הנהלת בתי המשפט לעידן המחשב
הודעה לעיתונות מטעם מחלקת הדוברות של הרשות השופטת: -------------------------------------------------- חידוש טכנולוגי ניהולי בהנהלת בתי המשפט: מערכת תיקים אישים ממוחשבת עידן חדש בארכיב. הארכיבים שזוהו עד עתה, עם מאות אלפי דפים העולים על גדותיהם, התכווצו למחשב אחד. לראשונה מבין כל משרדי הממשלה, מפעילה הנהלת בתי המשפט מערכת ניהול תיקים אלקטרונית מערכת נת"ע (ניהול תיקי עובדים). המערכת החלה לעבוד לאחר שנסרקו לתוכה למעלה מחצי מליון דפים המהווים 260 אלף מסמכים. מדובר בתיקים האישיים של כל מערכת ביהמ"ש, סה"כ כ – 4500 איש. לאחר סיום סריקת כל מלאי התיקים הקיים, תמשך הסריקה של המסמכים החדשים המתווספים לתיקים, כ – 400 עמודים בממוצע ליום. המערכת החדשה מאפשרת ניהול תיק אישי באופן אלקטרוני, שליפה מהירה ויעילה מהתיק, קישור בין מסמכים שונים באותו עניין, ניהול יומן תזכורות הכולל משלוח הודעות על מסמכים למשתמשים אחרים, כתיבת הערות על מסמכים, שילוב מסמכי WORD לתיק האישי ומשלוח מסמכים סרוקים ב – E-MAIL למשתמשים שונים. במערכת תוכנן מנגנון חיפוש מתקדם, המאפשר חיפוש מסמך בחתכים שונים ומגוונים. עובד כהן, סמנכ"ל בכיר למינהל, האחראי על הפרוייקט, מסר כי "המערכת החדשה, תוביל לחסכון בשטחי אחסון ובהובלות החומר למשרדים ולגניזה וזאת מעבר לנוחות והיעילות. יווצר מצב, בו אין משמעות למיקומו הפיזי של התיק, כל בעל הרשאה יכול לעיין בתיק ממחשבו האישי. מעבר לחסכון בזמן ובצורך במשלוחים, הדבר ימנע החזקת תיקים כפולים בהנהלת ובמחוזות השונים". המערכת עצמה מאובטחת והעתק המסמכים המקוריים ישמרו במגנזה חיצונית. -------------------------------------------------- הודעת הדובר המקורית כאן
הודעה לעיתונות מטעם מחלקת הדוברות של הרשות השופטת: -------------------------------------------------- חידוש טכנולוגי ניהולי בהנהלת בתי המשפט: מערכת תיקים אישים ממוחשבת עידן חדש בארכיב. הארכיבים שזוהו עד עתה, עם מאות אלפי דפים העולים על גדותיהם, התכווצו למחשב אחד. לראשונה מבין כל משרדי הממשלה, מפעילה הנהלת בתי המשפט מערכת ניהול תיקים אלקטרונית מערכת נת"ע (ניהול תיקי עובדים). המערכת החלה לעבוד לאחר שנסרקו לתוכה למעלה מחצי מליון דפים המהווים 260 אלף מסמכים. מדובר בתיקים האישיים של כל מערכת ביהמ"ש, סה"כ כ – 4500 איש. לאחר סיום סריקת כל מלאי התיקים הקיים, תמשך הסריקה של המסמכים החדשים המתווספים לתיקים, כ – 400 עמודים בממוצע ליום. המערכת החדשה מאפשרת ניהול תיק אישי באופן אלקטרוני, שליפה מהירה ויעילה מהתיק, קישור בין מסמכים שונים באותו עניין, ניהול יומן תזכורות הכולל משלוח הודעות על מסמכים למשתמשים אחרים, כתיבת הערות על מסמכים, שילוב מסמכי WORD לתיק האישי ומשלוח מסמכים סרוקים ב – E-MAIL למשתמשים שונים. במערכת תוכנן מנגנון חיפוש מתקדם, המאפשר חיפוש מסמך בחתכים שונים ומגוונים. עובד כהן, סמנכ"ל בכיר למינהל, האחראי על הפרוייקט, מסר כי "המערכת החדשה, תוביל לחסכון בשטחי אחסון ובהובלות החומר למשרדים ולגניזה וזאת מעבר לנוחות והיעילות. יווצר מצב, בו אין משמעות למיקומו הפיזי של התיק, כל בעל הרשאה יכול לעיין בתיק ממחשבו האישי. מעבר לחסכון בזמן ובצורך במשלוחים, הדבר ימנע החזקת תיקים כפולים בהנהלת ובמחוזות השונים". המערכת עצמה מאובטחת והעתק המסמכים המקוריים ישמרו במגנזה חיצונית. -------------------------------------------------- הודעת הדובר המקורית כאן