הנה עוד תמונה שלי

לתשומת לבכם../images/Emo23.gif../images/Emo85.gif../images/Emo108.gif

ריטה מאמי אם את חושבת שאת לא יפה אז למה לעזאזל את שמה תמונות..? מי שמרגיז את מורי יחטוף סטירה
-(תדמיינו שזה סטירה) ואני לא מסבירה עוד פעם מה זה ניצלוש כי במלא אפחד לא מתייחס אליי... תודה
 

Danielle b3

New member
../images/Emo41.gifריטה../images/Emo41.gif

הבנו שאת לא מרוצה מעצמך , אבל זאת לא דרך לקבל תשומת לב... כל הזמן את פותחת הודעות וכותבת בהן כמה את מסכנה ומכוערת - אבל את ממש לא מכוערת
ואם את חושבת שיש לך תמונות גרועות אז למה את שמה אותן כל הזמן
את רוצה שירחמו עלייך
ריטה את לא מכוערת
סוף סיפור.
 

mikmik000

New member
וואו זה בידיוק מה שהתכוונתי לרשום..

עכשיו!!!
ב10000%!! אם את חושבת שאת מכוערת תפסיקי לשים תמונות... ודי לרחם על עצמך.. אני לא נגדך או משהו אבל כבר ראיתי לא פעם לא פעמים ולא שלוש שרשורי רחמים עלייך ואת לא נראת רע בכלל!!! את לא מכוערת ותאמיני לי שיש הרבה יותר גרועות ממך!! די לשקוע ברחמים עצמיים! נ--ק--ו--ד--ה--!
 

lilo the sexit

New member
צודק/ת!!!!!!

חלאס(מצטערת שאני ככה עצבנית כן..?) אבל! באמת קצת הגזמת את לא מכוערת ואת לא יפה את פשוט ילדה רגילה כמו כולם! או.קיי? אני אספר לך מה הדבר היחיד שיפה אצלי? העינים צורת שפתיים וזה שאני שחומה! והשאר זה איכססס! בסדר מצד אחד אומרים לי איזה יפה האף שלך ועוד כל מיני דברים יכול להיות שהם אומרים מרחמים ויכול להיות שהם אומרים את זה לא מרחמים! סבבה? אני גם שמנה בסדר?! בת כמה את בגלל?! ראיתי עכשיו ת'תמונה ששמת ואת בסדר גמור את לא מכוערתת!! ואם את חושבת שאת מכוערת אז למה את רוצה לבייש את עצמך בזה שאת "מכוערת"?
 
אממ כנסיי...

דבר ראשון.... למה את אומרת שאת מכוערת אם את לא?? את רוצה שיירחמו עלייך!??! דבר שני.. אם את רוצה שאנשים יחשבו שאת יפה.. אז את צריכה להאמין בעצמךך שאת הכיייייייי יפההההההה!!!! ושאין אףף אחתתת עלייךךך!!! ואז תיראי כמה בנים ירדפו אחרייךך!!!! את צריכה ביטחון עצמיייי..... ו... זהו! מקווה שתתחילי לאהוב את עצמך... ספ*7!שש!!!
 

miss chupi

New member
טוב די!

אוקיי הבנו שאת לא מרוצה מעצמך אז סבבה אבל די לשלוח סתם תמונות...גם אם נרחם עלייך ונגיד לך שאת יפה וזה זה עדיין לא ישפר לך תהרגשה של איך שאת מרגישה בעצמך...אם את אומרת על עצמך שאת מכוערת אז גם אם נגיד לך שאת מהממת מלכת יופי עדיין זה לא יעזור לך להרגיש שאת יפה...אז תפסיקי לנצל"ש ולהגיד לנו אוי כמה שאני מכוערת בואו תרחמו עליי כי זה נמאס
 
למעלה