הנהגת שבט - 22 נובמבר

גליקסי

New member
הנהגת שבט - 22 נובמבר

כפי שהבטחנו אנחנו מפרסמים את הפרוטוקול של הנהגת השבט (קצת באיחור אמנם). להלן הסיכום בראשי פרקים: סיכום ישיבת הנהגת שבט ב-22 לנובמבר 2006 נוכחים: נטע אסף יניב גליקסמן לביא הופמן תמר פלאי יעל אפרים טליה שלום יותם אשד מהלך הפגישה- גיבוש השכב"ג:
ביום שלישי, 12 דצמבר, יחל ה"גמד ענק" בזה שנחלק את השמות בין כל האנשים שמעונינים להשתתף. לכן, כולם צריכים להגיע ביום שלישי הזה ולכתוב את השם שלהם על פתק ולקחת פתק לעצמם. מרגע זה, כל שבועיים חייבים, על מנת להשתתף במשחק, להביא מתנה לגמד שלכם. המתנה תונח במקום שיועד לכך בחדר שלי למטה (מי שצריך הנחיות שיבוא אלי).
ארוחת ערב לשכב"ג ב-8 לדצמבר (נודיע על כך בהמשך). גיוסים לשכב"צ: לאחר ניתוח מהיר של הקבוצות הגענו למסקנה כי הבעיה המרכזית היא בגיוס בנים בשכבות ג'-ה'. אי לכך, אנו מתכוונים בשלב ראשון ללכת לבתי ספר נוספים. בשלב שני, ברצוננו לקיים טורניר כדורגל לשכבות הללו על מנת לגייס חניכים נוספים. תחושה של תנועה – מעגל הידידות יחזור בהדרגה. נחל ב-12 לדצמבר אחרי הפעולה של השכבות הצעירות. פעילות לחנוכה: הצבת חנוכייה גדולה בחזית הבית כנסת. יותם התחייב לבדוק עם אבא שלו לגבי בניית החנוכייה. בנוסף, נעשה ניסיון ששכבה ז' תהיי אחראית בכל שנה לעיצובו מחדש (מסורת). גמ"ח: ישנו רצון עז להגביר את פעילות הגמ"ח של התנועה. רעיונות יתקבלו בברכה!!! יעל אפרים אחראית על כך. קבלת שבת בהנחיית השכב"ג: – ב-28 לדצמבר נערוך קבלת שבת עם החברה של שותפות 2000. יש מתנדבים?
 

halleliesh

New member
../images/Emo140.gifכל הכבוד

רק הערה קטנטנה:ב8 בדצמבר יש כנס מכינה לי"ב.אני לא יודעת עד כמה זה משפיע על הרכב השכב"ג אבל שווה שבדוק מי מהי"בניקים מגיע.
שבת שלום
 
למעלה