המשך הצקה לבעלי קטום..הפעם 620

nono79

New member
המשך הצקה לבעלי קטום..הפעם 620

איך ה620 מבחינת אמינות..אנדורו צפוף,ומה המשקל?
 

enigo

New member
רד מזה לאנדורו צפוף

הלב המכני של של ה-620 בריא מאוד ואמין. המסביב קצת פחות ודורש יותר תשומת לב מ-XR, למשל. אבל. האופנוע הזה בנוי במיטב המסורת האירופאית של לפני עשור - ארוך ויציב. גם המשקל לא קליל ביחס לכלים מודרניים יותר (אם כי ההפרש לא קריטי בק"ג, אלא בעיקר בהרגשה). אבל הבעיה העיקרית היא המנוע - חזק מאוד ולא אוהב לעבוד בסל"ד נמוך. בתור דובדבן, קשה לתפעל את הקרבורטור בצורה עדינה. התוצאה באנדורו צפוץ מתבטאת היטב בחיפושו של שיילין אחר דרך להפוך את הקלאץ' לרך יותר...
 

shaylin

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif כלי נהדר!

מאוד וורסטילי (אך! מילה) באנדרו צפוף מצריך שימוש רב בקלאטצ' (לפחות אצלי) אבל מגהץ כל סלע ודרופ כמעט! לי כמובן ה-EGS ה-SC יותר קרבי! במוטו אומרים שצריך הרבה שרירים בשבילו!
 

moradi

New member
אולי אתה מכיר את הKTM-EGS 400.?

אני מתכוון לרכוש אחד שנת 94 אולי תזרוק לי כמה מילים.
 

nono79

New member
במוטו אומרים הרבה דברים..כמו שהWR

400 אמין..הם צריכים לעדכן את מה שהם כתבו מלפני לפחות ארבע שנים.. אתה רוכב אנדורו צפוף מאוד?האם באמת יש בעיה בטורים נמוכים,או בעיה לכוון את הקרבורטור?
 

mottacycle

New member
נונו רד מבהמות כאלו

ה620 חזק מדי ובהמתי הEGS פחות חזק וכבד יותר תם עידן הבהמות אין שום סיבה לקנות כלי יותר מ450 סמ"ק בודאי שלא לאינדורו וכאלו לך על אחד הכלים הבאים:(מדובר בכלים עד שנת 2000) SXC400 שנת 99 אופנוע מעולה, חסרון- ארוך יחסית ופחות זריז WR400 אופנוע אופי חזק ונחמד, חסרון - מנוע מסובך ורגיש לא אמין מאד קשה להתנעה XR400 אופנוע פליבייק מצויין זריז פשוט ואמין, חסרון - לא חוקי DR350 - אופנוע אמין מאד ופשוט, חסרון רך וכבד הם כולם לא כולל הWR(סכין כמו שבעלים אחד אמר לי) מעולים גם לטיולים זה בכללי
 

mottacycle

New member
לא חוקי בארץ ומעולם לא יובא לארץ

אבל ישנם כ5-6 פריטים כנ"ל בארצנו הקטנטונת (אולי יותר)
 

shaylin

New member
אני לא מהשסניקים (שרוף סלעים)

אבל יש פה כמה -dannylior1 וג'ון דיר- שרוכבים אינדורו עם 400EGS ואני חושב שדי מבסוטים!!! אני משתדל לא להיות בטורים נמוכים מידי (בגלל זה שימוש נירחב בקלאטצ') ואכן קשה לכוון את הקרבורטור לעיתים- בשביל זה יש את ווילי או סטאריק...
 

shachama

New member
שכמת גם את משרד דתות ...

...שרוכב על 400EGS (ולדעתי אפילו רוצה למכור אותו אם מישהו מעוניין) ומרוצה ממנו...
 
רגע רגע, אני עוד לא מוכר (אולי)

הייתי רוצה להחליף ל KTM 250 שנת 98, אבל אני מפחד למכור ולהתקע הרבה זמן בלי אופנוע
ואללה החיים קשים. בכל אופן- לגבי השאלה בשרשור, אני חושב שה KTM 400 נותנים תמורה גבוהה ביחס למחיר שלהם. יאללה - יום שישי לשטח
 

mottacycle

New member
הכל נכון שי אבל

הEGSים גם כבדים וגם חלשים מה SC ובטח מהSXC רכבתי על הכלי של ג'ון דיר והוא אנמי לאומת הSXC שלי וכבד ממנו וגם מגושם ממנו אם רוצים שטח ומעברים קצרים בכביש הSXC הוא האופנוע אם רוצים דו שימושיות כלומר גם נסיעות כביש בינוניות הEGS יהווה אולי בחירה עדיפה אבל בכל מקרה קניה של כלי "עתיק" והכוונה לכלים מתחת ל98 הוא תוחם בתוכו הסתבכות תחזוקתית כמעט בלתי נמנעת שהרי אלו כלים עיפים וברובם גם לא מתוחזקים כראוי
 

shaylin

New member
../images/Emo45.gif לגבי העתיקות של הכלים!!!

אבל אנמיות זה דבר יחסי! לא שיש לי הרבה מה להשוות אבל ה620 לא מרגיש אנמי כלל! העליונות של SXC ברורה אבל בא נחכה כמה שנים וניראה אם זה גם לאורך זמן כמו ה- EGSים! אגב, ה-EGS שלי לא כ"כ נוח לנסיעות בכביש, מעל 10 ק"מ וזה כנראה בגלל השנתון -96!
 

a c t i v e X

New member
620 ממש לא אנמי, בכל גרסה שהיא

הSC והSXC זהים לחלוטין מכל בחינה שהיא, גם תחת עם דינמומטר לא יחוש הבדל, יש טענה לחסכון של 1 ק"ג במשקל בינהם בשל שינוי מבנה בצינור השלדה הקדמי. כמובן ב400, אין 620 SXC
 

mottacycle

New member
חברים ל620 התיחסתי למעלה וכתבתי

שהוא חזק מדי לאינדורו בפתוחות הוא מלך, מה זה מלך... מלך מלך בכביש הוא מפרק סתימות בתצורת SM אני מניח שהוא יכול להיות די מהנה והוא גם מתאים לזה אין שום סיבה לקנות כלי כזה היום לשטח בודאי ובודאי שלא למטרות אינדורו אני השוואתי את הSXC לEGS שניהם 400 אישית לא הייתי קונה EGS אלא אם אני סטודנט שרוצה כלי עם יכולת שטח אמיתיות בסוף שבוע לי הוא הרגיש מסורבל כבד וחלש יותר מול הSXC אציין שלא רכבתי על דגמים חדשים של הEGS
 
למעלה