מה המסקנות
מחקר מענין שמשרת בעיקר את אלה שבצעו אותו. לומר שיש קשר למספר העבירות לסיכוי להיות מעורב בתאונה זה כמו לומר שכמה שיותר שתחתוך בצל עם סכין הסיכוי שלך להחתך גדול יותר. לא ראיתי במחקר זה איזה שהוא חידוש מעבר שהיה ידוע לאדם פשוט בשיקול הגיוני. בעיקר לא ראיתי מסקנות. גם אם כל מה שנאמר במחקר נכון, מה צריך לעשות. האם להוריד מהכביש את כל אותם נהגים עם מספר עבירות גדול, האם להוריד מהכביש את כל אותם נהגים ששותים לשוכרה, האם זה מעשי האם המערכת היום יכולה להתמודד עם המלצות כאלה. כמובן שלא, זה עוד מחקר שבא לומר לנו את מה שכבר ידוע מבלי לקחת אחריות על תוצאות המחקר. המחקר נערך ב 2004, מה השתנה מאז, מה נלמד מאז חוץ מאשר אישור לנקוט באותן שיטות עקרות שלא מניבות שום תוצאה. בשביל מחקרים כאלה אנחנו לא צריכים גאונים מהטכניון מספיק לשאול נהגים בכביש. את הגאונים אנחנו צריכים שישבו וישברו את הראש איך יוצאים מהמצב הקשה בכבישים ע"י רעיונות יצירתיים. הם הגאונים.