הנושא של עלות המרה בפייסבוק לא ברור לי ממש

tamar 30

New member
הנושא של עלות המרה בפייסבוק לא ברור לי ממש

צפיתי בסרטון שלך ויש לי שאלה בנושא של עלות המרות אפשר בבקשה להסביר לי למה כשהתוצאות היו גדולות אז מחיר ההמרה היה נמוך ובדפים הלא פעילים עם קצת המרות המחיר היה גבוהה יותר ?

 
עלות המרה בפייסבוק

הי תמר,
אני חייבת להודות שלא הבנתי את השאלה. תוכלי לפרט מעט יותר?
זה משהו ששמעת בהדרכה?
הצילום שאת מצרפת מדגים שיש עלויות המרה שונות ושחשוב לעקוב אחר הקמפיין ולכבות את המחירים הגבוהים.
במקרה שבתמונה ישנם סטים שונים. כלומר קהלים שונים. כלומר כל שורה כזאת בצילום זה בעצם פניה לקהל אחר. נניח אם לדוגמה יש לנו קמפיין שפונה להורים אז שורה אחת זו פניה לאמהות צעירות, ושורה אחרת זו פניה לאמהות מבוגרות, ושורה שלישית זו פניה לאמהות שעוקבות אחרי דפים של תינוקות וכו
והשוני בעלויות נובע משוני בקהלים.
המספרים של הפצה - אלו בעצם מספרים של כמות האנשים שהמודעה הגיע בהתאם להשקעה כספית שנעשתה.
הייתי מובנת? את מוזמנת להמשיך לשאול אם לא הבנתי אותך נכון או לא הסברתי ברור
 

tamar 30

New member
היי יוליה :) הבנתי שיש קהלים שונים אבל לא הבנתי

למה הקהל שהביא בקושי המרות אז המחיר היה גבובה יותר מקהל שהביא יותר המרות כמו שהראית בדוגמה שהייתה המרה אחת של 5.69$ והיא בכלל לא הייתה פעילה והקהל העליון לדוגמה הביא 108 המרות עם מחיר זול יותר של 1.53$
זה לא אמור להיות ההפך?
שככל שיש יותר המרות כך המחיר עולה ?
תכוונתי אותי להבין את הנקודה של מחיר גבוהה ומחיר נמוך איך ההמרה משפיע על המחיר?
 
מה משפיע על עלויות הלידים

כמות הלידים היא בהתאם לזמן שרצה המודעה והתקציב שהושקע בה.
אם אני מריצה את הקמפיין ורואה שהליד יקר אני עוצרת אותה. ואם אני עוצרת אותה אז יש בה מעט לידים.
הכמות לא משפיעה בכלל על העלות.
העלות היא נגזרת של דיוק בקהל + הצעת הצעה אטרקטיבית + תדירות נכונה של חשיפה למודעה (כי אותו הקהל עם אותה ההצעה לאחר מספר פעמים שהוא ראה את המודעה יפסיק להמיר אבל אם לא תעצרי את המודעה אז תמשיכי לשלם לפייסבוק וזה מן הסתם ייקר את העלות הממוצעת לליד)
 
למעלה