הנהגה היא לא משחק כדורגל...

הנהגה היא לא משחק כדורגל...

הרושם שמתקבל פה הוא של שתי קבוצות אוהדים... עוד מעט, תתחילו להכריז על קיומו של האלוהים ועל מקצועה של אמו של השופט... אבל בעצם מדובר על קביעת דרך שתיצור את המציאות בה נחיה אנחנו וילדינו... אז מצביעי הליכוד - אולי, במקום להתלהם ולריב עם המתנגדים (שהרי אתם ממילא משוכנעים והם ממילא לא ישתכנעו מויכוח בפורום), ננצל את הפורום להצעות מעשיות לפעילות בשטח? הסניפים בארץ נטושים, כי עכשיו הפסקה והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה (עד הבחירות הבאות). אז בואו אנחנו ננסה למלא אותם בתוכן. למה לא להפוך את הסניפים שבכל יישוב למרכזי סיוע לתושבים? בת"א למשל, יש מאבקי כח בין הסניפים. אז אם יש כאן תל אביבים - אולי ננסה לשנות את זה?
 
סוף סוף מישהו רציני

הפורום נועד גם (ואולי בעיקר) לאנישם כמוך. אנא צור עימי קשר בדואר אלקטרוני.
 

Charlie

New member
מרכז סיוע? הליכוד? מה אתה, ש"ס?

ואי אפשר לשנות את מאבקי הכוח. כי זו אופיה של מפלגה. מילא הייתם תנועה אידיאולוגית קטנה דוגמת "חרות" דאז, או "מולדת" היום אזי ריבים כאלה לא מובנים. אבל לליכוד היום אין אידיאולוגיה (אשמח אם תתקנו אותי...) אלא רק כיסאולוגיה ולכן טבעים שבמפלגה של עסקנים אופורטוניסטיים יהיו מאבקים כאלה גם ברמה של גזבר סניף שכונת רמת החייל בת"א לדוגמה. ככה באמת המדינה נראית .
 
תן להם לדבר, עימנואל

כמעט שהתפתיתי לומר: "תן להם לנבוח". אבל אני יודע שמדובר באנשים יקרים, שהתאכזבו קשות מהמפלגה שלנו (שהיתה, כך אני יכול להניח, גם שלהם), ובמידה רבה בצדק. הויכוח שלנו הוא על הטקטיקה: הם חושבים שצריך לשנות דרך נטישה ובניית מפלגות קטנות שיפצלו את הימין ויחזירו את השמאל לשלטון. אני מעדיף לעשות זאת בדרך הקשה יותר: לשנות את הליכוד מבפנים, כדי שישוב לדרך האידאולוגית שלו.
 
למעלה