הנה עבודת ההגשה שלי בהתנסות במחקר ובכתיבה מדעית. יש פחות מ-25 שעות עד ההגשה. תעיפו מבט ותגידו לי מה דעתכם ואם יש טעויות או בעיות. בבקשה ותודה!

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
שאלה 1. א':

שאלה 1 )60 נק'( כתבו את הפרטים הבאים לגבי המחקר. שימו לב, שאלת המחקר צריכה להיות מנוסחת כשאלה )עם סימן שאלה בסוף(. השערת המחקר צריכה להיות מנוסחת כקביעה הכוללת כיוון ולא של במבנה של שאלה. א. מהו נושא המחקר?

התשובה שלי:

1. א'. אופטימיות כמנגנון הגנה מפני חרדת מוות.

שאלה 1. ב':

ב. מהי שאלת המחקר?

התשובה שלי:

1. ב'. האם חשיבה אופטימית משמשת כמנגנון הגנה מפני חרדת מוות?

שאלה 1. ג':

ג. מהי השערת המחקר?

התשובה שלי:

1. ג'. השערה אופרציונלית נמדדת: חשיבה אופטימית (ציפייה לעתיד טוב יותר, אמונה שהדברים יהיו בסדר) משמשת כמנגנון הגנה מפני חרדת מוות (מפחיתה מחשבות על המוות).

השערה אופרציונלית ניסויית: הנחקרים יחולקו לשתי קבוצות. אחת הקבוצות תעבור תפעול מוות באמצעות תפעול בולטות מוות(MS manipulations) על מנת לבדוק האם הנחקרים בקבוצה חושבים על מוות, והקבוצה השנייה, שתשמש כקבוצת ביקורת, לא תעבור תפעול מוות אלא תעבור תפעול ביקורת. לאחר שקבוצת הניסוי תעבור את תפעול המוות, שני הקבוצות יעברו את מבחן הפילר פאנאס ואז נמדוד את האופטימיות של הנחקרים בשני הקבוצות באמצעות שאלון מצבי מתאים.

שאלה 1. ד':

ד. מהו הרציונל לביצוע המחקר?

התשובה שלי:

1. ד'. הרציונל לביצוע המחקר הוא שלא בוצע מחקר מספיק באשר לקורלציה שבין אופטימיות לחרדת מוות בכלל או בנוגע ליכולתה של האופטימיות לשמש כמנגנון הגנה מפני חרדת מוות בפרט.

שאלה 2. א':

שאלה 2 )40 נק'( כעת יש להגדיר כל משתנה במחקר ולפרט את הערכים שלו. יש להקפיד על ההבחנה בין משתנה בלתי תלוי )מנבא( למשתנה תלוי )מנובא( ולא לבלבל בין המשתנה לבין ערכיו. יש להגדיר מהי ההגדרה האופרציונלית של המשתנה )למעט במשתנים שבהם ההגדרה מובנת מאליה, כגון מגדר( א. מהו המשתנה הבלתי תלוי התיאורטי?

התשובה שלי:

2. א'. בולטות מוות.

שאלה 2. ב':

ב. מהו המשתנה הבלתי תלוי התצפיתי ומהם ערכיו?

התשובה שלי:

2. ב'. שאלון תפעול בולטות מוות.

שאלה 2. ג':

ג. מהו המשתנה התלוי התיאורטי?

התשובה שלי:

2. ג'. מידת האופטימיות.

שאלה 2. ד':

ד. מהו המשתנה התלוי התצפיתי ומהם ערכיו?

התשובה שלי:

2. ד'. שאלון אופטימיות מצבי. הערכים הם 1 עד 5.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
שאלה 1. א':

שאלה 1 )60 נק'( כתבו את הפרטים הבאים לגבי המחקר. שימו לב, שאלת המחקר צריכה להיות מנוסחת כשאלה )עם סימן שאלה בסוף(. השערת המחקר צריכה להיות מנוסחת כקביעה הכוללת כיוון ולא של במבנה של שאלה. א. מהו נושא המחקר?

התשובה שלי:

1. א'. אופטימיות כמנגנון הגנה מפני חרדת מוות.

שאלה 1. ב':

ב. מהי שאלת המחקר?

התשובה שלי:

1. ב'. האם חשיבה אופטימית משמשת כמנגנון הגנה מפני חרדת מוות?

שאלה 1. ג':

ג. מהי השערת המחקר?

התשובה שלי:

1. ג'. השערה אופרציונלית נמדדת: חשיבה אופטימית (ציפייה לעתיד טוב יותר, אמונה שהדברים יהיו בסדר) משמשת כמנגנון הגנה מפני חרדת מוות (מפחיתה מחשבות על המוות).

השערה אופרציונלית ניסויית: הנחקרים יחולקו לשתי קבוצות. אחת הקבוצות תעבור תפעול מוות באמצעות תפעול בולטות מוות(MS manipulations) על מנת לבדוק האם הנחקרים בקבוצה חושבים על מוות, והקבוצה השנייה, שתשמש כקבוצת ביקורת, לא תעבור תפעול מוות אלא תעבור תפעול ביקורת. לאחר שקבוצת הניסוי תעבור את תפעול המוות, שני הקבוצות יעברו את מבחן הפילר פאנאס ואז נמדוד את האופטימיות של הנחקרים בשני הקבוצות באמצעות שאלון מצבי מתאים.

שאלה 1. ד':

ד. מהו הרציונל לביצוע המחקר?

התשובה שלי:

1. ד'. הרציונל לביצוע המחקר הוא שלא בוצע מחקר מספיק באשר לקורלציה שבין אופטימיות לחרדת מוות בכלל או בנוגע ליכולתה של האופטימיות לשמש כמנגנון הגנה מפני חרדת מוות בפרט.

שאלה 2. א':

שאלה 2 )40 נק'( כעת יש להגדיר כל משתנה במחקר ולפרט את הערכים שלו. יש להקפיד על ההבחנה בין משתנה בלתי תלוי )מנבא( למשתנה תלוי )מנובא( ולא לבלבל בין המשתנה לבין ערכיו. יש להגדיר מהי ההגדרה האופרציונלית של המשתנה )למעט במשתנים שבהם ההגדרה מובנת מאליה, כגון מגדר( א. מהו המשתנה הבלתי תלוי התיאורטי?

התשובה שלי:

2. א'. בולטות מוות.

שאלה 2. ב':

ב. מהו המשתנה הבלתי תלוי התצפיתי ומהם ערכיו?

התשובה שלי:

2. ב'. שאלון תפעול בולטות מוות.

שאלה 2. ג':

ג. מהו המשתנה התלוי התיאורטי?

התשובה שלי:

2. ג'. מידת האופטימיות.

שאלה 2. ד':

ד. מהו המשתנה התלוי התצפיתי ומהם ערכיו?

התשובה שלי:

2. ד'. שאלון אופטימיות מצבי. הערכים הם 1 עד 5.
יכול להיות שהתשובות שלי הן הן הרלוונטיות באמת
אבל עזוב, אולי אני רק אקלקל לך.
שיהיה לך בהצלחה, חבוב. |4U|
 

דיברגנט חדש

Well-known member

הנה עבודת ההגשה שלי בהתנסות במחקר ובכתיבה מדעית. יש פחות מ-25 שעות עד ההגשה. תעיפו מבט ותגידו לי מה דעתכם ואם יש טעויות או בעיות. בבקשה ותודה!​

צר לי, אך אי יכולתך לקבל בקורת מונעים את החשק מלעזור לך, הרי מה שכתבת זה אלוהי והמרצה לא יבין כמה זה אלוהי ובטח אנחנו שלא מהתחום, לא?
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
צר לי, אך אי יכולתך לקבל בקורת מונעים את החשק מלעזור לך, הרי מה שכתבת זה אלוהי והמרצה לא יבין כמה זה אלוהי ובטח אנחנו שלא מהתחום, לא?
אני לא חסר יכולת לקבל ביקורת. העבודה האקדמית הקודמת באמת הייתה גאונית לחלוטין והגאונות שלה לא הובנה כהלכה על-ידי המרצה ו-ai27, כאשר אתה והמומחה, שגם התנגדתם, לא טרחתם לקרוא אותה בכלל לפני שהתנגדתם לאיכותה. אם אתה והמומחה הייתם קוראים את העבודה הקודמת, ייתכן שהייתם מבינים את הגאוניות שלה. ים, מנגד, קראה את העבודה והסכימה שהיא גאונית ופורצת דרך.

מה שכתבתי היה אלוהי והמרצה לא הבין כמה זה היה אלוהי, בעבודה הקודמת ששיתפתי ושנכתבה בקורס אחר.

בקורס הנוכחי, "התנסות במחקר ובכתיבה מדעית" אני כבר פחות גאון, ומה שכתבתי אינו אלוהי.

אשמח לעזרתך דיברגנט :D|חיבוק|
 
למעלה