עלות המרה בפייסבוק
הי תמר,
אני חייבת להודות שלא הבנתי את השאלה. תוכלי לפרט מעט יותר?
זה משהו ששמעת בהדרכה?
הצילום שאת מצרפת מדגים שיש עלויות המרה שונות ושחשוב לעקוב אחר הקמפיין ולכבות את המחירים הגבוהים.
במקרה שבתמונה ישנם סטים שונים. כלומר קהלים שונים. כלומר כל שורה כזאת בצילום זה בעצם פניה לקהל אחר. נניח אם לדוגמה יש לנו קמפיין שפונה להורים אז שורה אחת זו פניה לאמהות צעירות, ושורה אחרת זו פניה לאמהות מבוגרות, ושורה שלישית זו פניה לאמהות שעוקבות אחרי דפים של תינוקות וכו
והשוני בעלויות נובע משוני בקהלים.
המספרים של הפצה - אלו בעצם מספרים של כמות האנשים שהמודעה הגיע בהתאם להשקעה כספית שנעשתה.
הייתי מובנת? את מוזמנת להמשיך לשאול אם לא הבנתי אותך נכון או לא הסברתי ברור