המשמעות של "אני ניצחתי"

המשמעות של ניצחתי...

השאלה שלך מאד יפה
והנה התשובה: אם כבר שאלת מה המשמעות, את צריכה לשאול מהן המשמעויות. כי זה לא שיר עם משמעות אחת, זה שיר שמעביר מסר עם ים של משמעויות!!!
בשיר הזה דנה מעידה על כך שהיא ניצחה בהמון דברים. אמנם הדברים לא כתובים במפורש אבל בכל מקרה המילים כמו "הצלחתי, נכשלתי, נפלתי וקמתי" מרמזים על הדברים האלה, לפחות על חלקם. כמו למשל העובדה שהיא הצליחה לחשוף את זהותה המינית בלי להתבייש ובין השאר ניסתה כמה וכמה פעמים להתקבל לאירויזיון ואחרי כמה נסיונות שלא הצליחו, בסופו של דבר היא הצליחה להתקבל ואף זכתה במקום ה-1!!! מה שאומר שפה היא הצליחה ובגדול. וגם היו לה קצת כשלונות פה ושם. כמו למשל אלבומים מסויימים שלא ממש נמכרו ברבים. היו לדנהל'ה שלנו הרבה דברים לטוב ולרע. אבל כמובן שאנחנו מעריציה מסתכלים אך ורק על הטוב!!!
חג שמח!!!
עידו
 

Noyland

New member
"הטוב והרע נראים די דומה

אחרי כל הדברים שעברתי.." עוד משפט שמעיד על כך, הטוב והרע נראים די דומה ז'תומרת.. שהיא עברה דברים טובים ורעים, אם בכלל השיר הוא עליה ספטציפית (ככה כותבים את זה
) יכול להיות שזה סתם משהו מהדמיון שלא קשור לזמרת ששרה בכלל... דרך אגב שאלה טובה, הלגה
 

v a X m a n

New member
דווקא לדעתי

השורה הזאת מתכוונת לכך שבקריירה כמו זאת שדנה בחרה- עולם השואו-ביז, לפעמים עושים דברים שלא בטוח אם הם "נכונים"- במטרה לקדם את עצמך. בעולם הזה כבר לא ברור מה מותר ומה אסור. ולא רק שם, בכלל אנשים שמתבגרים עוברים דברים בחיים ולא פעם שואלים את עצמם אם הם עושים דבר נכון או ערכי.
 
למעלה