הנוער העובד והלומד- קן כפ"ס ישן

הנוער העובד והלומד- קן כפ"ס ישן

למי שלא יודע, הוחלט להרוס את קן התנוע ולהקים על השטח מרכז מסחרי. ראש העיר בן חמו, שבעצמו היה בעבר חניך ומדריך באותו קן אמר בתגובה שהמבנה נמכר ליזם פרטיושהוא ינסה ככל יכולתו למנוע פגיעה בקן. מה דעתכם?
 

ba r2 0 1 0

New member
כן קראתי בקול הכפר..

לא כל כך נחמד מצד יהודה בן חמו. שהוא עוד היה חניך ומדריך שם...
 

Double U

New member
יפה שבן חמו ינסה למנוע את זה../images/Emo45.gif

איפה נמצא הקן הישן ד"א? לא זוכר שראיתי אותו אי פעם.
 
העלתי את הנושא...

בועדה לקידום מעמד הנוער ובילד של עיריית כפ"ס. מחזיק תיק הנוער גיא בן גל הבטיח לי שסגירת והריסת הקן תעשה במינימום עוד 4 שנים וגם זאת בתנאי שימצא אתר חלופי לקן. אז אל תתדאגו יש מי ששומר על הנוער בכפ"ס:)
 
זה לא בן חמו.. זה הכסף

כסף תמיד תמיד מנצח.. המקסימום שאפשר לעשות זה למצוא קן אחר , במקום פחות "אטרקטיבי" כזה שאף חברה מסחרית לא תרצה לקנות.. למרות שאני לא מכיר כאלה אולי ליד כור גרעיני.. בכל מקרה , הכל שיקול של כסף , הכסף שהיזם מכניס לקופת העיריה הוא מאד גדול , ולטווח הקצר זה בדיוק מה שהעירייה צריכה כסף מיידי לכיסוי חובות. בטווח הארוך.. שמישהו אחר כבר ידאג ל 450 הילדים זה לא בעיה שלהם אני בטוח שאם היה אפשר למכור אותם למכרות פחם באפריקה היו עושים את זה.
 

Quiki

New member
אני מודה לך מאוד

אני מודה לך מאוד כחניך ומדריך בקן כפ"ס ישן! משמח אותי לראות שאנשים לא נשארים אדישים למקרים בהם הנוער והחינוך בעיר נמכר לטובת עוד קניון בעיר! תודה לכל מי שעוזר בעניין!
 
קודם כל ברוך הבא לפורום.

אולי תשתף אותנו קצת במאבק של התנועה לטובת העניין? אגב למה שמועצת נוער לא תאחד את כל תנועות הנוער בעיר בשביל המלחמה על הקן הישן? נראה לי שיש כאן אינטרס של כל התנועות להגן אחת על השניה. היום זה הנוער העובד מחר זה יכול להיות בני עקיבא, השמו"צ או הצופים.
 

Quiki

New member
היי ליאור הגבתי לך משהו...

בפורום של התנועה תקראי... ולא כל כך נעים לי להגיד אבל כל העניין הזה של סגירת הקן זה לא משהו שמעסיק אותנו.. שנה שעברה היו על זה הפגנות אבל השנה כמעט ולא דיברו על זה ובקייצת הודיעו לנו כדרך אגב על איזה ישיבה שהתנהלה מהסביה שהדברים האלה מטופלים מגבוה יותר וגם אין שום איום ממשי כרגע, אנחנו נשמח כשנדע דברים יותר בוודאות לשתף את כל התנועות!
 
למעלה