שבסיבוב הזה היא בכלל הייתה בחלום הכי רחוק שלנו.
 

OrlyNL

New member
אתם חושבים שיש לזה סיבה פוליטית?

נראה לי שבונו לא אוהב את ישראל יותר מדי (הוא בטוח פרו-פלסטינאי כי הוא נגד כיבוש באופן כללי). יכול להיות שבגלל זה הם לא באים? בהופעה היה קטע מאוד מעניין. למרות שבונו לבש בנדנה עם מגן דוד עליה, היה קטע שהראו מלא דגלים של כל מיני מדינות, והיה את דגל פלסטין, אבל לא את דגל ישראל. חברה שלי אמרה שזה בטוח סוג של אמירה כלשהי. מה דעתכם?
 
הבהרות

בקשר לבנדנה של בונו רשומה שם המילה COEXIST (דו-קיום) כאשר הC מצוייר ע"י סהר לסמל את האיסלאם , הT מצוייר ע"י צלב לסמל את הנצרות ו הX מצוייר ע"י מגן דוד לסמל את היהדות......בונו אומר שראה את זה בגרפיטי איפהשהוא ואהב את הרעיון אבל הוא לא ידע שזה מוגן בזכויות יוצרים ע"י איזה אומן לא זוכר מאיפה וזה גם סמל של אגודה מסויימת עם אותו רעיון שהמטה שלה נמצא בירושלים ולגבי הדגלים בWHERE THE STREETS HAVE NO NAME לא יכול להיות שראיתן את דגל פלשתין וגם אין טעם לחפש דגל ישראל או דגלים אחרים מהעולם מדובר בדגלים של מדינות אפריקה בלבד! מאוחר יותר גם רואים ציור של יבשת אפריקה בין הדגלים ולא ברורה עמדתו של בונו לגבי הסכסוך הערבי - ישראלי ובכלל דעתם של חברי הלהקה , גם בגלל שהם הרבה לא יודעים ומבינים בנושא כמו רוב העולם אז לא לשפוט אותם בנושא זה וזו נטייה מצחיקה של הישראלים לחשוב שכולם מתעניינים בנו - וזה לא נכון
 

OrlyNL

New member
בהחלט היה שם דגל פלסטין

שנינו שמנו לב לזה - גם אני וגם חברה שלי, וזה לא עלה פעם אחת, אלא כמה פעמים. חוץ מזה, המגן דוד פשוט היה יותר בולט משאר הסמלים, כי הוא היה ממש באמצע. אני שמה תמונה מההופעה, אם תסתכלו על המסכים למעלה אפשר לראות חלק מהבנדנה. לגבי הדעה הפוליטית...אני לא חושבת שהסכסוך הערבי-ישראלי מטריד את בונו יותר מדי, אבל ידוע שהוא נגד כיבוש באופן כללי, אז זה הגיוני להניח שהוא יותר פרו פלסטינאי מפרו ישראלי. ואיך אתה יכול להגיד שהוא לא מבין בזה, עם כל הפעילות הפוליטית שלו בשנים האחרונות? נכון שהוא פועל יותר למען האנשים באפריקה, אבל במסגרת הפעילות הנרחבת שלו באמנסטי, אני בטוחה שהוא קצת מתעניין בסכסוך הישראלי-פלסטינאי.
 

OrlyNL

New member
טוב, אז עשיתי מחקר קטן

ויכול להיות שזה היה הדגל של סודן ולא של פלסטין. כל שאר הדברים שכתבתי בהודעה - אני עדיין עומדת מאחוריהם.
 

anatotel

New member
נוטה להסכים איתך

לא זוכרת באיזה אתר קראתי את זה, אבל קראתי איזה פרשנות ממש לא מחמיאה לעם הישראלי בשיר שלהם love and peace, בכל אופן בסוף שנות ה- 90 הייתה לבונו יציאה מאוד מטופשת ואנטי ישראלית על הסכסוך הישראלי-פלסטיני וזה היה גם באחד העיתונים. זה היה די מזמן אז תסלחו לי אם אני לא זוכרת פרטים... אבל אם אנחנו מדברים על הבנדנה של בונו, אז קבלו בונו עם בנדנה מההופעה שהייתי בה!
 

anatotel

New member
../images/Emo24.gifיש תאריכים!!!../images/Emo24.gif

פורסמו תאריכים לנ"ז ואוסטרליה. והתאריכים של אוסטרליה ממש מתאימים לי!!! ההופעה הראשונה בנ"ז וכל השאר באוסרטליה! Friday March 17 Auckland Ericsson Stadium Tuesday March 21 Brisbane Queensland Sports & Athletics Centre Friday March 24 Melbourne Telstra Dome Tuesday March 28 Adelaide AAMI Stadium Friday March 31 Sydney Telstra Stadium וווווווווווווייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

OrlyNL

New member
השרשור לא קופץ אחרי 72 שעות

בכל מקרה, שמחה בשבילך על התאריכים. מקווה שיצא לך ללכת לפחות להופעה אחת (אם לא יותר) וכמובן מחכים לשמוע חוויות ולראות תמונות
 
למעלה