הנהגת שבט - סיכום פגישה 8 בנובמבר

גליקסי

New member
הנהגת שבט - סיכום פגישה 8 בנובמבר

שלום לכולם, אני מוסיף כאן את פרוטוקול הישיבה. את מי שזה מעניין (וזה אמור לעניין כל אחד מי-ם) נא להציץ במסמך המצורף כאן. זהו, בשם הנהגת השבט שיהיה לכם אחלה שבוע ומקווים לראות אתכם בישיבה הבאה.
 

גליקסי

New member
פגישה הבאה של הנהגת שבט

הפגישה הבאה של הנהגת השבט תהיה ב-22 נובמבר בשעה 17:30 בקהילת "כל הנשמה". כל מי שמעוניין להגיע לשעה הראשונה פשוט מוזמן וכל מי שמעוניין להצטרף לקבינט שנשאר שעה אחר כך שיצור קשר עם נטע או איתי. תצליחו. יניב גליקסמן, חבר פעיל בהנהגת שבט.
 
שאלה-

אני לא בטוחה אם אני בהנהגת שבט בסוף או לא... משום מה אני לא זוכרת.. כמה אנשים טוענים שאני כן... מישהו זוכר אולי בברור אם אני באמת בהנהגה או לא.?? (אני יודעת... קצת חוסר אחריות מצידי....thats me..!) תודה..! יערה.
 

המחברות

New member
גמלי יש שאלה...

אני גם לא בטוחה אם אני בהנהגת שבט או שלא.... עדיין לא ברור לי... אמור לי להיות שכן אבל לא יודעת אם זה נכון אז מי באמת בהנהגת שבט?!?
תמרי טל-אל
 

yotambal

New member
יערה ותמר

אין קשר בין ההצבעה שהיתה בזמנו להנהגת שבט למה שעכשיו ומה שיהיה... קיצורו אם תחליטו שאתן רוצות להיות בצוות הקבוע של ההנהגה אין בעייה עם זה עד כמה שהבנתי (יניב תתקן אותי אם אני טועה במשהו) וחוץ מזה החלטנו שכל פגישה תהיה פתוחה לכל השכבג בחלק הראשון של הפגישה
 
למעלה