המשפט האהוב

TTתמרTT

New member
המשפט האהוב../images/Emo39.gif../images/Emo41.gif

אוקי, היה שרשור כזה גם בקומונה,אבל בטח פה יהיו יותר תגובות... אז... מה המשפט או הבית שאתם הכי אוהבים , משירי האלבום "בנות" ... פרטו נמקו והסבירו. אם בא לכם תוסיפו תמונה שלא יהיה משעמם
 

ady18

Well-known member
אצלי

בן ככול הבנים: ואיך הזמן עושה סימן ,אחרי הכול אני עוד כאן מנסה להאמין אני רוצה אותך מכול דבר אחר מחכה לך וסולח על הכול כאילו מדהים מאוד מרגש אותי השורות של השיר הזה שיר מיוחד כזה.
 

kapichie

New member
הנה שלי

אני בחרתי שניים, כי אני לא מצליחה להכריע בינהם: 1. "סודות הקשורים בליבך חשפתי לאור הירח נראה אם תצליחי לחשוף גם אותי לפני שהלילה בורח" (מתוך "כל הטובות תפוסות") 2. "וציפורים על גג ביתך לפנות עצב מנגנות את מה שרציתי לומר בעצמי" אני חושבת שאלו שני קטעים שכתובים פשוט נהדר ומרגשים אותי מאוד... קצת קשה לי להסביר את זה יותר לעומק, אלו פשוט תחושות שאני מתחברת אליהן.
 

TTתמרTT

New member
שלי..

"והיא בת ככל הבנות זה מצחיק לפעמים הן יודעות יותר מדי."
 

TTתמרTT

New member
ועוד אחד

זה יהיה הסוף בשבילי אבל לך אין מה לחשוש כמו איזה שיר מטופש את לא תצאי לי מהראש
 

אושRתי

New member
המשפט האהוב שלי.

מתוך עוד הלילה- "אבל בקרוב יהיה ברור מה מותר ומה אסור מה נשאר ומי שבור"
 

LaviDavi

New member
../images/Emo109.gifהאהובים עליי

לא יכולתי לבחור אחד... - "ועוד מעט יודיעו שהלכתי לאיבוד רק שכחו לומר לך, כשהייתי כאן" - "הזמן יקח אותנו אט לארץ הכמע והשקר כמו חבר ימלא את החסר" -" כל סיבה שבעולם, איך זה בא ונעלם קשה לי להבין ואיך הזמן עושה סימן, אחרי הכל אני עוד כאן מנסה להאמין"
 
יש לי כמה

"כמה אפשר ליפול על כאב גדול שהיה אתמול אם תסלחי לי קצת בשנייה אחת אני שוכח הכל"(שוב צוחקת) "הזמן יקח אותנו לארץ הכמעט והשקר כמו חבר ימלא את החסר אני יודע להכין בטטות אבל אנ'לא לא יודע את מבטך איך זה דועך"(בטטות) "אני רואה אותך קרוב יותר מכל אדם אחר ויותר אחרת לא הייתי אומר"(בן ככל הבנים)
 
למעלה