הנוסחה למכירה ולמכתב מכירה

הנוסחה למכירה ולמכתב מכירה

הנוסחה למכירה ולמכתב מכירה הנוסחה הטובה להצגת מכירה, כתיבת מכתב מכירה, הודעה באתר אינטרנט, דואר אלקטרוני ללקוחות, מודעת פרסום וכו, יש בה שלושה צעדים: צעד 1 - הצג בעיה מהי הדאגה או הבעיה העיקרית של לקוחותיך? הגדר מהי וכתוב עליה. לכל אחד יש בעיה, גדולה או קטנה, שמביאה אותו למצוא ענין במוצר או בשרות שלך. צעד 2 - עורר אותם הצג את הבעיה כגדולה מהחיים, עורר את הרגשות שלהם, זרה מלח על פצעיהם. אתה צריך להביאם למצב של כעס על מצבם הנוכחי, עד כדי כך, שיתקדמו למחשבה: "זה צריך להיפסק", או "אני חייב לעשות משהו בנושא", מצב של נכונות לעשות שינוי, סקרנות לקבל פיתרון. צעד 3 - הצע פיתרון משהבאת אותם למקום בו רצית שיהיו, הצע פיתרון לבעייתם, פיתרון שהוא המוצר או השרות שלך, וציין את המאפיינים הייחודיים שלו. הנוסחה הזו ניתנת ליישום כמעט לכל מוצר או שרות: בעיה - עוררות - פיתרון. אל תחשוש שמכתבך ארוך מדי, כתוב כנדרש להסביר את הכול. אם אדם לא מקדיש זמן לקרוא את מכתבך, יש להניח שלא היה מעונין בכל מקרה, במוצר או בשרות שלך.
 
בני בוקר טוב

אני רוצה לשאול כמה שאלות לגבי האתר שלך, ברשותך. קודם כל, כמה זמן יש לך אתר? האם את יכול לומר שהוא מקיים את מטרותיו? את הציפיות שיש לך ממנו? אחת לכמה זמן את מרענן את החומר שיש בו? האם אתה משנה טכסטים/תכנים/קו מחשבה או שמטרתך היא קהל יעד מאוד ספציפי? שבוע טוב
 
אביבה, מצטער שהגעתי רק בבוקר שלמחרת

האתר שלי קיים כשלוש שנים. בתחילה אתרי התוכן פרסמו מאמרים שלי בתחום שיווק ומכירות: אולמרקטינג, גיל פרץ, bsh , מנהיגים ברשת. אז התחלתי לקבל אימיילים של התלהבות ותודה מקוראי המאמרים. לחצתי על הבן שלי שהיה אז בן 13 והנער הקים לי אתר ובו הכנסתי את המאמרים שהתפרסמו באתרים שהוזכרו, ופעמיים בחודש הוצאתי עיתון אלקטרוני עם מאמרים חדשים בנושאי מוטיבציה , שיווק ומכירות, שנוספו למדורים המתאימים באתר. התכנים נשארים בתחומים של מדורי האתר, ואני מעדכן כל הזמן כדי שיהיה דינמי, מתחדש ושגולשים יסתקרנו, יחזרו ויפיקו תועלת. אין לאתר מטרות מסחריות, אין לו גם הכנסות והוצאותיו מינימליות. המטרה היחידה היא עזרה, מידע, ושיפור אישי של הגולשים בו. הרווח הגדול הוא סיפוק מתגובות הגולשים שהביא להם תועלת, ויש רבים כאלה.
 

יונית א

New member
רק תהייה בעניין האורך

כתבת: " אל תחשוש שמכתבך ארוך מדי, כתוב כנדרש להסביר את הכול" האם אין גבולות בנושא, לעיתים פירוט יתר יכול לעייף עד איזו רזולוציה של עומק מידע כדאי ונכון לרדת במכתב מכירה (אגב למה מכתב מכירה ולא מכתב שווק? או שבעינייך זה אותו דבר?) אשמח להחכים.
 
לפני מספר ימים קיבלתי בדואר

חוברת שיווקית שלמה של חברה מסויימת. החוברת מדהימה בהשקעה, יש בה הסברים, דוגמאות, המלצות, כל מיני שטיקים קטנים שביצעה החברה, רואים שהשקיעו המון זמן וכסף בחוברת הזאת. אמנם היא מיועדת ללקוחות פוטנציאלים ספציפים, ולא נשלחת באופן המוני, אבל גם ללקוחות שמאוד מתעניינים בחברה הזאת, ולמרות ההפתעות שבדרך, חוברת עם כל-כך הרבה מלל מעייפת. אני אמנם קראתי אותה עד הסוף, אבל לא לכולם יש סבלנות. לדעתי, מכתב שיווקי שמנוסח בטעם ושגם מעוצב היטב ולא נראה עמוס באופן שמעיק לקרוא אותו, מכתב שיש בו כותרות ואפשר להתמצא בו - אפשר גם שיהיה ארוך. אבל רק אם באמת הוא אכן דורש את זה. לדעתי, מכתב מהסוג הזה מיועד אך ורק למי שמתעניין במוצר. כלומר, צריך שיהיה מכתב שיווקי קצר, עם מסרים מושכים לקהל הרחב, ולמי שמתעניין או מהווה קהל יעד ספציפי מוגדר, רצוי שיהיה מכתב מעמיק יותר ומפורט.
 
מסכים איתך יעל, האורך כנדרש

לא להגזים ולהעמיס, זה יכול בהחלט לעייף. לא להעמיס נתונים מספריים, אלא להציג תועלות ללקוח, פתרונות לבעיתו, תרופה למחלתו. אין ללקוח סבלנות וכוח לסטטיסטיקות וחישובים מתימטיים ארוכים, וכמה וולט וכמה ואט יש במכסחת הדשא. אותו מענין שתוך כמה דקות הדשא מכוסח. לא מענין אותו המקדח וסיפורים ארוכים עליו ועל כושרו, וטכניקות הייצור המסובכות והארוכות שמתארות אותו, מענין אותו החור שנקדח תוך כמה שניות. חשוב שתהיינה כותרות מסקרנות שקובעות אם הלקוח יסתקרן,גרפיקה שיתלהב וימשיך לקרוא, או ישתעמם מההתחלה ויזרוק לפח.
 
מכתב מכירה הוא מושג רחב

למכתב אלקטרוני, פלייר, מכתב מכירה רשתית, פרוספקט, מודעת פרסום. האורך בהחלט מוגבל לפי כל אחד מהסוגים הנזכרים. מודעת פרסום , גם מבחינת מחיר, סביר שהיא קצרה יותר מהאחרים. המשפט לא לחשוש מהאורך מתיחס בעיקר למכתב המכירה באינטרנט, שיכול להשתרע על שניים שלושה עמודים וחשוב שיהיה ערוך טוב ולענין, עם כותרות וכותרות משנה, והמלצות וכו'. אין להאריך רק בשביל להאריך, אלא כנדרש להסביר כהלכה. פלייר צריך להיות באורך של עמוד אחד. שיווק עוסק באסטרטגיה, בתכנית להשגת מכירה, וכולל את התכנון ואמצעי השיווק :פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות,כל מה שמכין את המכירה. המכירה עוסקת בטקטיקה, הדרך והפעולה של המכירה והסגירה. מכתב המכירה להבנתי אינו עוסק בשיווק, אסטרטגיה, תכנית אלא מכתב שעושה מכירה, טקטיקה של מכירה. בגלל זה הכרח שתהיה בו קריאה לפעולה, קריאה לטלפן, לפעול,לבקש את ההזמנה, לשלוח צק, למלא פרטי כרטיס אשראי(באינטרנט), לשלוח פרטים, לבוא לחנות עם הקופון.
 
למעלה